SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

BILLA má nový vernostný program pre deti – „SuperOsma“

Sieť supermarketov BILLA pripravila na jarné mesiace nový vernostný program "SuperOsma".

(Zdroj: BILLA)

Sieť supermarketov BILLA pripravila na jarné mesiace nový vernostný program "SuperOsma". Zameriava sa ním najmä na rodiny s deťmi, ktoré by chcela inšpirovať k zdravej životospráve a pravidelnej konzumácii ovocia a zeleniny. Vernostný program potrvá od 3. marca do 11. mája.

Zákazníci môžu počas trvania kampane získať osem kamarátov SuperOsmy, teda plyšových hračiek predstavujúcich osem druhov ovocia a zeleniny – banán, jablko, hrušku, jahodu, baklažán, brokolicu, mrkvu a cesnak. Bude možné ich získať spolu s praktickými hrnčekmi na kávu či čaj, ktoré nesú vyobrazenie jednotlivých ovocných kamarátov. "Cieľom nášho nového vernostného programu je naučiť deti láske k ovociu a zelenine. Tie by mali byť pravidelnou súčasťou jedálnička detí, pretože zabezpečujú ich zdravý rast a pomáhajú budovať silnú imunitu. Veríme, že našich zákazníkov, a najmä ich ratolesti, potešia roztomilé postavičky SuperOsmy a vyskladajú si z nich celú kolekciu," hovorí marketingová riaditeľka BILLA Denisa Pernicová.

 (zdroj: BILLA) (zdroj: BILLA)

Zákazníci dostanú za každých 10 eur hodnoty nákupu jednu nálepku s logom vernostného programu. Keď zákazníci vlastniaci BILLA kartu nazbierajú osem nálepiek, môžu si za zvýhodnenú cenu 2,99 eur zakúpiť ľubovoľný produkt v rámci kampane "SuperOsma". Ak zákazník BILLA kartu nevlastní, na zakúpenie plyšového kamaráta alebo hrnčeka za cenu 2,99 eur je potrebné nazbierať 15 nálepiek.

Spoločnosť BILLA podporí svoj vernostný program "SuperOsma" prostredníctvom TV a rozhlasových spotov, OOH formátov, vlastných online médií, sociálnych sietí, instore i PR. TV spot k vernostnému programu "SuperOsma" je dostupný tu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 11 123
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 512
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 186
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 551
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 418
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 224
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 1 916
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 870
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Na výletnej lodi sa nudí len ten, kto to tak chce.


INZERCIA 25. apr

„Bola som nervóznejšia, než pred zápasom!“


24. apr

Projekt už prekročil dôležitý míľnik – celkovo už bolo vysadených viac ako 670 tisíc stromčekov.


24. apr

Štátny dozor neidentifikoval žiadne porušenie legislatívy.


24. apr
SkryťZatvoriť reklamu