SME

Investovanie s fixným výnosom až 8 % p.a.

V júni sa v Proxente investuje bez poplatku za nákup.

Ilustračná fotoIlustračná foto (Zdroj: unsplash.com)

Slovenská investičné skupina Proxenta prináša kvalitné investície svojim klientom už jedenásty rok. Klienti investujú v Proxente prostredníctvom dlhových cenných papierov s fixným výnosom, ale aj priamym majetkovým vstupom do vybraných projektov. S výberom vhodnej a primeranej investície klientom pomáhajú osobní makléri, ktorí každému investorovi poskytujú poradenstvo a servis na mieru.

Mesiac jún bez poplatkov

Počas mesiaca jún budú klienti v Proxente investovať bez poplatku za nákup cenných papierov. Ušetria tak až do 1 % z investovanej sumy.

V Proxente sa aktuálne fixný výnos pohybuje do 8 %

Výška výnosu tej-ktorej emisie sa odvíja od typu cenného papiera, od minimálnej investovanej sumy a od termínu splatnosti cenného papiera. Fixný výnos sa v Proxente vypláca najčastejšie raz ročne.

Z akcií vybraných projektov sú naplánované dvojciferné ročné výnosy

Klienti, ktorí sú ochotní počakť si na výnos napríklad dva až tri roky a podieľať sa s Proxentou na ziskoch aj rizikách ako rovnocenný partner, môžu zo svojích akcií očakávať až dvojciferené výnosy – či už na vybraných developerských projektoch na Slovensku, alebo napríklad na výnimočných projektoch na Kube .

Investovanie so skupinou Proxenta

Slovenská investičná skupina Proxenta pôsobí na trhu od roku 2009. Portfólio jej investičných projektov zahŕňa developerské projekty v Bratislave a v Nitre, pričom ťažisko týchto investičných aktivít smeruje do lukratívnych lokalít v samotných centrách týchto miest. Skupina realizuje aj projekty v sektore potravinovej výroby na Slovensku a na Kube a dlhodobé investície do perspektívnych nájomných realít. Súhrnná trhová hodnota projektov sa aktuálne blíži hodnote 200 miliónov eur.

Viac o skupine Proxenta a jej produktoch a aktivitách sa dočítate na stránke www.proxenta.sk .

Upozornenie: Tento materiál je reklamným a marketingovým dokumentom a má výlučne informačný charakter. Informácie v ňom uvedené neslúžia a nie sú myslené ako investičné odporúčanie alebo investičné poradenstvo, nepredstavujú emisné podmienky a taktiež ich nemožno považovať za návrh na uzatvorenie zmluvy. Na rozhodnutie realizovať investíciu je potrebné oboznámiť sa so všetkými relevantnými informáciami, medzi ktoré patria napríklad informácie o emitentovi, o parametroch cenného papiera, o rizikách, o poplatkoch. Úplné informácie v podobe predloženia neverejnej ponuky na nákup konkrétneho cenného papiera budú poskytnuté iba obmedzenému okruhu vybraných klientov, pre ktorých je investícia do daného cenného papiera vhodná a primeraná vzhľadom na ich znalosti, skúsenosti, investičné očakávania a ciele, finančnú situáciu, preferovaný časový horizont, vzťah k riziku a schopnosť porozumieť rizikám spojeným s konkrétnou investíciou. S investovaním do finančných nástrojov je vždy spojené riziko. Investovanie nezaručuje návratnosť investovanej čiastky a doterajšie výnosy nie sú zárukou budúcich výnosov. Pri investovaní do finančných nástrojov emitovaných niektorou zo spoločností patriacich do skupiny Proxenta existuje riziko koncentrácie. Toto riziko spočíva vo fakte, že spoločnosť svojim klientom ponúka nákup najmä finančných nástrojov emitovaných v rámci skupiny Proxenta. Klient by preto mal investíciu do týchto finančných nástrojov zvážiť a chápať ju ako doplnok svojho širšieho portfólia, v ktorom má v rámci diverzifikácie rizika aj finančné nástroje iných emitentov alebo iné produkty finančného trhu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Jedinečná príležitosť získať kariérny náskok od Jerònimo Martins
  2. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri
  3. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava!
  4. Fit-out od M2C: Premena priestorov na kľúč
  5. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  6. Nová Kia Sportage zvládne každé dobrodružstvo aj životný štýl
  7. Metropola aj more. New York sa dá jednoducho spojiť s Karibikom
  8. Iónske či Dodekanské ostrovy? Nie je jedno, kam do Grécka idete
  1. Jedinečná príležitosť získať kariérny náskok od Jerònimo Martins
  2. Hudba, smiech a festival plný vody: Liptov čaká rozlúčka s letom
  3. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava!
  4. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri
  5. Nový článokSpolupráca v oblasti lesnej pedagogiky v Bojniciach
  6. Úver až do 40 000 € a každý rok nižšia úroková sadzba
  7. Dajte zabrať mozgu. V predaji je nové vydanie Tréningu pamäti
  8. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  1. Nová Kia Sportage zvládne každé dobrodružstvo aj životný štýl 11 769
  2. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri 6 140
  3. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 4 483
  4. Metropola aj more. New York sa dá jednoducho spojiť s Karibikom 3 253
  5. Iónske či Dodekanské ostrovy? Nie je jedno, kam do Grécka idete 2 994
  6. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava! 2 880
  7. Úver až do 40 000 € a každý rok nižšia úroková sadzba 2 621
  8. Dajte zabrať mozgu. V predaji je nové vydanie Tréningu pamäti 2 563
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

V septembri ešte nie je letným dovolenkám koniec. Kam sa vybrať k moru?


INZERCIA 22. aug

Už aj na Slovensku máte možnosť prihlásiť sa do prestížneho programu pre budúce líderky a lídrov.


INZERCIA 22. aug
Liptovský Mikuláš bude 31. augusta plný vody aj detskej radosti

Kaufland Detský festival spúšťa kotvy, prídete si užiť hviezdy a zábavu?


INZERCIA 22. aug
Kaufland otvára jubilejný 25. K Park, kde to bude žiť zábavou aj pohybom

Kde? V Partizánskom. Kedy? 24. augusta. S kým? Príde aj Separ, a čo vy?


INZERCIA 22. aug
SkryťZatvoriť reklamu