SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Kia prechádza transformáciou, vo vrecku má aj Guinnessov rekord

Kia predstavila nové logo, slogan a ohlásila transformáciu značky. Jej nový slogan znie: Movement that inspires.

Ambiciózna a progresívna značka Kia začala oslavu nového začiatku predstavením loga a sloganu. Už pri ich prezentácii na nočnej oblohe stavila na kreativitu, čím sa postarala o Guinnessov rekord. O zobrazenie loga žiariaceho na nočnej oblohe sa postaralo neuveriteľných 303 drónov, ktoré odpálili stovky ohňostrojov na synchronizovanej pyrotechnickej šou. Týmto sa Kia postarala o svetový Guinnessov rekord v kategórii „Najviac bezpilotných vzdušných prostriedkov, ktoré súčasne spúšťajú zábavnú pyrotechniku“.

Oslnivú show môžete vidieť nižšie.

Načítavam video...

Nové logo symbolizuje odhodlanie a prísľub značky Kia, prinášať zákazníkom produkty, ktoré im poskytnú inšpiratívne okamihy. Symetria loga demonštruje dôveru a rastúce krivky loga predstavujú rastúce ambície spoločnosti Kia.


Nové logo Kia predstavuje záväzok spoločnosti stať sa ikonou zmeny a inovácie v rýchlo sa meniacom automobilovom priemysle. Kia, okrem úplne nového loga, zmenila aj svoj slogan. Pôvodný „The Power to Surprise“ nahradila novým sloganom, ktorý znie „Movement that inspires“ („Pohyb, ktorý inšpiruje“), pretože verí, že pohyb je základnou súčasťou nášho vývoja.

Potreba pohybu je zakomponovaná v DNA každého človeka a predstavuje túžbu po spoznávaní nového a rozširovaní si obzorov. Keď sa pohybujeme, vidíme nové veci, zažívame nové skúsenosti, stretávame nových ľudí, objavujeme nové perspektívy, slovom inšpirujeme sa. Pohyb zahŕňa koncept neustálej zmeny, vývoja a inšpirácie.

Všetky tieto aktivity predstavujú začiatok transformácie, ktorá spočíva v spopularizovaní elektrických vozidiel a rozšírení pôsobenia do nových, rozvíjajúcich sa oblastí obchodnej činnosti. Kia bude vytvárať inovatívne produkty a služby v oblasti mobility, ktorých cieľom bude zlepšovať každodenný život jej zákazníkov. Na spopularizovanie elektrických vozidiel, Kia stavila na úplne nový, revolučný model Kia EV6. Model EV6 predpovedá ako budú vyzerať najbližšie elektrické vozidilá kórejskej značky, kým donedávna tak vyzerali len odvážne skice a koncepty, dnes je to realita. Je sa veru na čo tešiť!

Načítavam video...

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Za 30 rokov videl v autoškole všeličo. Vodiči už nie sú tak zruční
  2. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  3. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  4. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  5. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  6. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  1. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  2. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  3. OTS: LESY SR sa dištancujú od nepravdivých tvrdení
  4. Influenceri vzali na dovolenku ľudí, ktorých nepoznali
  5. Uprostred leta prichádza princ na bielom koni
  6. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  7. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  8. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 12 971
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 8 454
  3. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 2 865
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 2 689
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 244
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 148
  7. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 1 982
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 1 563
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Letoviská, kde sa dá celý deň nič nerobiť, ale aj objaviť viac, než ste čakali.


INZERCIA 11. júl

Vyšlo júlové číslo Doma v záhrade.


INZERCIA 11. júl

Odmietajú politizáciu lesného hospodárstva.


10. júl

Epická2 od Samsungu bola skutočne epická.


INZERCIA 10. júl
SkryťZatvoriť reklamu