SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Čo si spotrebitelia zvolili za Najlepšiu novinku 2021?

Spotrebitelia si za Najlepšiu novinku 2021 zvolili aj BILLA magnéziovú vodu a Free bezlaktózové mlieko.

(Zdroj: BILLA)

BILLA tichá magnéziová voda a Free bezlaktózové mlieko – to sú dva nové produkty v predajniach BILLA, ktoré slovenskí zákazníci určili ako najlepšie a najkvalitnejšie v prieskume "Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021". V jubilejnom 10. ročníku renomovanej súťaže sa stretla rekordná konkurencia 137 výrobkov, ktoré boli rozdelené do viac ako štyroch desiatok kategórií. Spoločnosť BILLA sa umiestnila na prvej priečke v kategóriách Balené vody a Špeciálne potraviny.

 (zdroj: BILLA) (zdroj: BILLA)

Najväčšími prioritami BILLA sú spokojní zákazníci a ponuka produktov prvotriednej kvality. Aj preto BILLA neustále prichádza na trh s novými, inovatívnymi výrobkami privátnych značiek, v ktorých sa spája vynikajúca kvalita s výhodnou cenou. Zákazníci po takýchto výrobkoch siahajú radi, čo potvrdzuje aj umiestnenie spoločnosti BILLA v prestížnom ocenení "Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021". Slovenskí zákazníci hlasujúci v tejto súťaži vyzdvihli BILLA Ľubovnianku, tichú magnéziovú vodu, ktorá zvíťazila v kategórii Balené vody. Ide o prírodnú minerálnu vodu pochádzajúcu z kvalitného slovenského podzemného zdroja, ktorá vhodne dopĺňa dennú potrebu horčíka, vápnika a kremíka. Hlasujúci zákazníci rovnako ocenili aj Free bezlaktózové mlieko, ktoré sa umiestnilo na prvej priečke v kategórii Špeciálne potraviny. Toto mlieko zo Slovenska obsahuje laktázu, teda enzým, ktorý rozkladá mliečny cukor na jednoduchšie a ľahšie stráviteľné formy. "Úspech v ocenení Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021 nás utvrdzuje v tom, že naše podnikanie robíme dobre. Nesmierne si vážime podporu zákazníkov, ktorí v tejto súťaži ocenili naše výrobky. Nové produkty našich privátnych značiek ľuďom prinášame na základe ich preferencií a potrieb. Veľmi sa tešíme, že sme im novinkami v regáloch ulahodili. Zákazníkom ďakujeme za dôveru, ktorú nám prejavili," povedala Ingrid Kužlíková, operatívna riaditeľka BILLA.

 (zdroj: BILLA) (zdroj: BILLA)

Rozhodli dve tisícky spokojných zákazníkov

"Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka" je spotrebiteľské ocenenie, ktoré sa uskutočnilo už po desiatykrát. Stojí za ním spoločnosť Atoz Marketing Services, ktorá sa už od roku 1993 zaoberá business to business komunikáciou v oblasti retailu, logistiky, obalového priemyslu, farmácie a segmentu HoReCa. Cieľom ocenenia je vyzdvihnúť nové a inovované výrobky na trhu a uľahčiť zákazníkom orientáciu medzi týmito produktmi. O umiestnení výrobkov v aktuálnom ročníku ocenenia rozhodlo 2000 slovenských spotrebiteľov, ktorí sa počas apríla a mája 2021 zúčastnili na prieskume agentúry NielsenIQ. "Sme hrdí, že spotrebitelia považujú našu privátnu magnéziovú vodu a bezlaktózové mlieko za najlepšie výrobky spomedzi konkurencie. S týmto ocenením plánujeme v našej komunikácii ďalej pracovať. Sme tiež veľmi radi, že značka BILLA dostane vďaka oceneniu ďalší komunikačný priestor, vďaka čomu budeme ešte bližšie k našim zákazníkom z celého Slovenska," dodáva I. Kužlíková.

 (zdroj: BILLA) (zdroj: BILLA)

Priateľ zákazníkov

Ocenenie od spoločnosti Atoz Marketing Services však nie je jediným, ktoré potvrdzuje spokojnosť ľudí s produktmi a službami spoločnosti BILLA. V minulom roku BILLA získala aj prestížnu medzinárodnú cenu "Priateľ zákazníkov – Pretože si ceníme našich zákazníkov", ktorú udeľuje renomovaná švajčiarska organizácia ICERTIAS. Túto cenu môžu získať iba firmy, ktoré svojej klientele prinášajú pridanú hodnotu, teda výnimočné služby a bezproblémovú podporu. Ocenenie hodnotí vzťah spoločnosti so zákazníkmi, zamestnancami aj dodávateľmi, ale tiež kvalitu ponúkaných produktov a služieb. Pozornosť je pritom najmä na reputácii firmy, komunikácii, skúsenostiach zákazníkov a dôvere.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ako rozoznať dobrú kávu? Poradí pražiarka
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  5. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  7. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  1. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  3. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  4. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  5. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné?
  6. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  7. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  8. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 20 997
  2. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 6 175
  3. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 5 230
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 958
  5. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 3 861
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 433
  7. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 2 290
  8. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 266
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo magazínu SME ženy je v predaji aj s darčekom.


INZERCIA 19 h

V Tunisku sa natáčali scény z filmu o Angelike aj Gladiátor.


INZERCIA 8. júl
Ilustračné foto

Naše lesy, naše drevo – spravujeme ich zodpovedne a transparentne.


4. júl

V lete sú Maldivy lacnejšie a prázdnejšie. Stačí vedieť, do čoho idete.


INZERCIA 4. júl
SkryťZatvoriť reklamu