SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky

Stojí za ňou brandingová agentúra GALTON Brands

Spoločnosť MATADOR Group nedávno oslávila 115. výročie svojho vzniku. Pri tejto príležitosti sa rozhodla zmeniť svoj komunikačný claim a vizuálnu identitu, ktorá má reflektovať ambiciózne smerovanie značky na trhu plnom neustálych zmien a nových výziev. Zmena prebehla pod taktovkou expertov na branding z agentúry GALTON Brands, jej výsledok sa naplno prejaví už v tomto roku.

GALTON Brands Matador brand identity (zdroj: GALTON Brands) GALTON Brands Matador brand identity (zdroj: GALTON Brands)

MATADOR Group patrí medzi najstaršie a najúspešnejšie slovenské značky. Počas dlhých rokov svojho pôsobenia prešla viacerými transformáciami, a to nielen z hľadiska obchodnej stratégie, ale aj svojej vizuálnej identity. Túžba stať sa matadorom na trhu a udržať si líderskú pozíciu v srdci značky ani po rokoch neutícha. Koncom roka 2020 preto prišla s ďalšou zásadnou zmenou v dizajne.

Tvorbu novej vizuálnej identity, ako aj ďalších komunikačných aktivít zverila do rúk brandingovej agentúry GALTON Brands, ktorá navrhla redizajn a zabezpečila aj jeho kompletnú exekúciu. “Redizajnovať takú ikonickú značku, akou je Matador, pre nás bola veľká výzva. Ak však máte na palube správnych ľudí, ktorí rozumejú svojej práci a robia ju dobre, máte vysokú šancu dosiahnuť skvelý výsledok,” tvrdí Andrej Mitáš, CEO v GALTON Brands.

GALTON Brands Matador brand identity (zdroj: GALTON Brands) GALTON Brands Matador brand identity (zdroj: GALTON Brands)

Nový vizuálny jazyk začala značka používať spolu s novou misiou, ktorá podľa generálneho riaditeľa Martina Keleho “odzrkadľuje väčší dôraz na inovácie, vďaka ktorým chce Matador Group upevňovať svoju dlhodobú líderskú pozíciu”.

Schopnosť značky adaptovať sa na nové podmienky a neustále inovovať je do vizuality pretavená prostredníctvom výrazných dynamických vĺn. Tie majú reprezentovať vibrácie, ktoré svojím pohybom prenášajú energiu alebo informáciu z jedného miesta na druhé. “Víťazný návrh je výsledkom interaktívnych workshopov, na ktorých sme s brand manažérom značky diskutovali o histórii firmy, jej súčasných aktivitách i ambíciách na roky dopredu. Do detailu sme rozobrali novú komunikačnú stratégiu značky, pilotné návrhy vizuality aj jej hodnoty, vďaka čomu sme dokázali lepšie uchopiť kreatívne zadanie a navrhnúť skutočne výnimočné riešenie,” povedal Pavol Sloboda, Art Director GALTON Brands.

GALTON Brands Matador brand identity (zdroj: GALTON Brands) GALTON Brands Matador brand identity (zdroj: GALTON Brands)

Absolútnou novinkou v identite značky je aj atraktívne sound-logo, ktoré predikuje éru hlasových asistentov a intenzívnejšie využívanie multimediálnych formátov v jej komunikačnom mixe: “Pri tvorbe novej identity sme sa zamysleli nad jej komplexnosťou. Nechceli sme len upraviť logo. Mali sme v pláne výraznú, ale nie radikálnu zmenu, ktorá by značku komunikačne pripravila na ďalšie desiatky rokov. Veľmi nás teší, že sme jednou z mála slovenských značiek, ktoré si uvedomujú nastupujúce trendy a rozvíjajú svoju identitu aj v tomto smere,” povedal Martin Adamka, šéf marketingu MATADOR Group.

S novou vizuálnou identitou spoločnosti MATADOR Group sa verejnosť zoznámi už v prvej polovici roka 2021, kedy by sa mala postupnou implementáciou pretaviť do všetkých komunikačných aktivít značky a naplno ju reprezentovať.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  3. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  4. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  5. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  6. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  7. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  8. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží
  1. Kaufland pozýva na letnú oslavu plnú farieb: príde Tina aj Kali
  2. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  3. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  4. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  5. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  6. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  7. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  8. Lesopark Hlboké slávnostne otvára svoje brány
  1. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 7 960
  2. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 6 630
  3. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 6 271
  4. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 6 108
  5. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 5 105
  6. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 3 871
  7. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 2 716
  8. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 2 123
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Prinášame vám 5 rád od najšťastnejších národov


INZERCIA 1 h
Obľúbení detskí interpreti budú baviť najmenších

V Senici vás 6. júla čaká aj Smejko s Tanculienkou a rodinné atrakcie.


INZERCIA 1 h

First moment zmenil trh a zohnať výhodný last minute zájazd je čoraz ťažšie.


INZERCIA 27. jún

Špeciálne literárne vydanie Magazínu Víkend s ilustráciami od Kristíny Mésároš.


INZERCIA 27. jún
SkryťZatvoriť reklamu