SME

Kia prechádza transformáciou, vo vrecku má aj Guinnessov rekord

Kia predstavila nové logo, slogan a ohlásila transformáciu značky. Jej nový slogan znie: Movement that inspires.

Ambiciózna a progresívna značka Kia začala oslavu nového začiatku predstavením loga a sloganu. Už pri ich prezentácii na nočnej oblohe stavila na kreativitu, čím sa postarala o Guinnessov rekord. O zobrazenie loga žiariaceho na nočnej oblohe sa postaralo neuveriteľných 303 drónov, ktoré odpálili stovky ohňostrojov na synchronizovanej pyrotechnickej šou. Týmto sa Kia postarala o svetový Guinnessov rekord v kategórii „Najviac bezpilotných vzdušných prostriedkov, ktoré súčasne spúšťajú zábavnú pyrotechniku“.

Oslnivú show môžete vidieť nižšie.

Načítavam video...

Nové logo symbolizuje odhodlanie a prísľub značky Kia, prinášať zákazníkom produkty, ktoré im poskytnú inšpiratívne okamihy. Symetria loga demonštruje dôveru a rastúce krivky loga predstavujú rastúce ambície spoločnosti Kia.


Nové logo Kia predstavuje záväzok spoločnosti stať sa ikonou zmeny a inovácie v rýchlo sa meniacom automobilovom priemysle. Kia, okrem úplne nového loga, zmenila aj svoj slogan. Pôvodný „The Power to Surprise“ nahradila novým sloganom, ktorý znie „Movement that inspires“ („Pohyb, ktorý inšpiruje“), pretože verí, že pohyb je základnou súčasťou nášho vývoja.

Potreba pohybu je zakomponovaná v DNA každého človeka a predstavuje túžbu po spoznávaní nového a rozširovaní si obzorov. Keď sa pohybujeme, vidíme nové veci, zažívame nové skúsenosti, stretávame nových ľudí, objavujeme nové perspektívy, slovom inšpirujeme sa. Pohyb zahŕňa koncept neustálej zmeny, vývoja a inšpirácie.

Všetky tieto aktivity predstavujú začiatok transformácie, ktorá spočíva v spopularizovaní elektrických vozidiel a rozšírení pôsobenia do nových, rozvíjajúcich sa oblastí obchodnej činnosti. Kia bude vytvárať inovatívne produkty a služby v oblasti mobility, ktorých cieľom bude zlepšovať každodenný život jej zákazníkov. Na spopularizovanie elektrických vozidiel, Kia stavila na úplne nový, revolučný model Kia EV6. Model EV6 predpovedá ako budú vyzerať najbližšie elektrické vozidilá kórejskej značky, kým donedávna tak vyzerali len odvážne skice a koncepty, dnes je to realita. Je sa veru na čo tešiť!

Načítavam video...

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Chcela v Prešove dobrú kávu. Dnes praží pre desiatky kaviarní
  2. Hodnotenie profesionála: Hotely na Zakynthose prekvapia detailmi
  3. S tanečnicou Katarínou Jakeš na výlete v Košiciach
  4. Nie je zlato ako zlato, nájdete ho pri bežnom nákupe potravín
  5. Oliver Oswald prezradil, po čom túžil už celé roky
  6. Ako zvládnuť krádež či stratu dokladov na dovolenke bez stresu
  7. Dubaj: Viac než letovisko – priestor pre život a investície
  8. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie
  1. S tanečnicou Katarínou Jakeš na výlete v Košiciach
  2. Hodnotenie profesionála: Hotely na Zakynthose prekvapia detailmi
  3. LESY SR obnovili 100 km lesných ciest
  4. Nie je zlato ako zlato, nájdete ho pri bežnom nákupe potravín
  5. Oliver Oswald prezradil, po čom túžil už celé roky
  6. Dajte zabrať vášmu mozgu, preverí ho Tréning pamäti
  7. Ako zvládnuť krádež či stratu dokladov na dovolenke bez stresu
  8. Dubaj: Viac než letovisko – priestor pre život a investície
  1. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory 15 998
  2. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie 4 005
  3. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 3 781
  4. Hodnotenie profesionála: Hotely na Zakynthose prekvapia detailmi 3 753
  5. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 3 178
  6. Nie je zlato ako zlato, nájdete ho pri bežnom nákupe potravín 2 800
  7. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 2 748
  8. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku? 2 558
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Kamkoľvek sa pozriete je zeleň, more hrá stovkami odtieňov modrej.


INZERCIA 18. júl

Pozrite si, ktoré miesta sa oplatí navštíviť.


INZERCIA 18. júl
Otváranie lesnej cesty, OZ TATRY, Čierny Váh

Záchranné zložky, lesné hospodárstvo aj cyklisti získavajú bezpečný prístup do lesa.


17. júl
Nákupy v Kauflande majú cenu zlata, potvrdil to aj výnimočný certifikát

Na pultoch ponúka Kaufland čerstvé výrobky, jeho zákulisie má zlatý certifikát.


INZERCIA 17. júl
SkryťZatvoriť reklamu