SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru

Trend podčiarkujú čísla návštevnosti webstránky poisťovne a stavebnej sporiteľne Wüstenrot

Pandémia presunula zákazníkov do online priestoru viac, ako firmy na začiatku koronakrízy predpokladali. Trend podčiarkujú čísla návštevnosti webstránky poisťovne a stavebnej sporiteľne Wüstenrot. V prípade spoločností sa počet online návštevníkov za jeden rok viac ako zdvojnásobil.

Dvojnásobný nárast

„V roku 2020 nám stúpol počet unikátnych návštev webu z 220 000 na pol milióna,“ podotkol Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu skupiny Wüstenrot. Preto na začiatku minulého roka bolo pre spoločnosti nevyhnutné trend identifikovať a svoju komunikáciu prispôsobiť zmeneným podmienkam na trhu.

„Teda využiť dostupné možnosti a klientov presmerovať do svojho online priestoru. Nie len celkovou zmenou marketingu, ale aj vývojom a redizajnom typických online nástrojov, ako sú napríklad intuitívnejšie produktové kalkulačky,“ pokračuje Bertók. Pričom predpokladá, že nejde o dočasný výkyv.

Vizuálny smog

Pandémia podľa jeho názoru urýchlila proces postupnej digitalizácie komunikačných kanálov vo viacerých sektoroch. Tomuto trendu plánuje skupina Wüstenrot naďalej prispôsobovať svoje aktivity.

Poisťovňa a stavebná sporiteľňa sa okrem iného zaviazali nevyužívať na marketingové účely bilbordy, citylighty a ďalšie veľkoplošné reklamné tabule. Spoločnosť svojím krokom chce prispieť do boja s vizuálnym smogom, ktorému sú vystavení obyvatelia takmer každého mesta na Slovensku.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  5. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  7. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  1. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  2. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  3. OTS: LESY SR sa dištancujú od nepravdivých tvrdení
  4. Influenceri vzali na dovolenku ľudí, ktorých nepoznali
  5. Uprostred leta prichádza princ na bielom koni
  6. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  7. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  8. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 19 322
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 7 915
  3. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 3 013
  4. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 2 953
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 403
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 225
  7. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 1 971
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 1 841
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Letoviská, kde sa dá celý deň nič nerobiť, ale aj objaviť viac, než ste čakali.


INZERCIA 9 h

Vyšlo júlové číslo Doma v záhrade.


INZERCIA 9 h

Odmietajú politizáciu lesného hospodárstva.


18 h

Epická2 od Samsungu bola skutočne epická.


INZERCIA 10. júl
SkryťZatvoriť reklamu