SME

Driverama má strategické partnerstvo s nemeckým Stop + Go

Štart Driveramy prichádza vo chvíli, kedy predaje ojazdených vozidiel lámu rekordy.

(Zdroj: AAA AUTO)

Štart Driveramy prichádza vo chvíli, kedy predaje ojazdených vozidiel lámu rekordy.

Driverama, najnovšia technologická online platforma pre výkup a predaj ojazdených automobilov v západnej Európe, uzavrela dohodu o strategickom partnerstve s popredným nemeckým reťazcom autoservisov Stop + Go, v ktorého priestoroch umiestni svoje prvé mikropobočky. Je to dôležitý krok pre začatie výkupu vozidiel v Nemecku, ktorý sa začne v júli.

Po aprílovom začatí činnosti je pre Driveramu strategické spojenie s nemeckým reťazcom Stop + Go ďalším rýchlym krokom na ceste k začatiu obchodovania. V rámci jednotlivých lokalít Stop + Go spustí Driverama postupne princípom "store in store" (obchod v obchode) do konca prvého polroka 2022 viac ako 20 svojich separátne brandovaných mikropoboček. Tie budú zákazníkom slúžiť ako ľahko dostupné a transparentné odovzdávacie miesta pre autá, ktoré predajú Driverame. Prvú mikropobočku Driverama otvorí už v júli v Düsseldorfe.

Tieto mikropobočky budú slúžiť ako fyzické inšpekčné body pre vozidlá, ktoré Driverama vykúpi online. Potom, čo zákazníci online zadajú údaje týkajúce sa ich vozidla, ako sú model, vek, stav a počet najazdených kilometrov, dostanú okamžité nacenenie auta založené na unikátnom algoritmickom cenovom modeli spoločnosti Driverama, ktorý pracuje s dátami v reálnom čase.

Po zadaní podrobností o vozidle si zákazník môže jednoducho dohodnúť schôdzku pre odovzdanie svojho auta v mikropobočke Driveramy. Tam urobia rýchlu kontrolu vozidla a jeho konečné nacenenie.

Stop + Go je popredný nemecký reťazec autoservisov s najmodernejšími automobilovými dielňami, predajom náhradných dielov a kvalifikovanými mechanikmi. Partnerstvo prinesie atraktívne výhody pre obe spoločnosti, pričom zákazníci budú môcť na jednom mieste využiť aj rôzne doplnkové služby. Všetky miesta Stop + Go po celom Nemecku sú strategicky umiestnené v tesnej blízkosti husto osídlených mestských centier, čo umožňuje Driverame začať svoje aktivity v atraktívnych lokalitách.

"Cieľom Driveramy je priniesť na trh nový spôsob výkupu a predaja ojazdených vozidiel, založený na moderných technológiách fungujúcich v online prostredí, s využitím čo najjednoduchšieho odovzdávania vykupovaných aj predávaných vozidiel. Tento prístup je v súlade s vlastným spôsobom podnikania Stop + Go a jeho dlhodobou reputáciou ako spoľahlivého, dôveryhodného a profesionálneho miesta. Strategické partnerstvo, do ktorého sme s touto spoločnosťou vstúpili, pre nás predstavuje ďalší dôležitý míľnik pri začatí našej činnosti v Nemecku, epicentre automobilového sveta. Vďaka partnerstvu so Stop + Go už čoskoro otvoríme mikropobočky Driveramy po celom Nemecku a budeme môcť privítať prvých zákazníkov," uviedol Stanislav Gálik, predseda predstavenstva spoločnosti Driverama zo skupiny AURES Holdings.

 (zdroj: AAA AUTO) (zdroj: AAA AUTO)

Aktuálne najpredávanejšie ojazdené vozidlá v sieti
AAA AUTO

Česká republika

Poľsko

Slovensko

Škoda Octavia

Opel Astra

Škoda Octavia

Škoda Fabia

Opel Insignia

Škoda Fabia

VW Passat

Ford Focus

VW Passat

Škoda Superb

Škoda Octavia

Kia Sportage

Hyundai i30

VW Passat

Kia Ceed

VW Golf

Ford Mondeo

Škoda Superb

Ford Focus

Renault Megane

Ford Focus

Škoda Karoq

Renault Clio

Opel Astra

Škoda Rapid

Kia Sportage

Škoda Rapid

Kia Ceed

Kia Golf

VW Golf

Rozjazd Driveramy prichádza vo chvíli, kedy trh ojazdených vozidiel v Európe zažíva enormný nárast. Predaje v sieti AAA AUTO, takisto prevádzkovanej spoločnosťou AURES Holdings, zaznamenali po ukončení lockdownov množstvo rekordov. "V skupine momentálne predávame v priemere 284 áut denne. Oproti aprílu, kedy boli pobočky ešte zatvorené, bol denný priemer 219 online predaných áut v skupine. Za mesiac, ktorý uplynul od otvorenia pobočiek po poslednom lockdowne, sme v skupine predali 8 810 áut," uviedol prevádzkový riaditeľ AURES Holdings Petr Vaněček.

Vysokému záujmu o ojazdené autá zodpovedajú aj údaje o návštevnosti webových stránok značiek skupiny AURES Holdings. "Za prvých 5 mesiacov tohto roka zaznamenali naše weby 19,2 milióna návštev od necelých 9 miliónov unikátnych užívateľov. Na Slovensku išlo takmer o 5 miliónov návštev a skoro 4 milióny unikátnych užívateľov. Za celú skupinu to spolu znamená 111 miliónov videní stránok, z toho vyše 10 miliónov takzvaných kariet vozidiel, teda jednotlivých stránok s detailnými informáciami o ponúkaných vozidlách," doplnil Petr Vaněček.

 (zdroj: AAA AUTO) (zdroj: AAA AUTO)

AURES Holdings zažíva rekordné predaje najmä vďaka dátovej analýze, ktorá spoločnosti dáva prehľad o celom trhu ojazdených áut nielen v krajinách, kde momentálne pôsobí, ale aj vo zvyšku Európy. "Sledovanie trhových trendov je pre nás kľúčové pri určovaní celofiremnej stratégie. Pri ich monitoringu aktuálne berieme do úvahy približne 63 zdrojov externých dát z rôznych častí sveta. Spolu zo všetkých zdrojov máme každý deň v priemere vyše 115 000 nových záznamov, ktoré obsahujú informácie o konkrétnych príležitostiach. To nám umožňuje sledovať napr. vývoj cenových hladín, likviditu trhu alebo trendovosť jednotlivých značiek a modelov. Jednotlivé príležitosti spracovávame za niekoľko minút, čo nám umožňuje extrémne rýchlo reagovať na aktuálnu trhovú situáciu," vysvetlil Petr Vaněček. Analýza dát o ponuke vozidiel na trhu v reálnom čase je jednou z hlavných výhod, ktorú sa na trhu v západnej Európe chystá využiť tiež Driverama.

"Ako sme už veľakrát zdôrazňovali, naša spoločnosť je schopná analyzovať likviditu ponúkaných áut až na lokálnu úroveň. Preto mnoho vozidiel ponúkame inde než v lokalite, kde boli vykúpené. Rovnako tak zákazník môže požiadať o prevoz vozidla z inej pobočky. Za prvých päť mesiacov sme celkovo v skupine previezli 57 000 vozidiel," uzavrel Vaněček.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  3. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory
  4. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  5. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  6. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  7. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  8. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  1. Letná háčkovaná móda a kúsok mora u vás doma
  2. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie
  3. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  4. Ako znížiť vysoký tlak a cholesterol
  5. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory
  6. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  7. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  8. OTS: LESY SR sa dištancujú od nepravdivých tvrdení
  1. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory 10 281
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 10 270
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 4 895
  4. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku? 3 019
  5. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 2 239
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 1 880
  7. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 1 788
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 1 588
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Kde končí automatizácia a začína riziko?


INZERCIA 32m

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 32m

First moment zmenil trh a zohnať výhodný last minute zájazd je čoraz ťažšie.


INZERCIA 32m

Letný XL magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia dostanú darček!


INZERCIA 14. júl
SkryťZatvoriť reklamu