SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Wüstenrot spustil kampaň na rizikové životné poistenie

Poisťovňa predstavuje nový komunikačný rámec pri podpore konkrétneho produktu

Skupina Wüstenrot spustila prvú väčšiu kampaň v rámci svojej novej korporátnej komunikácie. Nadväzuje na nedávnu imidžovú kampaň „w dobrom aj v zlom“. Nový komunikačný koncept posúva do roviny podpory predaja konkrétneho produktu – rizikového životného poistenia.

„V tomto prípade ide vyslovene o záťažovú skúšku nášho nového komunikačného konceptu. Poistenie pre prípady kritických chorôb, invalidity, úrazu, ... sa totiž vo všeobecnosti ťažšie komunikuje,“ vysvetľuje Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot.

Novej online komunikácii vizuálne dominuje symbol „smajlíka“, ktorý bol predstavený už v imidžovej kampani „w dobrom aj v zlom“. Prostredníctvom smajlíka poisťovňa naznačuje dve situácie, ktoré každému život môže naservírovať. Jednu situáciu v dobrom a druhú v zlom.

Viac o životnom poistení sa dočítate tu.

Kampaň zároveň klientom predstavuje práve vyvinutú online kalkulačku rizikového životného poistenia. Cez nový online nástroj si klienti môžu spraviť indikatívnu kalkuláciu, nastaviť jednotlivé riziká a zistiť potenciálnu výšku mesačného poistného. Komunikácia je podporená aj súťažou na podstránkehttps://www.wuestenrot.sk/produkty/zivotne-poistenie/w-komplex2 . Cez jednoduchú minihru môžu klienti vyhrať zľavu z poistného. Kampaň potrvá do 15. augusta 2021.

Rozhodnutie vytvoriť vlastnú online kalkulačku práve pre rizikové životné poistenie bolo z našej strany logickým krokom. Aj v dôsledku pandémie sme minulý rok najmä v letnom období zaznamenali nárast záujmu po tomto produkte. Rádovo išlo o 30 percent. Zároveň, aj pri ďalších produktoch evidujeme stále vyšší záujem klientov uzatvárať poistenie online, “ uzatvára Lukáš Bertók.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ako premeniť 50 € mesačne na desiatky tisíc – VELTY portfóliá
  2. Máte po štyridsiatke? Tieto vyšetrenia netreba odkladať
  3. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  4. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy?
  5. Viete, ako prekonať zlý cash flow aj transakčnú daň?
  6. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci
  7. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou
  8. Fakulta managementu UK - možnosť štúdia vo svetových jazykoch
  1. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  2. Hrady, zámky a zoologické záhrady. 100 tipov na výlety v Česku
  3. Máte po štyridsiatke? Tieto vyšetrenia netreba odkladať
  4. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy?
  5. Viete, ako prekonať zlý cash flow aj transakčnú daň?
  6. V spaľovni vytriedili nevybuchnuté petardy a plynové bomby
  7. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci
  8. Študenti sa učili od najlepších šéfkuchárov na Slovensku
  1. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 24 194
  2. Egypt na maximum: Porovnali sme 4 obľúbené letoviská 11 698
  3. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov 11 687
  4. Čo by ste robili, keby ste zo dňa na deň prišli o prácu? 10 405
  5. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci 7 182
  6. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou 6 568
  7. V Kardiocentre v Šaci opäť unikátni 4 930
  8. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 3 575
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Fasáda napovie, ako sa o dom staráte.


INZERCIA 7 h

Jednoduché testy môžu odhaliť vážne ochorenia včas a ešte pred príznakmi.


INZERCIA 7 h

Podľa Viktórie Ugorovej je praženie kávy remeslo, ktoré neznesie chyby.


INZERCIA 7 h

Magazín Leto v Čechách a na Morave 2025 nájdete v denníkoch SME a Korzár už dnes.


INZERCIA 7 h
SkryťZatvoriť reklamu