SME
Pondelok, 20. marec, 2023 | Meniny má Víťazoslav

Čo si spotrebitelia zvolili za Najlepšiu novinku 2021?

Spotrebitelia si za Najlepšiu novinku 2021 zvolili aj BILLA magnéziovú vodu a Free bezlaktózové mlieko.

(Zdroj: BILLA)

BILLA tichá magnéziová voda a Free bezlaktózové mlieko – to sú dva nové produkty v predajniach BILLA, ktoré slovenskí zákazníci určili ako najlepšie a najkvalitnejšie v prieskume "Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021". V jubilejnom 10. ročníku renomovanej súťaže sa stretla rekordná konkurencia 137 výrobkov, ktoré boli rozdelené do viac ako štyroch desiatok kategórií. Spoločnosť BILLA sa umiestnila na prvej priečke v kategóriách Balené vody a Špeciálne potraviny.

Najväčšími prioritami BILLA sú spokojní zákazníci a ponuka produktov prvotriednej kvality. Aj preto BILLA neustále prichádza na trh s novými, inovatívnymi výrobkami privátnych značiek, v ktorých sa spája vynikajúca kvalita s výhodnou cenou. Zákazníci po takýchto výrobkoch siahajú radi, čo potvrdzuje aj umiestnenie spoločnosti BILLA v prestížnom ocenení "Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021". Slovenskí zákazníci hlasujúci v tejto súťaži vyzdvihli BILLA Ľubovnianku, tichú magnéziovú vodu, ktorá zvíťazila v kategórii Balené vody. Ide o prírodnú minerálnu vodu pochádzajúcu z kvalitného slovenského podzemného zdroja, ktorá vhodne dopĺňa dennú potrebu horčíka, vápnika a kremíka. Hlasujúci zákazníci rovnako ocenili aj Free bezlaktózové mlieko, ktoré sa umiestnilo na prvej priečke v kategórii Špeciálne potraviny. Toto mlieko zo Slovenska obsahuje laktázu, teda enzým, ktorý rozkladá mliečny cukor na jednoduchšie a ľahšie stráviteľné formy. "Úspech v ocenení Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021 nás utvrdzuje v tom, že naše podnikanie robíme dobre. Nesmierne si vážime podporu zákazníkov, ktorí v tejto súťaži ocenili naše výrobky. Nové produkty našich privátnych značiek ľuďom prinášame na základe ich preferencií a potrieb. Veľmi sa tešíme, že sme im novinkami v regáloch ulahodili. Zákazníkom ďakujeme za dôveru, ktorú nám prejavili," povedala Ingrid Kužlíková, operatívna riaditeľka BILLA.

Rozhodli dve tisícky spokojných zákazníkov

"Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka" je spotrebiteľské ocenenie, ktoré sa uskutočnilo už po desiatykrát. Stojí za ním spoločnosť Atoz Marketing Services, ktorá sa už od roku 1993 zaoberá business to business komunikáciou v oblasti retailu, logistiky, obalového priemyslu, farmácie a segmentu HoReCa. Cieľom ocenenia je vyzdvihnúť nové a inovované výrobky na trhu a uľahčiť zákazníkom orientáciu medzi týmito produktmi. O umiestnení výrobkov v aktuálnom ročníku ocenenia rozhodlo 2000 slovenských spotrebiteľov, ktorí sa počas apríla a mája 2021 zúčastnili na prieskume agentúry NielsenIQ. "Sme hrdí, že spotrebitelia považujú našu privátnu magnéziovú vodu a bezlaktózové mlieko za najlepšie výrobky spomedzi konkurencie. S týmto ocenením plánujeme v našej komunikácii ďalej pracovať. Sme tiež veľmi radi, že značka BILLA dostane vďaka oceneniu ďalší komunikačný priestor, vďaka čomu budeme ešte bližšie k našim zákazníkom z celého Slovenska," dodáva I. Kužlíková.

Priateľ zákazníkov

Ocenenie od spoločnosti Atoz Marketing Services však nie je jediným, ktoré potvrdzuje spokojnosť ľudí s produktmi a službami spoločnosti BILLA. V minulom roku BILLA získala aj prestížnu medzinárodnú cenu "Priateľ zákazníkov – Pretože si ceníme našich zákazníkov", ktorú udeľuje renomovaná švajčiarska organizácia ICERTIAS. Túto cenu môžu získať iba firmy, ktoré svojej klientele prinášajú pridanú hodnotu, teda výnimočné služby a bezproblémovú podporu. Ocenenie hodnotí vzťah spoločnosti so zákazníkmi, zamestnancami aj dodávateľmi, ale tiež kvalitu ponúkaných produktov a služieb. Pozornosť je pritom najmä na reputácii firmy, komunikácii, skúsenostiach zákazníkov a dôvere.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Amazon v Seredi dáva veciam druhý život
  2. Katka so vzácnym ochorením: Rozhodla som sa, že deti mať nebudem
  3. Ako riešia krízu v zahraničí? Nižšia daň, zľavy z odvodov, zmrazená cena potravín
  4. Ako môžu elektromobily znížiť náklady vašej firmy?
  5. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife
  6. Čím je Azúrové pobrežie tak príťažlivé? Zistíte po pár chvíľach
  7. Náš mobil môžu ovládať na diaľku, ale dá sa tomu zabrániť
  8. Tipuj dedinský futbal online a vyhraj zájazd na Ligu majstrov
  1. Spoločnosť AGEL SK a VŠZaSP podpísali zmluvu o spolupráci
  2. Čo všetko potrebujete vedieť, ak chcete tehlovú fasádu
  3. Bývanie, ktoré má všetkých "5P"
  4. Nový e-book od BaseLinker Kompletný sprievodca po marketplacoch
  5. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife
  6. Ako môžu elektromobily znížiť náklady vašej firmy?
  7. Verve services - upratovacia firma, ktorá vznikla z nuly
  8. Kedy s dieťaťom prvýkrát k zubárovi? Odpoveď vás prekvapí
  1. Doba nízkych úrokov je späť. Garantovaná hypotéka 1,49% 13 487
  2. Náš mobil môžu ovládať na diaľku, ale dá sa tomu zabrániť 12 998
  3. Ako riešia krízu v zahraničí? Nižšia daň, zmrazená cena potravín 10 929
  4. Čím je Azúrové pobrežie tak príťažlivé? Zistíte po pár chvíľach 9 000
  5. Jednoznačný recept na úspech? Buďte pripravení prispôsobiť sa 7 702
  6. Aké sú NAJ slovenské chute? Prezradili ich známi výrobcovia 5 519
  7. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife 3 057
  8. Amazon v Seredi dáva veciam druhý život 2 579
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Týka sa vedeckovýskumnej a vzdelávacej oblasti a taktiež prepojenia teórie s praxou.


10 h

Fasáda je viac ako len estetický prvok domu.


INZERCIA 11 h

Priamo pod svahmi Devínskej Kobyly vyrastie projekt Stockerka. Ide o výnimočné bývanie, ktoré disponuje skvelými parametrami.


14 h
SkryťZatvoriť reklamu