SME

Vianočnú edíciu kávy Starbucks tento rok kúpite už aj v obchode

Ak hľadáte vhodný vianočný darček alebo si ako milovník kvalitnej kávy chcete spríjemniť vianočné sviatky, je tu dobrá správa.

S blížiacimi sa Vianocami prichádza obľúbená značka Starbucks s každoročnou limitovanou edíciou Holiday Favorites. Tento rok však v spolupráci s Nestlé mieri červená edícia kávy po prvý krát nielen do kaviarní, ale aj do obchodov.

Zákazníci budú mať na výber dve možnosti. Edíciu Holiday Favorites tvorí balíček stredne praženej zmesi zrnkovej kávy Holiday Blend, ktorá vyniká hlavne sladkou chuťou s podtónmi byliniek a javorového sirupu. Táto jedinečná kombinácia vznikla spojením výraznej chuti kvalitných zŕn z Latinskej Ameriky s jemnými, zemitými zrnami z Indonézie.

Skrátka však neprídu ani majitelia kávovarov NESCAFÉ. Okrem tradičnej zmesi zrnkovej kávy je súčasťou vianočnej edície aj legendárna zimná Toffee Nut Latte s bohatou krémovou chuťou a príchuťou lieskového orieška a karamelu. Kávové kapsule Toffee Nut Latte sú kompatibilné s kávovarmi NESCAFÉ Dolce Gusto.

Celá limitovaná edícia Holiday Favorites je zmes 100 % Arabiky a bude v predaji do konca roka.

„Možnosť kúpiť si pred Vianocami aj uvedenú špeciálnu edíciu kávy v obchodoch je výsledkom predchádzajúcej spolupráce Nestlé so značkou Starbucks. Chceli sme tak dať ľuďom možnosť preniesť svoju obľúbenú značku kávy z kaviarní priamo do svojich domácností. A teraz budú mať, po prvýkrát, túto možnosť aj v prípade špeciálnej edície Holiday Favorites,“ hovorí Robert Kičina, manažér korporátnej komunikácie Nestlé.

Jednotná odporúčaná cena za balenie 190 g zrnkovej kávy alebo kávových kapsúl do NESCAFÉ Dolce Gusto je 4,99 euro.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú, čo ľudia budú chcieť
  2. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  3. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  4. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia
  5. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  6. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  7. Keď sa z brigády stane kariéra
  8. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky
  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  2. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  3. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú.
  4. Po oslavách storočnice sa košický maratón pozerá do budúcnosti
  5. TIPOS pokračuje v spolupráci s Bratislavou
  6. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  7. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia
  8. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov 12 723
  2. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia 11 344
  3. Keď sa z brigády stane kariéra 5 932
  4. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať 2 964
  5. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú. 2 868
  6. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky 2 794
  7. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok 2 218
  8. Fanúšikov dostanú na zápas 5 minút pred výkopom 1 438
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Oprášte cestovateľské plány. Jeseň je ako stvorená na poznávacie zájazdy.


INZERCIA 3. okt
Doc. MUDr. Eva Goncalvesová, CSc.

Rozhovor s doc. MUDr. Evou Goncalvesovou, CSc. k Mesiacu o srdcových témach.


INZERCIA 3. okt

Datacomp stavil na skúsených ľudí a fyzický kontakt so zákazníkmi.


INZERCIA 2. okt

Prestížne podujatie sa teší veľkej obľube. Na štart sa postaví vyše 18-tisíc bežcov.


30. sep
SkryťZatvoriť reklamu