SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Prešovská spoločnosť MAXECO sa presadila na medzinárodnom trhu

Začali v kostole, dnes sa rodinná firma rozrastá po Európe.

Prešovská rodinná značka MAXECO pôsobí na trhu s vykurovaním už viac ako desaťročie.

Za toto obdobie neustále zlepšuje svoje technológie a postupne so svojimi obchodnými partnermi sa rozrastá a udomácňuje v krajinách po celej Európe.

Impulz prišiel od Juhokórejčana v Kyjeve

Príbeh rodinnej značky začínal v čase hospodárskej krízy v rokoch 2007 až 2009.

„S bratom Alexandrom sme hľadali, čomu by sme sa mohli spolu zmysluplne venovať a podnikať. Hľadali sme niečo zaujímavé, ekologické, ekonomicky úsporné, zdravotne nezávadné, trvanlivé a cenovo dostupné... Jednoducho ECO,“ hovorí jeden zo zakladateľov spoločnosti MAXECO Martin Dzubaj.

K nasmerovaniu podnikania prispelo aj zaujímavé stretnutie zakladateľov spoločnosti s Juhokórejčanom v Kyjeve, ktorý ich oboznámil v našich končinách dovtedy neznámou technológiou infravykurovania.

Moderný spôsob bezpečného a úsporného vykurovania prostredníctvom samoregulačných infrafólií je pritom vo východných krajinách vo veľkom rozšírený.

Aj preto spoločnosť MAXECO nadviazala spoluprácu s jedným z najväčších producentov tejto technológie v Južnej Kórei.

Priaznivá cena, nízke prevádzkové náklady, bezúdržbovosť, dlhá životnosť a pohodlie vďaka pocitu tepla behom niekoľkých minút boli hlavnými argumentmi pre kvalitný produkt, ktorý chce spoločnosť ponúkať zákazníkom.

Začiatky boli náročné. Prvá inštalácia prebehla v kostole

Napriek všetkým výhodám produktu boli začiatky náročné, keďže na našom trhu nemali ľudia s infrafóliami skúsenosti.

„Museli sme zápasiť s mylnou predstavou, že elektrické kúrenie je automaticky finančne náročné. Technológia sa vymykala z bežných rámcov. Prvú inštaláciu nášho produktu sme mali v kaplnke v Šarišských Sokolovciach, kde mal miestny farár problémy so zamŕzajúcou svätenou vodou,“ hovorí s úsmevom o začiatkoch Dzubaj.

Postupne začali prvé inštalácie infrafólií aj do rodinných domov a veľkú úsporu za vykurovanie vedeli preukázať konkrétnymi účtami za spotrebu.

Rodinná firma sa tak postupne rozrastala a v januári 2014 nadviazali spoluprácu vďaka obchodnému modelu aj v Česku.

Biznisový model z Prešova sa postupne rozrástol na medzinárodnú úroveň.

„V súčasnosti pôsobíme v šiestich krajinách Európy – na Slovensku, v Česku, v Poľsku, na Ukrajine, v Španielsku a v Maďarsku. V piatich krajinách využívame obchodný model na princípe franšízy a v Maďarsku to riešime cez alternatívny predajný systém. Tento rok by sme s MAXECO systémom radi vstúpili na bieloruský trh. Ak to situácia dovolí, čaká nás nemecký, rakúsky a švajčiarsky región,“ vysvetľuje Dzubaj.

Možnosti spolupráce

Spoločnosť MAXECO ponúka spoluprácu s montážnymi, regionálnymi, ale aj národnými partnermi.

Rodinná firma v podnikaní kombinuje životné skúsenosti a prax v obchode.

Postupne rozširujú ponuku o inovatívne produkty a smart technológie pre domácnosť.

„Prioritou pre nás je spokojný zákazník pre ktorého chceme ponúknuť lepší komfort a energetickú sebestačnosť. Používame najkvalitnejšie materiály, ponúkame profesionálnu prácu a prvotriedny servis,“ dodáva Dzubaj.

https://www.maxeco.info/sk/

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  2. Čo majú spoločné roboty s legom? Prekvapivo veľa
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  7. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  8. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  1. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  2. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  3. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné?
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  5. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  6. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  8. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 18 389
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 786
  3. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 3 673
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 3 328
  5. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 2 812
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 733
  7. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 144
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 1 938
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto

Naše lesy, naše drevo – spravujeme ich zodpovedne a transparentne.


4. júl

V lete sú Maldivy lacnejšie a prázdnejšie. Stačí vedieť, do čoho idete.


INZERCIA 4. júl

Júlové číslo magazínu Index je už v predaji. Aké články si v ňom prečítate?


INZERCIA 3. júl

5. júla si na celonárodných oslavách pripomenieme dedičstvo sv. Cyrila a Metoda.


INZERCIA 2. júl
SkryťZatvoriť reklamu