SME

GLOBALEXPO: Vystavovať sa dá celosvetovo aj bez nutnosti návštev

Vystavovať sa dá celosvetovo aj bez nutnosti návštevy veľtrhov

(Zdroj: GLOBALEXPO)

Stovky slovenských firiem každoročne vystavujú na veľtrhoch na Slovensku a po celej Európe a jedným z mála výsledkov z investovaných financií za cestovné náklady, prenájom stánku a čas strávený nadväzovaním kontaktov sú vymenené katalógy a papierové vizitky. Zažili to viacerí vystavovatelia, ktorí sa nakoniec na tie dôležité akcie nedostali a často účasť na rutinnej výstave už pokladajú iba ako „povinnosť“ ukázať sa, že existujú. Aj z tohto dôvodu skupina kreatívnych a moderne zmýšľajúcich Slovákov prišla so zatiaľ jedinečným start-upom a to vytvorením prvého medzinárodného online výstaviska so špeciálnym zameraním na mikro, malé a stredné slovenské firmy, ktoré majú záujem expandovať nielen na Slovensku a vystavovať svoje produkty alebo služby.

Firmy si často kladú otázku, bez ohľadu na segment v ktorom podnikajú, a to je - s akou myšlienkou na výstavu idú. SpoločnosťGLOBALEXPO, ktorá roky naberala skúsenosti z európskych, amerických a ázijských výstavísk, vytvorila on-line aplikáciu, na ktorej akákoľvek firma dokáže odprezentovať všetky najdôležitejšie odkazy a vízie. Prezentujúca spoločnosť tým zároveň získa možnosť zviditeľniť sa nielen v troch medzinárodných jazykoch priamo na on-line výstavisku spoločnosti GLOBALEXPO.

Prvá medzinárodná Svetová výstava sa konala v roku 1851 v Londýne a počas jej trvania ju navštívilo viac ako 6 miliónov návštevníkov. Z globálneho pohľadu sú svetové výstavy vnímané ako tretia najväčšia akcia po majstrovstvách sveta FIFA vo futbale a letných olympijských hrách, pokiaľ ide o celosvetový hospodársky a kultúrny vplyv,“ vysvetlil jeden zo zakladateľov GLOBALEXPO Ján Bielik.

Dôvodov účasti na výstavách a veľtrhoch je viacero a to kúpa alebo predaj, vyhľadávanie nových obchodných partnerov, príležitostí, kontaktov, predstavovanie nových produktov na trh, akvizíciu nových zákazníkov, čerpanie inšpirácie a podobne.

GLOBALEXPO je riešenie pre každú dôveryhodnú spoločnosť, ktorá má záujem expandovať a rásť v domácom prostredí ako aj na medzinárodných trhoch. Kombinuje výhody klasických veľtrhov a výstav s novými modernými online trendmi. Prekonáva časové a lokačné obmedzenia, je finančne skutočne dostupná a k dispozícii nepretržite,“ zdôraznil Bielik.

Spoločnosť ponúka jednoduchú registráciu akejkoľvek firmy, ktorej po vytvorení profilu v slovenčine sa informácie následne v cene vstupného registračného poplatku profesionálne preložia do anglického, ruského a čínskeho jazyka. Jednotlivé výstavy sú prehľadne kategorizované podľa jednotlivých segmentov podnikania, či už ide o vinárstvo, cestovanie, nábytok, knihy, stavebníctvo alebo športové potreby. On-line aplikáciaGLOBALEXPO má množstvo užitočných funkcií a v prípade potreby ju vystavovatelia môžu použiť aj na priamy predaj zákazníkom, ktorých daný produkt osloví.

V čase rušenia klasických a tradičných veľtrhov alebo výstav na Slovensku ako aj v zahraničí napríklad z dôvodu aktuálnej prevencie šírenia nebezpečného coronavírusu má online výstaviskuGLOBALEXPO obrovské opodstatnenie.

GLOBALEXPO vyvinula svoju internetovú aplikáciu v roku 2019 a v súčasnosti je na nej registrovaných okolo 100 spoločností. Viac informácii nájdete na stránke spoločnosti GLOBALEXPO.

GLOBALEXPO GLOBALEXPO

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Osadili štadióny špeciálnymi turniketmi
  2. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  3. Čakala voľnosť, prišla prázdnota. Ako ženy zvládajú odchod detí?
  4. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  5. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  6. Keď sa z brigády stane kariéra
  7. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky
  8. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood
  1. Po oslavách storočnice sa košický maratón pozerá do budúcnosti
  2. TIPOS pokračuje v spolupráci s Bratislavou
  3. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  4. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  5. Čakala voľnosť, prišla prázdnota. Ako ženy zvládajú odchod detí?
  6. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok
  7. Rezidencia Rúrky: Prvý bytový dom skolaudovali, ďalší už stavajú
  8. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  1. Čakala voľnosť, prišla prázdnota. Ako ženy zvládajú odchod detí? 7 376
  2. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood 3 638
  3. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s 3 064
  4. Keď sa z brigády stane kariéra 2 167
  5. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky 1 862
  6. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov 1 813
  7. Bez nich by elektrina netiekla. 1 726
  8. Jesenné MUST-TRY dobroty, ktoré potešia vaše chuťové poháriky 1 338
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Prestížne podujatie sa teší veľkej obľube. Na štart sa postaví vyše 18-tisíc bežcov.


10 h

TIPOS pokračuje v spolupráci s Bratislavou a podporuje desiatky projektov po celom Slovensku.


14 h
Zakladatelia spoločnosti IMPERIAL Gold a.s., zľava Patrik Bjelončík, Gabriela Nemešová, Monika Bjelončíková a Marián Nemeš.

Zlato je odpradávna symbolom bohatstva, úspechu a prosperity.


INZERCIA 15 h

Realita je často vzdialená od očakávaní.


INZERCIA 30. sep
SkryťZatvoriť reklamu