SME

BILLA prináša mäso slovenského pôvodu už aj v obslužných pultoch

Na zvýšený dopyt po mäse z domácich chovov reaguje spoločnosť BILLA.

(Zdroj: BILLA)

Varené, dusené, pečené či v polievke. Mäso tvorí veľkú časť slovenského jedálnička a dokážeme si ho pripraviť na množstvo spôsobov. Na zvýšený dopyt po mäse z domácich chovov reaguje spoločnosť BILLA. Nebalené čerstvé bravčové mäso pôvodom zo Slovenska si zákazníci môžu zakúpiť už aj v obslužných pultoch, priamo od vyškoleného personálu.

Slovenskí spotrebitelia si čoraz viac uvedomujú, že výrobky pochádzajúce od domácich producentov sa vyznačujú vysokou kvalitou, majú garantovaný pôvod a ich kúpa pomáha slovenskej ekonomike. Na zvýšený záujem o mäso z domácich chovov teraz odpovedá spoločnosť BILLA. Svojim zákazníkom ponúka možnosť zakúpiť si vo vybraných 39 predajniach čerstvé slovenské mäso už aj v obslužných pultoch. Ide pritom o nebalené bravčové mäso, s výberom ktorého zákazníkovi ochotne poradí vyškolený personál. "Popri kvalite, čerstvosti a pôvode mäsa dbáme aj na jeho precízne spracovanie. Naši pracovníci, ktorí pracujú za obslužnými pultami, sú profesionáli a mäso opracúvajú podľa najprísnejších požiadaviek. U nás si zákazníci môžu v pultoch zakúpiť mäso, ktoré bolo pripravené starostlivo a s láskou," povedala Kvetoslava Kirchnerová, hovorkyňa BILLA.

Čerstvé bravčové mäso zo Slovenska v obslužných pultoch BILLA pochádza od dunajskostredskej firmy Istermeat, ktorá patrí medzi výrobcov spolupracujúcich s BILLA v rámci privátnej značky Slovenská farma. Istermeat je firma, ktorá v segmente úspešne pôsobí od 80. rokov minulého storočia. Zvieratá tu dostávajú nutrične vyvážené krmivo a od narodenia sú v starostlivosti odborníkov s dlhoročnými skúsenosťami v odbore. "Keďže ide o domáceho producenta, zákazník má u nás garanciu, že zvieratá boli narodené, chované a mäso spracované doma na Slovensku. Vďaka krátkej vzdialenosti do našich predajní garantujeme aj absolútnu čerstvosť. Mäso nájdu zákazníci v obslužných pultoch už tri dni po porážke, pričom dodávateľ nám ho dováža trikrát týždenne," uviedla K. Kirchnerová. Kus čerstvého mäsa, ktorý si zákazník v pultoch vyberie, sa po odvážení opatrí cenovkou so slovenskou vlajkou a s uvedeným domácim pôvodom. Ponukou čerstvej slovenskej bravčoviny v obslužných pultoch podporuje spoločnosť BILLA domáce hospodárstvo a tiež rast pracovných miest. "Sme veľmi radi, že zákazníkom môžeme ponúknuť mäso domáceho pôvodu tej najvyššej kvality za výhodné ceny. Kvalitou a čerstvosťou sa naše mäso vyrovná ponuke produktov poctivých tradičných slovenských mäsiarov," povedala K. Kirchnerová.

Slováci na mäso nedajú dopustiť

Mäso predstavuje obľúbenú súčasť jedálnička Slovákov a na tanieri si ho doprajú často. Podľa zistení reprezentatívneho prieskumu pre BILLA vyplýva, že takmer štvrtina opýtaných nakupuje mäso tri- až štyrikrát do týždňa alebo častejšie. Necelá tretina oslovených uviedla, že mäso konzumuje takmer každý deň. Najobľúbenejšími druhmi mäsa sú podľa prieskumu hydina a bravčové, ktoré zhodne konzumuje 90 percent opýtaných. Viac ako polovica respondentov jedáva aj hovädzinu či ryby a morské plody. Mäsom, ktoré si Slováci doprajú výnimočne, je králičie, divina či jahňacina. "Pri kúpe mäsa zákazníkov najviac zaujíma čerstvosť, vyjadrilo sa tak 46 % opýtaných. Pätina oslovených si všíma aj krajinu pôvodu, pričom väčšina z týchto ľudí siaha po mäse zo Slovenska. Krajinu pôvodu až 84 % opýtaných spotrebiteľov zisťuje na etikete baleného mäsa a takmer tretina ľudí v prieskume sa o pôvode mäsa informuje u personálu predajne. Naši vyškolení zamestnanci sú pripravení kedykoľvek pomôcť zákazníkovi a poskytnúť mu o ponúkanom mäse všetky informácie, ktoré potrebuje," povedala K. Kirchnerová.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  5. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 18 580
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 551
  3. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 11 049
  4. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 825
  5. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 10 592
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 591
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 8 087
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 155
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Vydajte do oblasti s rozprávkovým nádychom, kde sú príbehy vyryté do kameňa.


INZERCIA 15 h

Elektronický predpis liekov predstavuje významný krok v oblasti digitalizácie zdravotníctva.


INZERCIA 15 h

Pláže biele a jemné ako múka a miesta, kde sa mieša vôňa mora s arómou miestnych plodov.


INZERCIA 28. mar
SkryťZatvoriť reklamu