SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

BILLA prináša mäso slovenského pôvodu už aj v obslužných pultoch

Na zvýšený dopyt po mäse z domácich chovov reaguje spoločnosť BILLA.

(Zdroj: BILLA)

Varené, dusené, pečené či v polievke. Mäso tvorí veľkú časť slovenského jedálnička a dokážeme si ho pripraviť na množstvo spôsobov. Na zvýšený dopyt po mäse z domácich chovov reaguje spoločnosť BILLA. Nebalené čerstvé bravčové mäso pôvodom zo Slovenska si zákazníci môžu zakúpiť už aj v obslužných pultoch, priamo od vyškoleného personálu.

Slovenskí spotrebitelia si čoraz viac uvedomujú, že výrobky pochádzajúce od domácich producentov sa vyznačujú vysokou kvalitou, majú garantovaný pôvod a ich kúpa pomáha slovenskej ekonomike. Na zvýšený záujem o mäso z domácich chovov teraz odpovedá spoločnosť BILLA. Svojim zákazníkom ponúka možnosť zakúpiť si vo vybraných 39 predajniach čerstvé slovenské mäso už aj v obslužných pultoch. Ide pritom o nebalené bravčové mäso, s výberom ktorého zákazníkovi ochotne poradí vyškolený personál. "Popri kvalite, čerstvosti a pôvode mäsa dbáme aj na jeho precízne spracovanie. Naši pracovníci, ktorí pracujú za obslužnými pultami, sú profesionáli a mäso opracúvajú podľa najprísnejších požiadaviek. U nás si zákazníci môžu v pultoch zakúpiť mäso, ktoré bolo pripravené starostlivo a s láskou," povedala Kvetoslava Kirchnerová, hovorkyňa BILLA.

Čerstvé bravčové mäso zo Slovenska v obslužných pultoch BILLA pochádza od dunajskostredskej firmy Istermeat, ktorá patrí medzi výrobcov spolupracujúcich s BILLA v rámci privátnej značky Slovenská farma. Istermeat je firma, ktorá v segmente úspešne pôsobí od 80. rokov minulého storočia. Zvieratá tu dostávajú nutrične vyvážené krmivo a od narodenia sú v starostlivosti odborníkov s dlhoročnými skúsenosťami v odbore. "Keďže ide o domáceho producenta, zákazník má u nás garanciu, že zvieratá boli narodené, chované a mäso spracované doma na Slovensku. Vďaka krátkej vzdialenosti do našich predajní garantujeme aj absolútnu čerstvosť. Mäso nájdu zákazníci v obslužných pultoch už tri dni po porážke, pričom dodávateľ nám ho dováža trikrát týždenne," uviedla K. Kirchnerová. Kus čerstvého mäsa, ktorý si zákazník v pultoch vyberie, sa po odvážení opatrí cenovkou so slovenskou vlajkou a s uvedeným domácim pôvodom. Ponukou čerstvej slovenskej bravčoviny v obslužných pultoch podporuje spoločnosť BILLA domáce hospodárstvo a tiež rast pracovných miest. "Sme veľmi radi, že zákazníkom môžeme ponúknuť mäso domáceho pôvodu tej najvyššej kvality za výhodné ceny. Kvalitou a čerstvosťou sa naše mäso vyrovná ponuke produktov poctivých tradičných slovenských mäsiarov," povedala K. Kirchnerová.

 (zdroj: BILLA) (zdroj: BILLA)

Slováci na mäso nedajú dopustiť

Mäso predstavuje obľúbenú súčasť jedálnička Slovákov a na tanieri si ho doprajú často. Podľa zistení reprezentatívneho prieskumu pre BILLA vyplýva, že takmer štvrtina opýtaných nakupuje mäso tri- až štyrikrát do týždňa alebo častejšie. Necelá tretina oslovených uviedla, že mäso konzumuje takmer každý deň. Najobľúbenejšími druhmi mäsa sú podľa prieskumu hydina a bravčové, ktoré zhodne konzumuje 90 percent opýtaných. Viac ako polovica respondentov jedáva aj hovädzinu či ryby a morské plody. Mäsom, ktoré si Slováci doprajú výnimočne, je králičie, divina či jahňacina. "Pri kúpe mäsa zákazníkov najviac zaujíma čerstvosť, vyjadrilo sa tak 46 % opýtaných. Pätina oslovených si všíma aj krajinu pôvodu, pričom väčšina z týchto ľudí siaha po mäse zo Slovenska. Krajinu pôvodu až 84 % opýtaných spotrebiteľov zisťuje na etikete baleného mäsa a takmer tretina ľudí v prieskume sa o pôvode mäsa informuje u personálu predajne. Naši vyškolení zamestnanci sú pripravení kedykoľvek pomôcť zákazníkovi a poskytnúť mu o ponúkanom mäse všetky informácie, ktoré potrebuje," povedala K. Kirchnerová.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 15 347
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 071
  3. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 4 758
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 533
  5. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 846
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 3 764
  7. Plátené tašky a opakované použitie 3 342
  8. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 2 932
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Júnový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia dostanú darček!


INZERCIA 13 h

Testovali sme rezorty v letoviskách Kemer, Antalya, Side, Alanya a Belek.


INZERCIA 13 h

Na akciu prídu aj futbalisti Spartaka.


INZERCIA 13 h
Klinika ponúka komplexné služby od gynekológie, urológie, psychológie, výživového poradenstva, imunológie až po genetické vyšetrenia.

Umelá inteligencia, genetika, špecialisti na jednom mieste. Pozrite, ako vyzerá.


INZERCIA 5. jún
SkryťZatvoriť reklamu