SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Martin Siblík z PLANEO Elektro: Stávka na šport nám vyšla

Príchod nového marketingového riaditeľa do siete PLANEO Elektro znamenal aj výraznú zmenu komunikácie.

Martin Siblík vniesol do marketingových aktivít športového ducha.Martin Siblík vniesol do marketingových aktivít športového ducha. (Zdroj: PLANEO Elektro)

Martin Siblík je na svojom poste iba od mája, jeho aktivity sú však už teraz neprehliadnuteľné. Na komunikovanie aktivít najrozšírenejšej siete elektropredajní si zvolil spojenie známej, no neopozeranej tváre, športu a nadsázky.„S Borisom Valábikom sme mali pôvodne spolupracovať iba na jednom evente, chopili sme sa však príležitosti a ponúkli sme mu oveľa širšiu spoluprácu. Boris súhlasil predovšetkým na základe svojich dobrých osobných skúseností s PLANEO Elektro,“ odhaľuje pozadie partnerstva Martin Siblík.

Podľa Siblíka významnú úlohu pri tvorbe spotov zohral aj Valábikov zmysel pre humor. Vprvom spote na podporu akcie, v ktorej mali kupujúci možnosť vyhrať vrátenie 100 % ceny nákupu, bývalý hokejista po neúspešnej strele na bránu skonštatuje, že to opäť nevyšlo. Vo futbalovom drese zas naráža na svoje bitkárske zápasy na ľade, ako aj na futbalovú loptu s vlastnoručným podpisom, ktorú PLANEO Elektro rozdávalo ako darček. V najnovšom spote sa zas Valábikovi „podarilo“ rozbiť bicykel a odporučiť 3-ročnú záruku na tovar.

Načítavam video...

Okrem bývalého hokejistu si v spotoch zahrali aj zamestnanci elektropredajní – pán vedúci Braňo zo Zvolena a pani vedúca z Nitry Janka. „Každá aktivita firmy má vnímanie navonok aj dovnútra. Preto považujem za správne zapojiť aj zamestnancov, ak je to možné. S agentúrou breezy men sme spoty natáčali priamo v predajniach vo Zvolene a v Nitre. Naši predajcovia sú odborníci vo svojej oblasti, teraz dostali niektorí z nich možnosť skúsiť si aj pôsobenie v inej, trochu ´hereckej´ sfére,“ vysvetľuje Siblík.

Braňo zo zvolenskej predajne PLANEO Elektro si zahral v hokejovom spote. (zdroj: PLANEO Elektro) Braňo zo zvolenskej predajne PLANEO Elektro si zahral v hokejovom spote. (zdroj: PLANEO Elektro)

Hokej, futbal a cyklistiku si PLANEO Elektro nevybralo náhodne. „Naše kampane kopírovali aktuálne športové dianie – MS v ľadovom hokej, ME vo futbale a Tour de France. Okrem štandardnej inzercie a PR komunikácie, ktorú zastrešuje agentúra 10/10 Communications, sme športové dianie preniesli aj na sociálne siete. Fanúšikovia PLANEO Elektro mali možnosť tipovať víťazov a získať hodnotné ceny. Tento mix sa nám už teraz ukazuje ako úspešný, najmä na sociálnych sieťach prirodzene dosahujeme vysoký reach a nárast nových sledovateľov. Na obchodné čísla si ešte počkáme, verím však, že pozitívne vnímanie medzi verejnosťou sa pretaví aj do nich,“ hodnotí Martin Siblík priebežné výsledky.

V spolupráci s agentúrou breezy men bola produkcia spotov bezproblémová. (zdroj: PLANEO Elektro) V spolupráci s agentúrou breezy men bola produkcia spotov bezproblémová. (zdroj: PLANEO Elektro)

Podľa jeho slov bude spolupráca s Borisom Valábikom pokračovať aj ďalej, no už v inom duchu. „Ďalšími kampaňami oslovíme ešte širšiu skupinu našich zákazníkov. O PLANEO Elektro sa bude teraz počuť oveľa viac, ale podrobnosti zatiaľ neprezradím,“ dodáva marketingový riaditeľ najrozšírenejšej siete elektropredajní.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  2. Poškodené čelné sklo? Vieme ako si ho dáte do poriadku aj bez spoluúčasti
  3. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  4. Dubová alej prichádza s dostupnejším bývaním na predmestí
  5. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké
  6. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol
  7. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  1. Doma v záhrade je najčítanejší mesačník na Slovensku
  2. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké
  3. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  4. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol
  5. Dubová alej prichádza s dostupnejším bývaním na predmestí
  6. Poškodené čelné sklo? Vieme ako si ho dáte do poriadku
  7. Príbeh firmy, ktorá si získala celé Slovensko
  8. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 472
  2. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 6 232
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 699
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 594
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 537
  6. Plátené tašky a opakované použitie 4 173
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 2 069
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 001
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Snažia sa prežiť od výplaty do výplaty – čo im bráni ušetriť si na horšie časy?


INZERCIA 3 h

Vyšlo júnové číslo obľúbeného magazínu.


INZERCIA 3 h
Nové byty v Dubovej aleji na predmestí Bratislavy so zvýhodneným financovaním

Zabudnite na bratislavské ceny. Komfortné bývanie nájdete za hranicou mesta.


INZERCIA 3 h
Vyskúšajte tipy od šéfkuchára svetových hviezd

Peter Varga už varil pre Beyoncé, Justina Biebera aj pre Jennifer Aniston.


INZERCIA 3 h
SkryťZatvoriť reklamu