SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

BILLA má nový vernostný program pre deti – „SuperOsma“

Sieť supermarketov BILLA pripravila na jarné mesiace nový vernostný program "SuperOsma".

(Zdroj: BILLA)

Sieť supermarketov BILLA pripravila na jarné mesiace nový vernostný program "SuperOsma". Zameriava sa ním najmä na rodiny s deťmi, ktoré by chcela inšpirovať k zdravej životospráve a pravidelnej konzumácii ovocia a zeleniny. Vernostný program potrvá od 3. marca do 11. mája.

Zákazníci môžu počas trvania kampane získať osem kamarátov SuperOsmy, teda plyšových hračiek predstavujúcich osem druhov ovocia a zeleniny – banán, jablko, hrušku, jahodu, baklažán, brokolicu, mrkvu a cesnak. Bude možné ich získať spolu s praktickými hrnčekmi na kávu či čaj, ktoré nesú vyobrazenie jednotlivých ovocných kamarátov. "Cieľom nášho nového vernostného programu je naučiť deti láske k ovociu a zelenine. Tie by mali byť pravidelnou súčasťou jedálnička detí, pretože zabezpečujú ich zdravý rast a pomáhajú budovať silnú imunitu. Veríme, že našich zákazníkov, a najmä ich ratolesti, potešia roztomilé postavičky SuperOsmy a vyskladajú si z nich celú kolekciu," hovorí marketingová riaditeľka BILLA Denisa Pernicová.

 (zdroj: BILLA) (zdroj: BILLA)

Zákazníci dostanú za každých 10 eur hodnoty nákupu jednu nálepku s logom vernostného programu. Keď zákazníci vlastniaci BILLA kartu nazbierajú osem nálepiek, môžu si za zvýhodnenú cenu 2,99 eur zakúpiť ľubovoľný produkt v rámci kampane "SuperOsma". Ak zákazník BILLA kartu nevlastní, na zakúpenie plyšového kamaráta alebo hrnčeka za cenu 2,99 eur je potrebné nazbierať 15 nálepiek.

Spoločnosť BILLA podporí svoj vernostný program "SuperOsma" prostredníctvom TV a rozhlasových spotov, OOH formátov, vlastných online médií, sociálnych sietí, instore i PR. TV spot k vernostnému programu "SuperOsma" je dostupný tu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Mladým sa nič nechce? Rodičia často netušia, ako deti na sebe pracujú
  2. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  3. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  4. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  7. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  1. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  2. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  3. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné?
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  5. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  6. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  8. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 18 305
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 761
  3. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 3 601
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 3 301
  5. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 2 819
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 714
  7. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 168
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 1 951
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto

Naše lesy, naše drevo – spravujeme ich zodpovedne a transparentne.


4. júl

V lete sú Maldivy lacnejšie a prázdnejšie. Stačí vedieť, do čoho idete.


INZERCIA 4. júl

Júlové číslo magazínu Index je už v predaji. Aké články si v ňom prečítate?


INZERCIA 3. júl

5. júla si na celonárodných oslavách pripomenieme dedičstvo sv. Cyrila a Metoda.


INZERCIA 2. júl
SkryťZatvoriť reklamu