“Reagovali sme na stále sa zvyšujúce požiadavky zákazníkov, nielen na výber nábytku, ale aj na kvalitu materiálov, poťahy a voliteľné komponenty,“ vysvetľuje zakladateľ a konateľ značky NESIA, Miroslav Hudák st. Preto postupne rozširovali ponuku, najprv so zameraním na čalúnený nábytok, a neskôr aj stolársky. Aj vďaka tomu prenikli prirodzene aj do HoReCa segmentu, kde je nábytok zaťažovaný o niečo viac ako v prostredí domácností.
Osobný kontakt je dôležitý
So zväčšenou výrobou pribudli aj nové showroomy, dnes ich nájdete v Bratislave, Banskej Bystrici a Košiciach. Posledný sa otvoril v spolupráci so štúdiom interiérového dizajnu navrhnem.to v Trenčíne.
„Sme totiž presvedčení, že napríklad pri výbere sedačky je pre klienta najdôležitejšie osobne ju vyskúšať: ako mu sadne v rôznych polohách ergonomicky, či mu je pohodlná výška aj hĺbka sedu, či mu je príjemný poťah na dotyk. Kupovať si tento najdôležitejší kus nábytku cez internet považujeme za nešťastné riešenie,“ zhodujú sa sympatickí predajcovia. Zákazníci v Bratislave sa od októbra môžu tešiť na nový veľký showroom s rozlohou 1100 metrov štvorcových, kde opäť prekvapíme rozšírenou ponukou.
Odborný tím aj rodinný duch
Vývoj značky NESIA si prirodzene vyžiadal aj rozšírenie svojho tímu, a to nielen počtom. Rady predajcov a výrobcov doplnili produktoví dizajnéri, interiéroví architekti, a vyškolený odborný tím, ktorý dobre rozumie klientom aj produktom.
Sympatické je rodinné zázemie firmy, ktorej neoddeliteľnou súčasťou sa stali synovia konateľa, Miroslav a Daniel Hudákovci. Miroslav ml. má na starosti produkčnú a finančnú oblasť, Daniel zas showroom v Banskej Bystrici. „Za kľúčové charakteristiky považujem kvalitu a zákaznícky servis“, vraví Miroslav Hudák ml. “Komunikácia s klientami v našich showroomoch, široký výber materiálov a najmä poťahov, výroba na mieru a rodinný charakter našej spoločnosti, ktorá si svojich zákazníkov váži - tým sa odlišujeme od ostatných,” dopĺňa pohotovo Daniel.
Otvorená komunikácia a komplexné služby
„Dôraz kladieme na otvorenú komunikáciu so zákazníkmi, hovoríme pravdu o výrobkoch a materiáloch, z ktorých ich vyrábame. Takto klient presne vie, za čo platí a čo od nich môže očakávať,“ hovorí Hudák st. “Azda neexistuje zámer, na ktorý by sme nenašli riešenie. Keď má zákazník zdanlivo nesplniteľnú požiadavku, nad ktorou by už iní mávli rukou, my hľadáme riešenia. A nachádzame ich,” hovorí.
Proces je pritom veľmi jednoduchý. Zákazník definuje svoje požiadavky, NESIA vytvorí návrhy dizajnu priamo do jeho priestoru. Schváleniu podliehajú aj výrobné výkresy, aby sa nezabudlo ani na najmenší detail. Montážnici nábytok dovezú a zmontujú. Zákazník sa do procesu zapája do takej miery, do akej mu je to príjemné.
“Vážime si nášho zákazníka a jeho požiadavky a tešíme sa, že aj on si váži nás a našu prácu. Okrem iného to vidíme na tom, že po čase k nám prichádzajú jeho kamaráti, rodina, známi… pretože bol spokojný, a to je pre nás najviac,” uzatvára Miroslav Hudák.