SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Férová nadácia O2 dá 50 000 EUR na online vzdelávanie

Slovensko sa nachádza v mimoriadnej situácii, ktorá si vyžaduje aj mimoriadnu aktivitu a výnimočné činy.

(Zdroj: O2)

Slovensko sa nachádza v mimoriadnej situácii, ktorá si vyžaduje aj mimoriadnu aktivitu a výnimočné činy. Práve výnimočným projektom v oblasti vzdelávania sa rozhodla pomôcť Férová nadácia O2, ktorá sa tejto téme venuje už dlhodobo. Nadácia podporuje iniciatívy a projekty zamerané najmä na inovatívne vzdelávanie, ktoré využíva kreatívne a netradičné metódy a zároveň podporuje aj rozvoj kritického zmýšľania mladej generácie.

"Teraz, keď boli školy nútené zatvoriť svoje dvere a výučba sa zo dňa na deň presunula do našich domovov, chceme sa vo Férovej nadácii rýchlo prispôsobiť vzniknutej situácii a ponúknuť riešenia tam, kde je to najviac potrebné. Všetkých nás táto situácia zastihla nepripravených, systém výučby nevynímajúc. Rozhodli sme sa podporiť sumou 50 000 EUR také online platformy, iniciatívy, či projekty, ktoré otázku digitálneho vzdelávania na diaľku riešia koncepčne a systematicky. Predovšetkým podporíme tie riešenia, ktoré budú celoslovensky aplikovateľné a poslúžia tým čo najširšej skupine," hovorí Tereza Molnár, šéfka komunikácie O2 Slovakia zodpovedná za Férovú nadáciu.

"V rámci grantu O2 Digitálna škola radi privítame aj také projekty, ktoré úspešne aplikujú riešenia z biznisu alebo z práce z domu a vedia ich zužitkovať aj v oblasti digitálnej výučby. Budeme radi, ak príde čo najviac projektov, a to nielen takých, ktoré sa venujú digitálnemu vzdelávaniu detí, ale ktoré pomáhajú aj učiteľom adaptovať sa na nové podmienky online vzdelávania a naučia ich, ako s deťmi najefektívnejšie pracovať aj na diaľku," hovorí Peter Gažík, generálny riaditeľ O2 Slovakia a predseda správnej rady Férovej nadácie O2.

Do grantového programu O2 Digitálna škola sa môžete prihlásiť na http://o2.sk/digitalna-skola do 12. apríla 2020. Štatút grantovej výzvy s presnými podmienkami zapojenia Vášho projektu nájdete rovnako na webe.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  2. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  3. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  5. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  6. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  7. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  1. Prečo sú dovolenky na obrích výletných lodiach lacné?
  2. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  3. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  4. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  5. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  7. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  8. Kaufland pozýva na letnú oslavu plnú farieb: príde Tina aj Kali
  1. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 6 269
  2. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 5 887
  3. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 3 955
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 957
  5. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 2 728
  6. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 581
  7. Prečo sú dovolenky na obrích výletných lodiach lacné? 1 807
  8. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 1 768
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Júlové číslo magazínu Index je už v predaji. Aké články si v ňom prečítate?


INZERCIA 16 h

5. júla si na celonárodných oslavách pripomenieme dedičstvo sv. Cyrila a Metoda.


INZERCIA 2. júl

Náklady rástli pre škody v USA, liečba tam patrí k najdrahším.


INZERCIA 2. júl

Testovali sme rezorty v letoviskách Kemer, Antalya, Side, Alanya a Belek.


INZERCIA 2. júl
SkryťZatvoriť reklamu