SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Mercedes-Benz EQV je elektrické riešenie všestranného vozidla

Elektroofenzíva nemeckej automobilky prináša vozidlo aj v kategórii MPV.

Mercedes-Benz stavia pri tomto modeli na vynikajúcej Triede V a kombinuje jej všestrannosť a nulové emisie elektromobilu. Vďaka svojmu vynikajúcemu dosahu a schopnosti rýchleho nabíjania ide o van, ktorý splní úlohy veľkého rodinného auta aj na denné vozenie, ale svoje uplatnenie nájde aj vo flotilách luxusných taxi služieb. Z priestrannosti Mercedes-Benz EQV profitujú najmä početné domácnosti, ktoré dokážu naplno využiť priestor automobilu. Vďaka flexibilnej zástavbe samostatných sedadiel alebo lavíc je EQV možné nakonfigurovať ako 6-, 7- alebo dokonca 8-miestne vozidlo. Po rodinách toto vozidlo môžu využiť napríklad firmy alebo hotely, ktoré hľadajú reprezentatívne vozidlo kyvadlovej dopravy, ktoré komfortnou a mimoriadne tichou jazdou splní všetky požiadavky kladené na prepravu osôb na vysokej úrovni. Ak potrebujete mať v EQV batožinu, elektrický van ponúka batožinový priestor 1 030 až 1 410 litrov.
EQV je k dispozícii ako variant s dlhým alebo extra dlhým rázvorom.

Dojazd a nabíjanie sú výsadami EQV

Srdcom EQV je elektrické pohonné ústrojenstvo namontované na prednej náprave, ktorú aj poháňa. Výsledkom je luxusné MPV s výkonom 204 koní a krútiacim momentom 362 Nm. Maximálny dojazd EQV predstavuje až 360 km (podľa WLTP). Akumulátor, ktorý je zabudovaný v podlahe a nezasahuje do interiéru auta, je možné nabiť vďaka maximálnemu nabíjaciemu výkonu 110 kW jednosmerným prúdom na rýchlonabíjacej stanici približne za 45 minút z 10 na 80%.

Prevádzkové náklady na uzde

Vďaka čisto elektrickému pohonu dokážete udržiavať náklady na kilometer výrazne nižšie ako pri klasickej Triede V. Jazdenie bude nielen ekologické, pohodlnejšie, ale aj lacnejšie. Ušetriť môžete aj na servise bŕzd, pretože pri rozumnej jazde budete využívať čo najčastejšie rekuperáciu. Tú navyše môžete určovať jednoducho a pohodlne počas jazdy autom. Podľa potreby môžete meniť intenzitu rekuperácie radiacou páčkou, ktorá sa nachádza za volantom. O komfortnú voľbu stupňa rekuperácie sa stará režim DAUTO. Vďaka spojeniu informácií z bezpečnostných asistentov, navigácie a kamery, sa intenzita rekuperácie v reálnom čase prispôsobí aktuálnej situácii. Štyri jazdné programy okrem toho pomáhajú zákazníkom individuálne si vybrať počas jazdy medzi maximálnym komfortom a maximálnym dojazdom.

Infotainment MBUX obsahuje ponuky a funkcie špecifické pre elektromobily. Navigácia s Elektrickou inteligenciou prepojí aktuálny stav nabitia akumulátora, meteorologické údaje a informácie o nabíjacej infraštruktúre a automaticky tak vypočíta rýchlu a komfortnú trasu s malým množstvom zastávok na nabíjanie a krátkymi časmi nabíjania. Pri plánovaní sa pritom uprednostnia rýchlonabíjacie stanice, aby bolo cestovanie čo najkomfortnejšie.

Technologický líder

O stave akumulátora vás informuje aj aplikácia Mercedes me, ktorá zvládne omnoho viac. Umožní vám kedykoľvek a kdekoľvek skontrolovať aktuálny status svojho vozidla: Určite sú okná a dvere zatvorené? Je tlak v pneumatikách správny? Akú vzdialenosť ešte prejdem? Auto viete na diaľku aj zamknúť či otvoriť alebo vychladiť či zohriať vďaka funkcii predklimatizácie.

Zákazník prostredníctvom služby Mercedes me Charge získa prístup k celosvetovo najväčšej nabíjacej sieti s približne 300 000 nabíjacími bodmi a 300 rozličnými operátormi verejných nabíjacích staníc v Európe (mestá, parkovacie miesta, diaľnice, nákupné strediská a podobne). Zákazníci pritom profitujú z integrovanej funkcie platby s jednoduchým zúčtovaním. Služba Mercedes me Charge v spojení s balíkom IONITY umožňuje aj prístup k nabíjacím staniciam paneurópskej rýchlonabíjacej siete IONITY.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Stroje skladajú ako lego. Roboty z Považia menia priemysel
  2. Za 30 rokov videl v autoškole všeličo. Vodiči už nie sú tak zruční
  3. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  4. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  5. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  6. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  7. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  1. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  2. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  3. OTS: LESY SR sa dištancujú od nepravdivých tvrdení
  4. Influenceri vzali na dovolenku ľudí, ktorých nepoznali
  5. Uprostred leta prichádza princ na bielom koni
  6. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  7. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  8. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  1. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 9 330
  2. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 6 920
  3. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 2 803
  4. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku? 2 389
  5. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 2 101
  6. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 2 074
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 063
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 1 875
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Letoviská, kde sa dá celý deň nič nerobiť, ale aj objaviť viac, než ste čakali.


INZERCIA 11. júl

Vyšlo júlové číslo Doma v záhrade.


INZERCIA 11. júl

Odmietajú politizáciu lesného hospodárstva.


10. júl

Epická2 od Samsungu bola skutočne epická.


INZERCIA 10. júl
SkryťZatvoriť reklamu