Ešte aj dnes sa mnohí ľudia ocitnú v situácii, kedy majú viac hotovosti ako by chceli a radšej by ich videli na účte. Klienti Tatra banky majú možnosť vkladu na osobné i podnikateľské účty bez nutnosti návštevy pobočky už dlhší čas. Tatra banka totiž začala s inštaláciou a rozširovaním nových kombinovaných bankomatov už pred viac ako dvoma rokmi. Dnes sa sieť takýchto bankomatov čoraz viac rozrastá a nachádzajú sa aj v mestách, kde banka nemá svoju vlastnú pobočku. Vklad hotovosti viac nie je prekážkou.
Takýto vklad na účet je, samozrejme, bez poplatku. Okrem vkladu a výberu sa v novom bankomate klienti dozvedia aj zostatok na účte, môžu si zmeniť PIN ku karte alebo dobiť kredit na mobile. Do budúcna Tatra banka plánuje rozšíriť možnosť vkladu aj na iné účty v rámci banky. Už čoskoro tak budú klienti môcť cez bankomat zaplatiť aj svoje faktúry alebo vložiť peniaze na účet známemu.
Vďaka mobilnej aplikácii, Bankomatom 2.0 a nonstop kontaktnému centru DIALOG Live majú klienti Tatra banky takmer všetky bankové služby k dispozícii bez toho, aby museli chodiť do banky osobne, čo je práve v dnešnej dobe epidemiologických obmedzení veľkou výhodou.