SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Prešovská spoločnosť MAXECO sa presadila na medzinárodnom trhu

Začali v kostole, dnes sa rodinná firma rozrastá po Európe.

Prešovská rodinná značka MAXECO pôsobí na trhu s vykurovaním už viac ako desaťročie.

Za toto obdobie neustále zlepšuje svoje technológie a postupne so svojimi obchodnými partnermi sa rozrastá a udomácňuje v krajinách po celej Európe.

Impulz prišiel od Juhokórejčana v Kyjeve

Príbeh rodinnej značky začínal v čase hospodárskej krízy v rokoch 2007 až 2009.

„S bratom Alexandrom sme hľadali, čomu by sme sa mohli spolu zmysluplne venovať a podnikať. Hľadali sme niečo zaujímavé, ekologické, ekonomicky úsporné, zdravotne nezávadné, trvanlivé a cenovo dostupné... Jednoducho ECO,“ hovorí jeden zo zakladateľov spoločnosti MAXECO Martin Dzubaj.

K nasmerovaniu podnikania prispelo aj zaujímavé stretnutie zakladateľov spoločnosti s Juhokórejčanom v Kyjeve, ktorý ich oboznámil v našich končinách dovtedy neznámou technológiou infravykurovania.

Moderný spôsob bezpečného a úsporného vykurovania prostredníctvom samoregulačných infrafólií je pritom vo východných krajinách vo veľkom rozšírený.

Aj preto spoločnosť MAXECO nadviazala spoluprácu s jedným z najväčších producentov tejto technológie v Južnej Kórei.

Priaznivá cena, nízke prevádzkové náklady, bezúdržbovosť, dlhá životnosť a pohodlie vďaka pocitu tepla behom niekoľkých minút boli hlavnými argumentmi pre kvalitný produkt, ktorý chce spoločnosť ponúkať zákazníkom.

Začiatky boli náročné. Prvá inštalácia prebehla v kostole

Napriek všetkým výhodám produktu boli začiatky náročné, keďže na našom trhu nemali ľudia s infrafóliami skúsenosti.

„Museli sme zápasiť s mylnou predstavou, že elektrické kúrenie je automaticky finančne náročné. Technológia sa vymykala z bežných rámcov. Prvú inštaláciu nášho produktu sme mali v kaplnke v Šarišských Sokolovciach, kde mal miestny farár problémy so zamŕzajúcou svätenou vodou,“ hovorí s úsmevom o začiatkoch Dzubaj.

Postupne začali prvé inštalácie infrafólií aj do rodinných domov a veľkú úsporu za vykurovanie vedeli preukázať konkrétnymi účtami za spotrebu.

Rodinná firma sa tak postupne rozrastala a v januári 2014 nadviazali spoluprácu vďaka obchodnému modelu aj v Česku.

Biznisový model z Prešova sa postupne rozrástol na medzinárodnú úroveň.

„V súčasnosti pôsobíme v šiestich krajinách Európy – na Slovensku, v Česku, v Poľsku, na Ukrajine, v Španielsku a v Maďarsku. V piatich krajinách využívame obchodný model na princípe franšízy a v Maďarsku to riešime cez alternatívny predajný systém. Tento rok by sme s MAXECO systémom radi vstúpili na bieloruský trh. Ak to situácia dovolí, čaká nás nemecký, rakúsky a švajčiarsky región,“ vysvetľuje Dzubaj.

Možnosti spolupráce

Spoločnosť MAXECO ponúka spoluprácu s montážnymi, regionálnymi, ale aj národnými partnermi.

Rodinná firma v podnikaní kombinuje životné skúsenosti a prax v obchode.

Postupne rozširujú ponuku o inovatívne produkty a smart technológie pre domácnosť.

„Prioritou pre nás je spokojný zákazník pre ktorého chceme ponúknuť lepší komfort a energetickú sebestačnosť. Používame najkvalitnejšie materiály, ponúkame profesionálnu prácu a prvotriedny servis,“ dodáva Dzubaj.

https://www.maxeco.info/sk/

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Stroje skladajú ako lego. Roboty z Považia menia priemysel
  2. Za 30 rokov videl v autoškole všeličo. Vodiči už nie sú tak zruční
  3. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  4. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  5. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  6. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  7. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  1. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  2. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  3. OTS: LESY SR sa dištancujú od nepravdivých tvrdení
  4. Influenceri vzali na dovolenku ľudí, ktorých nepoznali
  5. Uprostred leta prichádza princ na bielom koni
  6. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  7. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  8. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  1. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 9 413
  2. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 6 438
  3. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 2 803
  4. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku? 2 524
  5. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 2 103
  6. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 2 030
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 011
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 1 802
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Letoviská, kde sa dá celý deň nič nerobiť, ale aj objaviť viac, než ste čakali.


INZERCIA 11. júl

Vyšlo júlové číslo Doma v záhrade.


INZERCIA 11. júl

Odmietajú politizáciu lesného hospodárstva.


10. júl

Epická2 od Samsungu bola skutočne epická.


INZERCIA 10. júl
SkryťZatvoriť reklamu