SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky

Stojí za ňou brandingová agentúra GALTON Brands

Spoločnosť MATADOR Group nedávno oslávila 115. výročie svojho vzniku. Pri tejto príležitosti sa rozhodla zmeniť svoj komunikačný claim a vizuálnu identitu, ktorá má reflektovať ambiciózne smerovanie značky na trhu plnom neustálych zmien a nových výziev. Zmena prebehla pod taktovkou expertov na branding z agentúry GALTON Brands, jej výsledok sa naplno prejaví už v tomto roku.

GALTON Brands Matador brand identity (zdroj: GALTON Brands) GALTON Brands Matador brand identity (zdroj: GALTON Brands)

MATADOR Group patrí medzi najstaršie a najúspešnejšie slovenské značky. Počas dlhých rokov svojho pôsobenia prešla viacerými transformáciami, a to nielen z hľadiska obchodnej stratégie, ale aj svojej vizuálnej identity. Túžba stať sa matadorom na trhu a udržať si líderskú pozíciu v srdci značky ani po rokoch neutícha. Koncom roka 2020 preto prišla s ďalšou zásadnou zmenou v dizajne.

Tvorbu novej vizuálnej identity, ako aj ďalších komunikačných aktivít zverila do rúk brandingovej agentúry GALTON Brands, ktorá navrhla redizajn a zabezpečila aj jeho kompletnú exekúciu. “Redizajnovať takú ikonickú značku, akou je Matador, pre nás bola veľká výzva. Ak však máte na palube správnych ľudí, ktorí rozumejú svojej práci a robia ju dobre, máte vysokú šancu dosiahnuť skvelý výsledok,” tvrdí Andrej Mitáš, CEO v GALTON Brands.

GALTON Brands Matador brand identity (zdroj: GALTON Brands) GALTON Brands Matador brand identity (zdroj: GALTON Brands)

Nový vizuálny jazyk začala značka používať spolu s novou misiou, ktorá podľa generálneho riaditeľa Martina Keleho “odzrkadľuje väčší dôraz na inovácie, vďaka ktorým chce Matador Group upevňovať svoju dlhodobú líderskú pozíciu”.

Schopnosť značky adaptovať sa na nové podmienky a neustále inovovať je do vizuality pretavená prostredníctvom výrazných dynamických vĺn. Tie majú reprezentovať vibrácie, ktoré svojím pohybom prenášajú energiu alebo informáciu z jedného miesta na druhé. “Víťazný návrh je výsledkom interaktívnych workshopov, na ktorých sme s brand manažérom značky diskutovali o histórii firmy, jej súčasných aktivitách i ambíciách na roky dopredu. Do detailu sme rozobrali novú komunikačnú stratégiu značky, pilotné návrhy vizuality aj jej hodnoty, vďaka čomu sme dokázali lepšie uchopiť kreatívne zadanie a navrhnúť skutočne výnimočné riešenie,” povedal Pavol Sloboda, Art Director GALTON Brands.

GALTON Brands Matador brand identity (zdroj: GALTON Brands) GALTON Brands Matador brand identity (zdroj: GALTON Brands)

Absolútnou novinkou v identite značky je aj atraktívne sound-logo, ktoré predikuje éru hlasových asistentov a intenzívnejšie využívanie multimediálnych formátov v jej komunikačnom mixe: “Pri tvorbe novej identity sme sa zamysleli nad jej komplexnosťou. Nechceli sme len upraviť logo. Mali sme v pláne výraznú, ale nie radikálnu zmenu, ktorá by značku komunikačne pripravila na ďalšie desiatky rokov. Veľmi nás teší, že sme jednou z mála slovenských značiek, ktoré si uvedomujú nastupujúce trendy a rozvíjajú svoju identitu aj v tomto smere,” povedal Martin Adamka, šéf marketingu MATADOR Group.

S novou vizuálnou identitou spoločnosti MATADOR Group sa verejnosť zoznámi už v prvej polovici roka 2021, kedy by sa mala postupnou implementáciou pretaviť do všetkých komunikačných aktivít značky a naplno ju reprezentovať.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  5. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  7. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  1. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  2. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  3. OTS: LESY SR sa dištancujú od nepravdivých tvrdení
  4. Influenceri vzali na dovolenku ľudí, ktorých nepoznali
  5. Uprostred leta prichádza princ na bielom koni
  6. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  7. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  8. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 19 820
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 7 876
  3. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 3 023
  4. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 2 963
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 416
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 237
  7. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 1 970
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 1 843
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Letoviská, kde sa dá celý deň nič nerobiť, ale aj objaviť viac, než ste čakali.


INZERCIA 9 h

Vyšlo júlové číslo Doma v záhrade.


INZERCIA 9 h

Odmietajú politizáciu lesného hospodárstva.


17 h

Epická2 od Samsungu bola skutočne epická.


INZERCIA 10. júl
SkryťZatvoriť reklamu