SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Koronakríza: Ako vyzerá jeden deň operátorky infolinky?

V priebehu dňa vybaví až 100 telefonátov.

Najčastejšími otázkami volajúcich na štátnu koronalinku sú testovanie, vládne nariadenia, fungovanie na hraniciach a cestovanie. Operátori však denne prídu do kontaktu aj s množstvom náročných situácií, ktoré Slováci riešia.

„Včera mi zatelefonoval pán, ktorý sa nevedel dostať domov za dcérou, ktorá mala narodeniny a rozplakal sa mi v telefóne. Bolo to pre mňa ťažké, keďže som mu v danej chvíli nevedela pomôcť,“ popisuje situáciu Zuzana, jedna z operátoriek infolinky a dodáva: „No aj napriek jej náročnosti, mne táto práca dáva zmysel a pocit zadosťučinenia. Každý deň viem pomôcť viac ako stovke ľudí. Je to určite ťažšie ako robiť bežný predaj cez telefón, ktorému som sa venovala pred pandémiou.“

Okrem náročných situácií niektoré telefonáty priniesli aj úsmevné príbehy. „Volal nám pán, ktorý bol veľmi nervózny z toho, že nemôže ísť na zakaprenie. Nerozumela som, o čom hovorí, no potom vysvetlil, že musí ísť uloviť vianočného kapra. Keďže však bol v karanténe, samozrejme som mu to musela zatrhnúť,“ dodáva operátorka koronalinky Katarína.

Keďže počet volajúcich je od vypuknutia pandémie enormný, pomôcť sa rozhodla aj Slovenská sporiteľňa. Najväčšia banka vyčlenila desať expertov zo svojho call centra, aby posilnili kapacity štátnej infolinky. Už počas prvých týždňov potvrdili, že táto aktivita má veľký dopad. Skúsení tím operátorov zo Slovenskej sporiteľne je schopný vybaviť za jeden mesiac až 10-tisíc hovorov ohľadom pandémie.

Načítavam video...

„Som hrdý na to, že moji kolegovia využívajú svoje skúsenosti a zručnosti v náročnom období, ktorým prechádza Slovensko. Ďakujem im, že sa na to bez zaváhania dali a verím, že aj vďaka svojmu nasadeniu a profesionalite pomôžu tam, kde treba. V Slovenskej sporiteľni nám ako zodpovednej firme záleží na zdraví a budúcnosti našej krajiny. Už počas prvej vlny pandémie sme klientom pomáhali s odkladom splátok, bezpečným bankovaním, vysvetľovali sme im aktuálnu situáciu na finančných trhoch a riešili ďalšie otázky,“ povedal Peter Krutil, generálny riaditeľ Slovenskej sporiteľne.

Slovenská sporiteľňa tak pokračuje v pomoci pre Slovensko, keďže už počas prvej vlny pandémie prispela na boj s koronavírusom sumou milión eur. Call centrum Slovenskej sporiteľne už počas prvej vlny pandémie ukázalo, že aj napriek sťaženým pracovným podmienkam a mnohým obmedzeniam vie pomáhať klientom. Doteraz celkovo v súvislosti s koronakrízou vybavilo až 65-tisíc hovorov, 22-tisíc mailov a 600 chatov.

KORONAVÍRUS - CALL CENTRUM PRE VEREJNOSŤ
0800 174 174
+421 222 200 910 zo zahraničia
02 / 32 35 30 30

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  2. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  3. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  5. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  6. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  7. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  1. Koľko stojí dovolenka na lodi a koľko apartmán pri mori?
  2. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  3. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  4. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  5. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  7. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  8. Kaufland pozýva na letnú oslavu plnú farieb: príde Tina aj Kali
  1. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 6 869
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 6 093
  3. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 4 456
  4. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 3 147
  5. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 359
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 307
  7. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 1 983
  8. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár 1 518
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Júlové číslo magazínu Index je už v predaji. Aké články si v ňom prečítate?


INZERCIA 9 h

5. júla si na celonárodných oslavách pripomenieme dedičstvo sv. Cyrila a Metoda.


INZERCIA 23 h

Náklady rástli pre škody v USA, liečba tam patrí k najdrahším.


INZERCIA 2. júl

Testovali sme rezorty v letoviskách Kemer, Antalya, Side, Alanya a Belek.


INZERCIA 2. júl
SkryťZatvoriť reklamu