SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

MetLife opätovne obhájila pozíciu medzi Slovak Superbrands 2021

Poisťovňa MetLife sa v tomto roku opätovne zaradila medzi ocenené spoločnosti v rámci programu Superbrands SR.

MetLife tak už po siedmy krát získala ocenenie, ktorého titul je udeľovaný najvýznamnejším značkám pôsobiacim na Slovensku. Spoločnosť je zároveň jedinou životnou poisťovňou v rebríčku.

„Získať ocenenie Superbrands niekoľko rokov za sebou je pre nás veľká pocta. Teší nás, že naša spoločnosť má dobré meno, ktoré si udržiava. Ocenenie vnímam predovšetkým ako potvrdenie našich kvalít a toho, že neustála snaha o zlepšovanie sa a proklientský prístup sú tou správnou cestou aj do budúcnosti,“ povedal riaditeľ oddelenia marketingu a komunikácie MetLife Milan Drdoš.

Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii s dvoma cieľmi a to uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a zároveň ich prezentovať ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Program získal celosvetové uznanie a aktuálne je program Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch sveta.

„Zaradenie medzi Superbrands znamená pre MetLife predovšetkým to, že medzi konkurentmi patrí k absolútnej špičke,“ dodal Drdoš. Ocenené značky sú príkladom hodným nasledovania aj pre ďalšie spoločnosti. Program Superbrands sa ich preto snaží zviditeľňovať a zvyšovať povedomie o nich, aby sa tak mohli stať skutočnou inšpiráciou pre ďalšie spoločnosti.

MetLife úspešne pôsobí na Slovensku od roku 1995. Spoločnosť poskytuje široké spektrum produktov životného a úrazového poistenia. Spoločnosť sa stala synonymom finančnej istoty a profesionalizmu. Pre viac informácií, navštívte http://www.metlife.sk .

MetLife, Inc. (NYSE: MET) je prostredníctvom svojich dcérskych a prepojených spoločností („MetLife“) jednou z popredných spoločností na svete poskytujúcich finančné služby, poistenie, dôchodky, zamestnanecké výhody a riadenie aktív, aby pomohli svojim individuálnym a inštitucionálnym zákazníkom orientovať sa v meniacom sa svete. Spoločnosť MetLife bola založená v roku 1868, svoju činnosť vykonáva vo viac ako 40 krajinách a má popredné postavenie na trhu v USA, Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii, Európe a na Strednom východe.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  3. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  4. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  5. Plaťte, šetrite, investujte moderne – prehľadne a na pár ťuknutí
  6. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  7. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd
  8. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  1. Digitálna bezpečnosť opäť v centre pozornosti
  2. Takto chutí zlato
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor
  4. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  5. Vyskúšali sme Asus ProArt P16, notebook pre kreatívcov
  6. Sovy chránia lesy: LESY SR hlásia úspech s vtáčími búdkami
  7. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí
  8. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  1. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 7 612
  2. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 7 088
  3. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 3 749
  4. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna 3 717
  5. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 3 694
  6. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 3 080
  7. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 2 987
  8. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd 2 811
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nadácia Orange cez grantový program beznastrah.online rozdá 50 000 €.


4 h

Banská Bystrica prvýkrát víťazom McDonald’s Cupu.


8 h

Majiteľ autoškoly Marian Dobrý hovorí, že výkon si treba užiť, nie ho zneužívať.


INZERCIA 18 h

Komplex na Tehelnom poli ročne vygeneruje pre ekonomiku takmer 45 mil. eur.


INZERCIA 18 h
SkryťZatvoriť reklamu