SME

Aj skupinové poistenie zamestnancov má svoje trendy

Bežní ľudia vnímajú poistenie ako produkt pre jednotlivca. Moderní zamestnávatelia zaraďujú skupinové poistenie medzi benefity.

(Zdroj: MetLife)

Zatiaľ čo bežní ľudia vnímajú poistenie ako produkt pre jednotlivca, moderní zamestnávatelia už roky zaraďujú skupinové poistenie do svojej benefitnej štruktúry pre zamestnancov.

Rovnako ako individuálne životné, či investičné poistenie, aj tento druh poistenia prechádza svojím vývojom a trendmi, ktoré zohľadňujú trh a požiadavky spoločností. „Historicky si firmy najčastejšie vyberali poistenie invalidity alebo smrti zamestnanca. Posledných päť rokov ale pozorujeme, že programy sa sústredia viac na životný štýl, teda poistenie s výplatou poistného plnenia pri diagnóze závažného ochorenia, alebo kompenzácie pri práceneschopnosti, ktorá vyrovnáva rozdiel medzi výplatou nároku zo Sociálnej poisťovne a mzdou zamestnanca,“ vysvetlil riaditeľ oddelenia pre spoluprácu s korporátnou klientelou zo spoločnosti MetLife Adrián Strečko.

Populárne medzi zamestnávateľmi sú aj jednoduché programy cestovného poistenia , pri ktorých sú poistení automaticky všetci zamestnanci cestujúci v mene zamestnávateľa do zahraničia. Poistenie sa vzťahuje na neočakávané situácie súvisiacie so zdravím, osobnými vecami, zrušením či prerušením cesty alebo meškaním lietadla. Poistenie automaticky platí aj v rámci SR a najmä pokrýva určité dorovnanie životného štandardu v prípade nečakanej situácie.

„Aby si zamestnanec vedel udržať komfort a finančné zabezpečenie, pre zamestnávateľov sa odporúča mať v prípade pracovných úrazov okrem povinného poistenia uzavreté aj vhodné komerčné poistenie. Takisto je vhodné mať k základnému zdravotnému poisteniu dojednané aj cestovné poistenie, keďže práve to pokrýva repatriáciu, stratu alebo poškodenie batožiny, obsahuje asistenciu a pokrýva aj náklady v súkromných zdravotníckych zariadeniach v Európe,“ priblížil Strečko.

MetLife spravuje viac ako 600 skupinových poistných zmlúv pre rôznych zamestnávateľov, pričom tieto firmy priemerne prispievajú na komerčné poistenie zamestnanca sumou sedem eur mesačne. Poisťovňa ponúka aj menej tradičné riešenia pre zamestnávateľov.„Poistením sme kryli razičov tunelov v Nórsku, osoby pri výstavbe továrne v Nigérii, brigádnikov pri príprave hudobného festivalu, zamestnancov kameňolomu, či vodičov z povolania,“ dodal na záver Strečko.

MetLife úspešne pôsobí na Slovensku od roku 1995. Spoločnosť poskytuje široké spektrum produktov životného a úrazového poistenia. Spoločnosť sa stala synonymom finančnej istoty a profesionalizmu. Pre viac informácií, navštívte http://www.metlife.sk .

MetLife, Inc. (NYSE: MET) je prostredníctvom svojich dcérskych a prepojených spoločností („MetLife“) jednou z popredných spoločností na svete poskytujúcich finančné služby, poistenie, dôchodky, zamestnanecké výhody a riadenie aktív, aby pomohli svojim individuálnym a inštitucionálnym zákazníkom orientovať sa v meniacom sa svete. Spoločnosť MetLife bola založená v roku 1868, svoju činnosť vykonáva vo viac ako 40 krajinách a má popredné postavenie na trhu v USA, Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii, Európe a na Strednom východe.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Vytvorili chrbticu slovenskej energetiky
  2. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood
  3. Jesenný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  4. Blíži sa dvanásty ročník filmovej prehliadky Be2Can
  5. Jesenné MUST-TRY dobroty, ktoré potešia vaše chuťové poháriky
  6. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  7. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  8. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s
  1. Jesenný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  2. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood
  3. Blíži sa dvanásty ročník filmovej prehliadky Be2Can
  4. Slovensko na nohách. Začína 10. ročník Európskeho týždňa športu
  5. Jesenné MUST-TRY dobroty, ktoré potešia vaše chuťové poháriky
  6. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  7. Bez nich by elektrina netiekla.
  8. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  1. Slováci vytvorili mlieko, ktoré nemá obdobu v celej Európe 9 334
  2. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne 7 460
  3. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“ 5 031
  4. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 4 047
  5. Prekvapenie na čele. Sem budú Slováci cestovať v roku 2026 2 712
  6. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s 2 676
  7. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov 2 297
  8. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 2 080
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Na moment sa cítite ako v Paríži, aby vás o chvíľu vtiahol labyrint Orientu.


INZERCIA 10 h

Špeciálne literárne vydanie Magazínu Víkend s ilustráciami od Alexandry Hrehovej.


INZERCIA 10 h

Prehliadku otvorí netradičný biopic MATKA - odvážny a nekonvenčný portrét Matky Terezy z Kalkaty.


INZERCIA 25. sep

Posledný septembrový týždeň bude v Európe patriť radosti z aktívneho života.


INZERCIA 25. sep
SkryťZatvoriť reklamu