SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Wüstenrot spustil kampaň na rizikové životné poistenie

Poisťovňa predstavuje nový komunikačný rámec pri podpore konkrétneho produktu

Skupina Wüstenrot spustila prvú väčšiu kampaň v rámci svojej novej korporátnej komunikácie. Nadväzuje na nedávnu imidžovú kampaň „w dobrom aj v zlom“. Nový komunikačný koncept posúva do roviny podpory predaja konkrétneho produktu – rizikového životného poistenia.

„V tomto prípade ide vyslovene o záťažovú skúšku nášho nového komunikačného konceptu. Poistenie pre prípady kritických chorôb, invalidity, úrazu, ... sa totiž vo všeobecnosti ťažšie komunikuje,“ vysvetľuje Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot.

Novej online komunikácii vizuálne dominuje symbol „smajlíka“, ktorý bol predstavený už v imidžovej kampani „w dobrom aj v zlom“. Prostredníctvom smajlíka poisťovňa naznačuje dve situácie, ktoré každému život môže naservírovať. Jednu situáciu v dobrom a druhú v zlom.

Viac o životnom poistení sa dočítate tu.

Kampaň zároveň klientom predstavuje práve vyvinutú online kalkulačku rizikového životného poistenia. Cez nový online nástroj si klienti môžu spraviť indikatívnu kalkuláciu, nastaviť jednotlivé riziká a zistiť potenciálnu výšku mesačného poistného. Komunikácia je podporená aj súťažou na podstránkehttps://www.wuestenrot.sk/produkty/zivotne-poistenie/w-komplex2 . Cez jednoduchú minihru môžu klienti vyhrať zľavu z poistného. Kampaň potrvá do 15. augusta 2021.

Rozhodnutie vytvoriť vlastnú online kalkulačku práve pre rizikové životné poistenie bolo z našej strany logickým krokom. Aj v dôsledku pandémie sme minulý rok najmä v letnom období zaznamenali nárast záujmu po tomto produkte. Rádovo išlo o 30 percent. Zároveň, aj pri ďalších produktoch evidujeme stále vyšší záujem klientov uzatvárať poistenie online, “ uzatvára Lukáš Bertók.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 12 914
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 5 758
  3. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 5 026
  4. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 4 163
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 200
  6. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 155
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 641
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy? 2 179
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 14 h

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


15 h
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu