SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

BILLA má nový vernostný program pre deti – „SuperOsma“

Sieť supermarketov BILLA pripravila na jarné mesiace nový vernostný program "SuperOsma".

(Zdroj: BILLA)

Sieť supermarketov BILLA pripravila na jarné mesiace nový vernostný program "SuperOsma". Zameriava sa ním najmä na rodiny s deťmi, ktoré by chcela inšpirovať k zdravej životospráve a pravidelnej konzumácii ovocia a zeleniny. Vernostný program potrvá od 3. marca do 11. mája.

Zákazníci môžu počas trvania kampane získať osem kamarátov SuperOsmy, teda plyšových hračiek predstavujúcich osem druhov ovocia a zeleniny – banán, jablko, hrušku, jahodu, baklažán, brokolicu, mrkvu a cesnak. Bude možné ich získať spolu s praktickými hrnčekmi na kávu či čaj, ktoré nesú vyobrazenie jednotlivých ovocných kamarátov. "Cieľom nášho nového vernostného programu je naučiť deti láske k ovociu a zelenine. Tie by mali byť pravidelnou súčasťou jedálnička detí, pretože zabezpečujú ich zdravý rast a pomáhajú budovať silnú imunitu. Veríme, že našich zákazníkov, a najmä ich ratolesti, potešia roztomilé postavičky SuperOsmy a vyskladajú si z nich celú kolekciu," hovorí marketingová riaditeľka BILLA Denisa Pernicová.

 (zdroj: BILLA) (zdroj: BILLA)

Zákazníci dostanú za každých 10 eur hodnoty nákupu jednu nálepku s logom vernostného programu. Keď zákazníci vlastniaci BILLA kartu nazbierajú osem nálepiek, môžu si za zvýhodnenú cenu 2,99 eur zakúpiť ľubovoľný produkt v rámci kampane "SuperOsma". Ak zákazník BILLA kartu nevlastní, na zakúpenie plyšového kamaráta alebo hrnčeka za cenu 2,99 eur je potrebné nazbierať 15 nálepiek.

Spoločnosť BILLA podporí svoj vernostný program "SuperOsma" prostredníctvom TV a rozhlasových spotov, OOH formátov, vlastných online médií, sociálnych sietí, instore i PR. TV spot k vernostnému programu "SuperOsma" je dostupný tu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  3. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  4. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  6. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  7. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  1. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  2. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  3. Kam smerujú peniaze bohatých?
  4. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  6. Záver vojny bol pre mnohých Slovákov životnou skúškou
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá
  8. LESY SR otvorili Poľanu: Nová cesta pre ľudí aj prírodu
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 15 902
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 6 656
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 5 990
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 3 836
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 3 085
  6. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu 2 643
  7. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 538
  8. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody 2 309
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Týždeň francúzskeho filmu v kinách po celom Slovensku.


INZERCIA 8 h

Dvaja oddaní psičkári už mali dosť krmív dostupných v obchodoch.


INZERCIA 8 h

Osobný bankár, špeciálne produkty a exkluzívne služby na mieru.


INZERCIA 8 h

Globálne trendy očami slovenských milionárov


INZERCIA 8 h
SkryťZatvoriť reklamu