SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Wüstenrot spustil kampaň na rizikové životné poistenie

Poisťovňa predstavuje nový komunikačný rámec pri podpore konkrétneho produktu

Skupina Wüstenrot spustila prvú väčšiu kampaň v rámci svojej novej korporátnej komunikácie. Nadväzuje na nedávnu imidžovú kampaň „w dobrom aj v zlom“. Nový komunikačný koncept posúva do roviny podpory predaja konkrétneho produktu – rizikového životného poistenia.

„V tomto prípade ide vyslovene o záťažovú skúšku nášho nového komunikačného konceptu. Poistenie pre prípady kritických chorôb, invalidity, úrazu, ... sa totiž vo všeobecnosti ťažšie komunikuje,“ vysvetľuje Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot.

Novej online komunikácii vizuálne dominuje symbol „smajlíka“, ktorý bol predstavený už v imidžovej kampani „w dobrom aj v zlom“. Prostredníctvom smajlíka poisťovňa naznačuje dve situácie, ktoré každému život môže naservírovať. Jednu situáciu v dobrom a druhú v zlom.

Viac o životnom poistení sa dočítate tu.

Kampaň zároveň klientom predstavuje práve vyvinutú online kalkulačku rizikového životného poistenia. Cez nový online nástroj si klienti môžu spraviť indikatívnu kalkuláciu, nastaviť jednotlivé riziká a zistiť potenciálnu výšku mesačného poistného. Komunikácia je podporená aj súťažou na podstránkehttps://www.wuestenrot.sk/produkty/zivotne-poistenie/w-komplex2 . Cez jednoduchú minihru môžu klienti vyhrať zľavu z poistného. Kampaň potrvá do 15. augusta 2021.

Rozhodnutie vytvoriť vlastnú online kalkulačku práve pre rizikové životné poistenie bolo z našej strany logickým krokom. Aj v dôsledku pandémie sme minulý rok najmä v letnom období zaznamenali nárast záujmu po tomto produkte. Rádovo išlo o 30 percent. Zároveň, aj pri ďalších produktoch evidujeme stále vyšší záujem klientov uzatvárať poistenie online, “ uzatvára Lukáš Bertók.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nové Planeo v Košiciach
  2. Nová predajňa PLANEO v Spišskej Novej Vsi
  3. Nové PLANEO už aj v Prešove! Zľava 10 % na všetko a mega tombola
  4. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  5. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  6. Plaťte, šetrite, investujte moderne – prehľadne a na pár ťuknutí
  7. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  8. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd
  1. Šaca v Lige majstrov futbalovej medicíny
  2. Nové PLANEO už aj v Prešove! Zľava 10 % na všetko a mega tombola
  3. Nová predajňa PLANEO v Spišskej Novej Vsi
  4. Nové Planeo v Košiciach
  5. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  6. Plaťte, šetrite, investujte moderne – prehľadne a na pár ťuknutí
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  8. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur 8 852
  2. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 8 505
  3. Dá sa na Slovensku zbohatnúť poctivo? 3 566
  4. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 213
  5. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 3 058
  6. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke 2 993
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 918
  8. Čo bude toto leto in? 2 849
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Začiatkom mája tohto roka sa na štadióne Atletica Madrid uskutočnila výročná konferencia FIFA „Football Medicine: New Frontiers“.


7 h

Zákazníci z Prešova a okolia sa majú na čo tešiť!


INZERCIA 16 h

Zľava 10 %, tombola a podpisovka s hokejistami.


INZERCIA 16 h

Zľava 10 % na všetko a tombola za 10 000 eur


INZERCIA 18 h
SkryťZatvoriť reklamu