SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Martin Siblík z PLANEO Elektro: Stávka na šport nám vyšla

Príchod nového marketingového riaditeľa do siete PLANEO Elektro znamenal aj výraznú zmenu komunikácie.

Martin Siblík vniesol do marketingových aktivít športového ducha.Martin Siblík vniesol do marketingových aktivít športového ducha. (Zdroj: PLANEO Elektro)

Martin Siblík je na svojom poste iba od mája, jeho aktivity sú však už teraz neprehliadnuteľné. Na komunikovanie aktivít najrozšírenejšej siete elektropredajní si zvolil spojenie známej, no neopozeranej tváre, športu a nadsázky.„S Borisom Valábikom sme mali pôvodne spolupracovať iba na jednom evente, chopili sme sa však príležitosti a ponúkli sme mu oveľa širšiu spoluprácu. Boris súhlasil predovšetkým na základe svojich dobrých osobných skúseností s PLANEO Elektro,“ odhaľuje pozadie partnerstva Martin Siblík.

Podľa Siblíka významnú úlohu pri tvorbe spotov zohral aj Valábikov zmysel pre humor. Vprvom spote na podporu akcie, v ktorej mali kupujúci možnosť vyhrať vrátenie 100 % ceny nákupu, bývalý hokejista po neúspešnej strele na bránu skonštatuje, že to opäť nevyšlo. Vo futbalovom drese zas naráža na svoje bitkárske zápasy na ľade, ako aj na futbalovú loptu s vlastnoručným podpisom, ktorú PLANEO Elektro rozdávalo ako darček. V najnovšom spote sa zas Valábikovi „podarilo“ rozbiť bicykel a odporučiť 3-ročnú záruku na tovar.

Načítavam video...

Okrem bývalého hokejistu si v spotoch zahrali aj zamestnanci elektropredajní – pán vedúci Braňo zo Zvolena a pani vedúca z Nitry Janka. „Každá aktivita firmy má vnímanie navonok aj dovnútra. Preto považujem za správne zapojiť aj zamestnancov, ak je to možné. S agentúrou breezy men sme spoty natáčali priamo v predajniach vo Zvolene a v Nitre. Naši predajcovia sú odborníci vo svojej oblasti, teraz dostali niektorí z nich možnosť skúsiť si aj pôsobenie v inej, trochu ´hereckej´ sfére,“ vysvetľuje Siblík.

Braňo zo zvolenskej predajne PLANEO Elektro si zahral v hokejovom spote. (zdroj: PLANEO Elektro) Braňo zo zvolenskej predajne PLANEO Elektro si zahral v hokejovom spote. (zdroj: PLANEO Elektro)

Hokej, futbal a cyklistiku si PLANEO Elektro nevybralo náhodne. „Naše kampane kopírovali aktuálne športové dianie – MS v ľadovom hokej, ME vo futbale a Tour de France. Okrem štandardnej inzercie a PR komunikácie, ktorú zastrešuje agentúra 10/10 Communications, sme športové dianie preniesli aj na sociálne siete. Fanúšikovia PLANEO Elektro mali možnosť tipovať víťazov a získať hodnotné ceny. Tento mix sa nám už teraz ukazuje ako úspešný, najmä na sociálnych sieťach prirodzene dosahujeme vysoký reach a nárast nových sledovateľov. Na obchodné čísla si ešte počkáme, verím však, že pozitívne vnímanie medzi verejnosťou sa pretaví aj do nich,“ hodnotí Martin Siblík priebežné výsledky.

V spolupráci s agentúrou breezy men bola produkcia spotov bezproblémová. (zdroj: PLANEO Elektro) V spolupráci s agentúrou breezy men bola produkcia spotov bezproblémová. (zdroj: PLANEO Elektro)

Podľa jeho slov bude spolupráca s Borisom Valábikom pokračovať aj ďalej, no už v inom duchu. „Ďalšími kampaňami oslovíme ešte širšiu skupinu našich zákazníkov. O PLANEO Elektro sa bude teraz počuť oveľa viac, ale podrobnosti zatiaľ neprezradím,“ dodáva marketingový riaditeľ najrozšírenejšej siete elektropredajní.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 14 497
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 333
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 909
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 155
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 805
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 564
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 435
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 125
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu