SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

O2 poľudštilo svoju zákaznícku linku

Od prvého momentu sa s vami bude rozprávať zamestnanec linky a nie automat.

(Zdroj: O2)

O2 sa rozhodlo radikálne zmeniť zážitok, s akým sa zákazník najčastejšie stretáva pri volaní na zákaznícke linky. Preto v týchto dňoch pristúpilo k vypnutiu prednahratých hlášok, ktoré slúžili na navigovanie zákazníka a prináša priame spojenie so zamestnancom zákazníckej linky už od začiatku hovoru. Zákazník tak po novom nebude musieť počúvať vopred nahraté dlhé zoznamy možností ani zadávať žiadne čísla v menu, ale hneď po vytočení čísla 949 je privítaný a spojený s najbližším voľným asistentom.

"V O2 veríme, že ak nám zákazník volá, má skutočný problém, preto ho chceme okamžite a bez zdržiavania vyriešiť. Počítame, že ak potrebuje vedieť svoju spotrebu, alebo iný jednoduchý úkon, ľahko to vyrieši cez samoobslužnú mobilnú aplikáciu Moje O2 alebo cez web. Ale ak rieši komplexnejšiu situáciu, chceme sa mu stopercentne venovať a spolu nájsť riešenie. Preto sme od júla zrušili prednahraté hlášky a zákazník sa od prvého momentu bude rozprávať len so živým operátorom," vysvetľuje Milan Morávek, riaditeľ predaja a služieb zákazníkom O2.

Prednahraté hlášky využíva mnoho zákazníckych liniek a za tie roky sme si zvykli, že tomu ani inak nie je. Takýto krok si O2 mohlo dovoliť po dôslednej príprave. Jednak za posledné roky venovalo mnoho úsilia tomu, aby pre zákazníkov pripravilo spôsoby, ako sa obslúžiť pohodlne a rýchlo bez návštevy predajne či telefonátom na zákaznícku linku. Pre zákazníkov má najnovšiu verziu samoobslužnej zóny Moje O2 v mobilnej i webovej verzii. "Okrem toho, že chceme stále posúvať štandard obsluhy vyššie, prioritou je ušetriť zákazníkovi čas a ponúknuť ľudský prístup. Ak sa chcel totiž zákazník s asistentom spojiť predtým, musel absolvovať približne 40 sekundový automat zadávania čísiel, a to sme mali jeden z najrýchlejších automatov v segmente. Toto po novom odpadá," dodáva Milan Morávek.

Rozhovor s Milanom Morávkom, riaditeľom predaja a služieb zákazníkom O2 o zmenách na zákazníckej linke nájdete tu:

Načítavam video...

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  5. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  7. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  1. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  2. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  3. OTS: LESY SR sa dištancujú od nepravdivých tvrdení
  4. Influenceri vzali na dovolenku ľudí, ktorých nepoznali
  5. Uprostred leta prichádza princ na bielom koni
  6. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  7. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  8. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 21 505
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 7 769
  3. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 3 083
  4. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 2 986
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 452
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 252
  7. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 1 968
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 1 855
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Letoviská, kde sa dá celý deň nič nerobiť, ale aj objaviť viac, než ste čakali.


INZERCIA 5 h

Vyšlo júlové číslo Doma v záhrade.


INZERCIA 5 h

Odmietajú politizáciu lesného hospodárstva.


14 h

Epická2 od Samsungu bola skutočne epická.


INZERCIA 10. júl
SkryťZatvoriť reklamu