SME

Online zľavy: Viete, kde ich vyhľadať?

Kimbino, najväčší domáci hráč v oblasti online letákov zisťoval, ako u nás vyzerali online nákupy v pandemickom roku 2020.

Black Friday, posledný novembrový piatok po Dni vďakyvzdania, je v USA dňom najväčších predvianočných zliav v maloobchode, ku nám ho ako marketingový nástroj priniesli hlavne internetoví predajcovia.

Kimbino, najväčší domáci hráč v oblasti online letákov, na základe dát z miliónov vyhľadávaní na svojom webe a v aplikácii zisťoval, ako u nás vyzerali online nákupy v pandemickom roku 2020, pričom sa zameral práve na Čierny piatok.

Načítavam video...

Vzhľadom k obmedzeniam prevádzky kamenných predajní sa zvýšený záujem o digitálnu formu letákov dal očakávať, nárast bol ale taký dramatický, že úplne premiešal poradie najvyhľadávanejších kategórií tovaru. Oproti minulým rokom, kedy dominovala elektronika, sa tak trochu prekvapujúco dostali do popredia sortiment hypermarketov, móda, či nábytok.

Záujem o smartfóny či počítače pritom neklesol, aplikáciu však začali vo veľkom používať užívatelia, ktorí sa predtým digitálnym technológiám skôr vyhýbali. Či ich už spočiatku motivovali obavy z vírusu, alebo komplikácie pri nákupoch spojené s vládnym obmedzeniami, bariéra vstupu do online priestoru pre nich padla. Určite pri tom pomohlo, že má Kimbino prehľadnú prezentáciu, všetky ponuky obľúbených predajcov na jednom mieste a umožňuje v nich vyhľadávať podľa obchodov, kategórií či jednotlivých produktov.

Najväčší, až sedemnásobný nárast záujmu o akciové ponuky zaznamenalo oproti predchádzajúcemu roku Pepco, nasledovali Billa, Tesco a COOP Jednota. Najobľúbenejšou kategóriou boli “hypermarkety” (nárast o 261 percent), najčastejšie vyhľadávané výrazy boli “mlieko”, “jogurt”, “maslo”, “pivo” a “Ikea”. Výrazne rástli aj segmenty módy, bývania, kozmetiky a drogérie.

Pandémia a dlhodobý záujem predajcov o ekologickejšiu, digitálnu formu propagácie zliav teda podľa všetkého urýchlili prechod širokej skupiny spotrebiteľov každodenného tovaru na internet, odkiaľ už nebudú mať dôvod odchádzať ani v budúcnosti.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  2. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  3. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  4. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia
  5. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  6. Keď sa z brigády stane kariéra
  7. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky
  8. Jesenný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  2. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  3. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú.
  4. Po oslavách storočnice sa košický maratón pozerá do budúcnosti
  5. TIPOS pokračuje v spolupráci s Bratislavou
  6. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  7. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia
  8. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  1. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia 10 490
  2. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov 8 331
  3. Keď sa z brigády stane kariéra 5 658
  4. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky 2 590
  5. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok 2 197
  6. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood 2 115
  7. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať 1 941
  8. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú. 1 508
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Oprášte cestovateľské plány. Jeseň je ako stvorená na poznávacie zájazdy.


INZERCIA 3. okt
Doc. MUDr. Eva Goncalvesová, CSc.

Rozhovor s doc. MUDr. Evou Goncalvesovou, CSc. k Mesiacu o srdcových témach.


INZERCIA 3. okt

Datacomp stavil na skúsených ľudí a fyzický kontakt so zákazníkmi.


INZERCIA 2. okt

Prestížne podujatie sa teší veľkej obľube. Na štart sa postaví vyše 18-tisíc bežcov.


30. sep
SkryťZatvoriť reklamu