SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Do VIVO! Bratislava zavítala doba kamenná

Do VIVO! Bratislava príde koncom februára interaktívna vzdelávacia výstava pre deti Doba kamenná.

Doba kamenná vo VIVO! BratislavaDoba kamenná vo VIVO! Bratislava (Zdroj: VIVO! Bratislava)

Od 29. februára do 22. marca sa návštevníci komunitného nákupného centra VIVO! Bratislava môžu tešiť na vzdelávaciu výstavu pre deti s názvom Doba kamenná. Bude sa rozprestierať na ploche 200 m2 v novej pasáži.

Doba kamenná je výstava, ktorá bola navrhnutá špeciálne pre nákupné centrá. Na Slovensku bude po prvýkrát práve vo VIVO! Bratislava. Je určená pre rodiny s deťmi vo veku od štyroch do jedenástich rokov, ale aj pre materské a základné školy. Vstup je zadarmo, stačí sa len dopredu zaregistrovať cez rezervačný formulár na stránke www.vivo-shopping.com/sk/bratislava . Každá prehliadka trvá 50 minút a je dostupná až pre 35 detí naraz.

Počas výstavy je pre deti pripravený bohatý vzdelávací a vzrušujúci program. Deti budú oblečené v kostýmoch z doby kamennej, ktoré im pomôžu dostať sa do tej správnej nálady. Zábavnou formou sa dozvedia viac o histórii ľudstva, o živote pradávnych lovcov, stretnú sa s mamutom a jaskynným človekom, navštívia pravekú jaskyňu a oveľa viac. Na záver si každá skupina detí bude môcť urobiť pamätné fotografie s kamenným autom alebo pri foto-stene. K dispozícii bude aj kvíz, kde si deti budú môcť overiť, čo sa naučili.

„Sme radi, že sa nám do VIVO! Bratislava podarilo priniesť ďalšiu výstavu, ktorá deti nielen zabaví, ale aj rozšíri ich obzory. Výstava je navyše výbornou príležitosťou pre rodičov, ktorí si chcú v pokoji užiť nakupovanie, pokým sa ich deti kreatívnou formou vzdelávajú,“ vysvetľuje Adrian Bódis, Country Manager Slovak Republic spoločnosti IMMOFINANZ.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  2. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  3. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  5. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  6. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  8. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel
  1. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  2. TIPOS spustil novú kampaň
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  5. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  7. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  8. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 11 768
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 8 655
  3. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 7 024
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 6 724
  5. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 5 581
  6. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 4 303
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy? 3 985
  8. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel 3 837
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Bez animácií i hlučných večierkov. Dovolenkujte v hoteloch pre dospelých.


INZERCIA 13. jún

TIPOS spustil v čase futbalových Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov novú kampaň.


12. jún

Prichádza nová séria HONOR 400.


INZERCIA 12. jún

TN live prináša aktuálne správy, aj úplne nové publicistické relácie.


INZERCIA 12. jún
SkryťZatvoriť reklamu