SME
Pondelok, 27. marec, 2023 | Meniny má Alena

Koronakríza: Ako vyzerá jeden deň operátorky infolinky?

V priebehu dňa vybaví až 100 telefonátov.

Najčastejšími otázkami volajúcich na štátnu koronalinku sú testovanie, vládne nariadenia, fungovanie na hraniciach a cestovanie. Operátori však denne prídu do kontaktu aj s množstvom náročných situácií, ktoré Slováci riešia.

„Včera mi zatelefonoval pán, ktorý sa nevedel dostať domov za dcérou, ktorá mala narodeniny a rozplakal sa mi v telefóne. Bolo to pre mňa ťažké, keďže som mu v danej chvíli nevedela pomôcť,“ popisuje situáciu Zuzana, jedna z operátoriek infolinky a dodáva: „No aj napriek jej náročnosti, mne táto práca dáva zmysel a pocit zadosťučinenia. Každý deň viem pomôcť viac ako stovke ľudí. Je to určite ťažšie ako robiť bežný predaj cez telefón, ktorému som sa venovala pred pandémiou.“

Okrem náročných situácií niektoré telefonáty priniesli aj úsmevné príbehy. „Volal nám pán, ktorý bol veľmi nervózny z toho, že nemôže ísť na zakaprenie. Nerozumela som, o čom hovorí, no potom vysvetlil, že musí ísť uloviť vianočného kapra. Keďže však bol v karanténe, samozrejme som mu to musela zatrhnúť,“ dodáva operátorka koronalinky Katarína.

Keďže počet volajúcich je od vypuknutia pandémie enormný, pomôcť sa rozhodla aj Slovenská sporiteľňa. Najväčšia banka vyčlenila desať expertov zo svojho call centra, aby posilnili kapacity štátnej infolinky. Už počas prvých týždňov potvrdili, že táto aktivita má veľký dopad. Skúsení tím operátorov zo Slovenskej sporiteľne je schopný vybaviť za jeden mesiac až 10-tisíc hovorov ohľadom pandémie.

Načítavam video...

„Som hrdý na to, že moji kolegovia využívajú svoje skúsenosti a zručnosti v náročnom období, ktorým prechádza Slovensko. Ďakujem im, že sa na to bez zaváhania dali a verím, že aj vďaka svojmu nasadeniu a profesionalite pomôžu tam, kde treba. V Slovenskej sporiteľni nám ako zodpovednej firme záleží na zdraví a budúcnosti našej krajiny. Už počas prvej vlny pandémie sme klientom pomáhali s odkladom splátok, bezpečným bankovaním, vysvetľovali sme im aktuálnu situáciu na finančných trhoch a riešili ďalšie otázky,“ povedal Peter Krutil, generálny riaditeľ Slovenskej sporiteľne.

Slovenská sporiteľňa tak pokračuje v pomoci pre Slovensko, keďže už počas prvej vlny pandémie prispela na boj s koronavírusom sumou milión eur. Call centrum Slovenskej sporiteľne už počas prvej vlny pandémie ukázalo, že aj napriek sťaženým pracovným podmienkam a mnohým obmedzeniam vie pomáhať klientom. Doteraz celkovo v súvislosti s koronakrízou vybavilo až 65-tisíc hovorov, 22-tisíc mailov a 600 chatov.

KORONAVÍRUS - CALL CENTRUM PRE VEREJNOSŤ
0800 174 174
+421 222 200 910 zo zahraničia
02 / 32 35 30 30

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Nové bývanie a hypotéka za 1,49 %? Pomôže developer
  2. Amazon v Seredi dáva veciam druhý život
  3. Doba nízkych úrokov je späť. Garantovaná hypotéka 1,49%
  4. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife
  5. Toto sú víťazi súťaže Hermes Komunikátor roka
  6. Ako riešia krízu v zahraničí? Nižšia daň, zľavy z odvodov, zmrazená cena potravín
  7. Dvanásť rokov v Amazone a práca ma stále baví
  8. Vyvýšené záhony ako novodobý trend v záhradkárstve
  1. Dvanásť rokov v Amazone a práca ma stále baví
  2. Toto sú víťazi súťaže Hermes Komunikátor roka
  3. Domáca verzia známych keksov vám zachutí na prvé zahryznutie
  4. Sodastream sa mení
  5. Vyvýšené záhony ako novodobý trend v záhradkárstve
  6. Jazdiť v lete na saniach? Na Madeire vám ukážu, že sa to dá
  7. Marec, poberaj sa, starec - do dôchodku na úrovni
  8. Už 110 rokov súčasťou každej domácnosti. ALPA oslavuje jubileum
  1. Stáli pred krachom. Firmy prezrádzajú recept na prežitie kríz 8 616
  2. Vyvýšené záhony ako novodobý trend v záhradkárstve 6 324
  3. Jazdiť v lete na saniach? Na Madeire vám ukážu, že sa to dá 5 667
  4. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife 4 432
  5. Amazon v Seredi dáva veciam druhý život 2 705
  6. V malej obci na Kysuciach vyučujú s modernými technológiami 2 569
  7. Náš mobil môžu ovládať na diaľku, ale dá sa tomu zabrániť 2 461
  8. Doba nízkych úrokov je späť. Garantovaná hypotéka 1,49% 1 560
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Spoločnosti bojovali o ocenenia v troch hlavných kategóriách.


INZERCIA 7 h

„Mám už doslova oranžovú krv,“ hovorí Hana Šímová, HR Senior Manager pre strednú, východnú Európu a Nemecko v spoločnosti Amazon.


INZERCIA 7 h

Čierne keksíkové kolieska s bielou mliečnou náplňou sú kultovka, ktorú miluje asi každý. Tu je recept na ich domácu verziu.


25. mar
SkryťZatvoriť reklamu