SME

Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru

Trend podčiarkujú čísla návštevnosti webstránky poisťovne a stavebnej sporiteľne Wüstenrot

Pandémia presunula zákazníkov do online priestoru viac, ako firmy na začiatku koronakrízy predpokladali. Trend podčiarkujú čísla návštevnosti webstránky poisťovne a stavebnej sporiteľne Wüstenrot. V prípade spoločností sa počet online návštevníkov za jeden rok viac ako zdvojnásobil.

Dvojnásobný nárast

„V roku 2020 nám stúpol počet unikátnych návštev webu z 220 000 na pol milióna,“ podotkol Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu skupiny Wüstenrot. Preto na začiatku minulého roka bolo pre spoločnosti nevyhnutné trend identifikovať a svoju komunikáciu prispôsobiť zmeneným podmienkam na trhu.

„Teda využiť dostupné možnosti a klientov presmerovať do svojho online priestoru. Nie len celkovou zmenou marketingu, ale aj vývojom a redizajnom typických online nástrojov, ako sú napríklad intuitívnejšie produktové kalkulačky,“ pokračuje Bertók. Pričom predpokladá, že nejde o dočasný výkyv.

Vizuálny smog

Pandémia podľa jeho názoru urýchlila proces postupnej digitalizácie komunikačných kanálov vo viacerých sektoroch. Tomuto trendu plánuje skupina Wüstenrot naďalej prispôsobovať svoje aktivity.

Poisťovňa a stavebná sporiteľňa sa okrem iného zaviazali nevyužívať na marketingové účely bilbordy, citylighty a ďalšie veľkoplošné reklamné tabule. Spoločnosť svojím krokom chce prispieť do boja s vizuálnym smogom, ktorému sú vystavení obyvatelia takmer každého mesta na Slovensku.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  2. Ponúkali vlastné bývanie, dnes majú v Tatrách úspešné hotely
  3. Budvar stavia na tradícii a darí sa mu lepšie ako kedykoľvek
  4. Signature vône podľa osobnosti
  5. Prečo milionári nevypínajú ani na vrchole?
  6. Víťaz diváckej ceny MFF Cinematik Piešťany
  7. Gebrüder Weiss spúšťa novú linku priamo z Prahy do Španielska
  8. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“
  1. Signature vône podľa osobnosti
  2. Budvar stavia na tradícii a darí sa mu lepšie ako kedykoľvek
  3. Prečo milionári nevypínajú ani na vrchole?
  4. Ponúkali vlastné bývanie, dnes majú v Tatrách úspešné hotely
  5. Víťaz diváckej ceny MFF Cinematik Piešťany
  6. Gebrüder Weiss spúšťa novú linku priamo z Prahy do Španielska
  7. V Malackách vybudovali čajové impérium
  8. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“
  1. Prekvapenie na čele. Sem budú Slováci cestovať v roku 2026 13 249
  2. Slováci vytvorili mlieko, ktoré nemá obdobu v celej Európe 10 269
  3. Toto bude cestovateľský hit roka 2026 6 169
  4. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“ 5 817
  5. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 5 371
  6. Plaza View v Dúbravke štartuje predpredaj bytov s výhľadom 4 487
  7. Takáto Čína sa bude páčiť aj Slovákom 4 316
  8. Chcete investovať? Začína sa predaj dlhopisov pre Istropolis 3 725
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nájdite tú, ktorá vás naozaj vystihuje.


INZERCIA 15 h

V dobe, keď sa výrobné procesy zrýchľujú, Budweiser Budvar ide vlastnou cestou.


INZERCIA 15 h

Úspech ako životný štýl. Ako slovenskí milionári pristupujú k životu a biznisu?


INZERCIA 15 h

Strachanovci stavili na svoje meno aj na inšpirácie z Rakúska.


INZERCIA 21. sep
SkryťZatvoriť reklamu