SME
Utorok, 6. jún, 2023 | Meniny má Norbert

dm a jej zákazníci venovali viac ako 2300 večerí ľudom v núdzi

Na Slovensku sa tento rok podarilo na projekt dm {spoločne} vyzbierať 45 105 eur.

(Zdroj: dm)

V termíne od 30. novembra do 4. decembra prebiehali v 39 zariadeniach po celom Slovensku slávnostné večere pre ľudí, ktorí sa sa ocitili v nepriaznivej životnej situácii. Tie boli financované zo sumy 45 105 eur, ktorá zodpovedala piatim percentám z celého denného obratu vo filiálkach dm a aj v e-shope mojadm.sk počas iniciatívy dm Giving Friday, ktorá tento rok pripadla na 27. novembra. Viac ako 2300 ľudí si tak v priateľskom duchu pochutnalo na trojchodovom menu, pripravenom z produktov značky dmBio a potravín zakúpených od lokálnych dodávateľov čerstvých surovín, a tešilo sa z ponožkového darčeka od spolupracovníkov dm.

Tento projekt pripravila dm v spolupráci so svojím partnerom – Slovenskou katolíckou charitou. Na Slovensku sa tento rok podarilo na projekt dm {spoločne} vyzbierať 45 105 eur, čo je o takmer 6 000 eur viac ako minulý rok. Celkovo, vo všetkých 11 zúčastnených krajinách, sa podarilo vyzbierať sumu 426 120 eur.

"Počas uplynulých dní sme v spolupráci so Slovenskou katolíckou charitou usporadúvali adventné večere po celom Slovensku, v rámci ktorých sme v 39 zariadeniach pre ľudí, čo sú z rôznych dôvodov odkázaní na pomoc, servírovali viac ako 2300 slávnostných večerí. Chcem poďakovať predovšetkým našim zákazníkom, že nás aj napriek aktuálne nie ľahkému obdobiu navštívili a nákupom – či už osobne, alebo online – podporili túto zmysluplnú aktivitu," povedal Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt.

Až o 17 percent zákazníckych nákupov viac

Celkový počet zákazníckych nákupov vo filiálkach a cez e-shop v tento deň dosiahol 64 303 nákupov, čo je o takmer 17 percent viac ako priemerný denný počet zákazníckych nákupov v dm, ktorý činil za posledný obchodný rok 55 040 nákupov.

V porovnaní s minulým rokom, keď bolo v tento deň realizovaných 70 002 nákupov, počet nákupov síce klesol, ale zároveň sa zvýšila ich hodnota, čoho dôsledkom je, že sa vyzbieralo o takmer 6 000 eur viac v porovnaní s minulým rokom, keď vyzbieraná suma v dm Slovensko činila 39 374 eur.

Načítavam video...

Najvyšší nákup v dm v sume vyše 999 eur

Celkovo najvyšší nákup bol realizovaný v sume 999 eur v Košickom kraji, konkrétne v predajni v Košiciach v mestskej časti Nad jazerom. Najvyšší nákup v e-shope bol v tento deň realizovaný v sume 406 eur a uskutočnila ho zákazníčka z Bernolákova.

dm {SPOLOČNE}

Vo svojej najväčšej iniciatíve pod názvom dm {spoločne} pokračuje spoločnosť dm drogerie markt už šiesty rok. Prostredníctvom nej spolupracovníci a zákazníci dm spoločne podporujú výnimočné projekty a aktivity, čím šíria myšlienky dobrovoľníctva a pomáhajú zvyšovať záujem o filantropické aktivity a dobrovoľnícku prácu na Slovensku.

www.dm-spolocne.sk

Informačný servis

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. HYPONÁJOM, odložte hypotéku a svoj nový byt splácajte už teraz
  2. Plánujete toto leto dovolenku v Chorvátsku?
  3. Staršie domy zatepľujú druhýkrát. Majitelia urobili chybu
  4. Myslite na zdravie močových ciest!
  5. Trápi vás únava alebo bolesti hlavy? Máme pre vás riešenie!
  6. Nový diel komiksu Posledný Follower v denníku SME
  7. Hlavná cena 25.000 eur. Kráľovská súťaž s pivom Krušovice
  8. Prečo sa oplatí nakupovať na online trhovisku? Poznáme dôvody
  1. Špecialisti na úspory vám bezplatne poradia
  2. Ostré videnie vďaka špeciálnym biometrickým šošovkám
  3. Nový diel komiksu Posledný Follower v denníku SME
  4. Hlavná cena 25.000 eur. Kráľovská súťaž s pivom Krušovice
  5. Tesco naplno spúšťa svoj Online Club
  6. Po košickom úspechu pobočka aj v Bratislave
  7. Vypočítali sme vaše budúce dôchodky
  8. Prečo sa oplatí nakupovať na online trhovisku? Poznáme dôvody
  1. Staršie domy zatepľujú druhýkrát. Majitelia urobili chybu 13 672
  2. Hodnotenie profesionála: testovali sme hotely v Side a Beleku 11 716
  3. Čierne zlato zeme premenili v Lipanoch na aquaparkové potešenie 10 588
  4. Aká má byť hrúbka izolácie pri rekonštrukcii domu? 9 540
  5. Kúpa investičného bytu je aktuálne výhodnejšia aj vďaka bonusom 8 524
  6. Prečo sa oplatí nakupovať na online trhovisku? Poznáme dôvody 6 583
  7. Zuzana Vačková: Verím, že lásku ešte stretnem 5 925
  8. Dovolenkový raj kúsok za hranicami 5 525
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

V rámci roadshow so Žiť energiou sa konzultanti Slovenskej inovačnej a energetickej agentúry (SIEA) zastavili aj v Košiciach.


INZERCIA 7 h

Špeciálne vydanie denníka SME epickým komiksom si môžete kúpiť už dnes.


INZERCIA 11 h
Vďaka inovatívnej technológii Rodenstock meria niekoľko tisíc údajov každého oka. (Zdroj: Rodenstock)

Spoločnosť Rodenstock vyvinula novú technológiu okuliarových šošoviek, ktorá ponúka ostré videnie v každom uhle pohľadu.


INZERCIA 11 h
SkryťZatvoriť reklamu