SME

HYZA uvádza na trh nový produktový rad Sous-vide

Go-to-market stratégiu zverila agentúre GALTON Brands

Značka HYZA prináša spotrebiteľom moderný produkt, ktorý je pripravený, pre mnohých stále nie úplne známou metódou varenia, pod názvom Sous-vide. O jeho výhodách presviedča vtipným spôsobom nová kampaň z dielne brandingovej agentúry GALTON Brands.

HYZA ako tradičný slovenský výrobca hydiny už vyše 70 rokov prináša do domácností kvalitné a čerstvé kuracie produkty zo slovenských fariem, na ktorých si pochutnáva celá rodina. Požiadavky spotrebiteľov sa však v čase menia, a to, čo prináša najväčší pôžitok konzumentom kedysi, dnes už nestačí. Značka HYZA si to uvedomuje, preto sa rozhodla vypočuť hlas spotrebiteľov volajúcich po modernom, rýchlom, no zároveň kvalitnom jedle.

„Vnímame narastajúci dopyt po kvalitnom, čerstvom a chuťovo zaujímavom jedle, pri ktorého príprave nie je potrebné stráviť v domácnosti veľa času. V HYZA sme našli riešenie. Je ním nový sortiment kuracieho mäsa, ktoré sme pripravili metódou Sous-vide a v atraktívnom obale ponúkli na pulty predajní. Spotrebiteľovi si po zakúpení stačí produkt iba rozbaliť a zapiecť, čím ušetrí čas a získa chuťovo zaujímavé a kvalitné jedlo,” hovorí Marta Matúšová, marketingová špecialistka HYZA a.s.

HYZA Sous Vide kampaň (zdroj: GALTON Brands) HYZA Sous Vide kampaň (zdroj: GALTON Brands)

K spolupráci na go-to-market stratégii a komunikačnej kampani si HYZA prizvala brandingovú agentúru GALTON Brands: „Náš tím dostal dôveru podieľať sa na tvorbe produktu už v samom začiatku - tvorbou obalu. Pútavý obal výrobku, jeho prítomnosť a dobrá viditeľnosť v mieste predaja, vytvárajú predpoklady k tomu, aby si kupujúci výrobok všimli počas nákupu a dali mu šancu. Pravdepodobnosť, že k nákupu skutočne príde, zvyšujeme offline i online marketingovou kampaňou, počas ktorej spotrebiteľov vzdelávame, zabávame a inšpirujeme,” hovorí Karol Hollosy, Account Director GALTON Brands.

Kreatívna kampaň pre milovníkov dobrého jedla

Východiskom kreatívnej idey bolo poukázanie na fakt, že s produktmi HYZA Sous-vide zvládne prípravu jedla naozaj každý, kedykoľvek a za zlomok času! Má za cieľ zbúrať nastavené stereotypy a akýsi strach z neznámeho. Cieľom komunikácie bolo tiež priblížiť benefity produktu konkrétnym cieľovým skupinám - pracovne vyťaženým ľuďom, uponáhľaným mamičkám, mladým ľuďom aj bezstarostným študentom.

Načítavam video...

Príbehy s ideovým posolstvom sa pretavili aj do podoby TV spotov, ktoré sa stali pevným základom komunikačnej stratégie. Diváka si získajú svojou nezameniteľnou atmosférou a zapamätateľným charakterom hercov. Na príprave idey a spotov sa spolu s GALTON Brands autorsky spolupodieľal skúsený scenárista a režisér Daniel Laurinc a produkčná spoločnosť Laurinc Studio, pod vedením producenta Viktora Šestáka.

Načítavam video...

S príbehmi, produktmi a inšpiratívnymi receptami sa môžu spotrebitelia zoznámiť na novej atraktívnej landing page www.hyza.sk/sous-vide.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Fanúšikov dostanú na zápas 5 minút pred výkopom
  2. Trojuholník, ktorý šetrí čas aj kroky
  3. Pulzari ukazuje, prečo algoritmy milujú dobrú kreatívu
  4. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  5. Keď sa z brigády stane kariéra
  6. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky
  7. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood
  8. Jesenný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  1. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  2. Pulzari ukazuje, prečo algoritmy milujú dobrú kreatívu
  3. Keď sa z brigády stane kariéra
  4. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky
  5. Fanúšikov dostanú na zápas 5 minút pred výkopom
  6. Trojuholník, ktorý šetrí čas aj kroky
  7. Tienenie? Áno! Profirol dotácie™ pre veľký úspech pokračujú
  8. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood
  1. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne 7 553
  2. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s 4 009
  3. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood 3 536
  4. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov 2 799
  5. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 2 106
  6. Slováci vytvorili mlieko, ktoré nemá obdobu v celej Európe 1 769
  7. Bez nich by elektrina netiekla. 1 703
  8. Taký obrovský úver ich mohol úplne položiť 1 427
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Andrej Viceník, vrchný riaditeľ firemného bankovníctva VÚB banky.

Šéf firemného bankovníctva VÚB: Ako banka spravuje každé tretie euro samospráv?


INZERCIA 6 h
Denisa Pernicová

Slovenský marketingový trh má nového hráča.


INZERCIA 7 h

Od brigádničky na vedúcu obchodného úseku.


INZERCIA 8 h
MUDr. Ladislav Sopko, PhD, MPH, hematológ z Kliniky hematológie a transfúziológie LF UK a UNB 

Problémom je najmä dlhý proces kategorizácie


INZERCIA 17 h
SkryťZatvoriť reklamu