SME
Pondelok, 23. máj, 2022 | Meniny má Želmíra

Čoraz viac Slovákov preferuje vzdialenú komunikáciu

Za júl 2021 stúpol počet nových užívateľov klientskeho portálu poisťovne o takmer 300 %

Za prvých osem mesiacov tohto roka rekordne stúpol počet nových registrácií do klientskeho portálu spoločností Wüstenrot. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka počet registrácií vzrástol o viac ako 80 percent. V júli bol evidovaný nárast dokonca 300 percent. Na trende sa s najväčšou pravdepodobnosťou podpísali skúsenosti Slovákov s protipandemickými obmedzeniami.

„Jednou z príčin môže byť fakt, že počas prvej a druhej vlny pandémie sa významná časť verejnosti naučila svoje nákupy alebo komunikáciu s úradmi realizovať z domu. Tieto skúsenosti sa zrejme premietajú aj do ďalších oblastí, vrátane poisťovníctva či financií,“hovorí Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot.

Výraznejšie medziročné nárasty nových registrácií do klientskeho portálu skupina eviduje už od mája minulého roka. V máji 2020 stúpol počet registrácií o 40 percent v porovnaní s májom 2019. Odvtedy záujem medziročne stúpal každý jeden mesiac, aj keď v percentuálne menších číslach.

Prečítajte si viac o dopadoch pandémie: Počas pandemického roka 2020 sa zdvojnásobil počet pracovnoprávnych sporov

Takmer dvojnásobný celkový nárast registrácií prinieslo až prvých osem mesiacov roka 2021. Absolútnym rekordérom sa stal júl 2021, kedy bol najvyšší počet registrácií za posledné tri roky. Za tento letný mesiac spoločnosť eviduje nárast o 300 percent.

„Pre poisťovne a finančné inštitúcie je to signál, že rok 2021 sa môže stáť jedným z míľnikov na ceste k hybridnej starostlivosti o klientov. Pritom napríklad poisťovníctvo je tradične vnímané ako veľmi konzervatívny segment, ktorého klienti sú stále ochotní merať cestu do pobočky,“uzatvára Lukáš Bertók.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Do 4. ročníku projektu ENGIE Eco školy sa tento rok zapojila aj ZŠ Československej armády v Moldave nad Bodvou.


13 h

Do 4. ročníku projektu ENGIE Eco školy sa tento rok zapojila aj ZŠ P.O. Hviezdoslava vo Veľkých Kapušanoch.


13 h

V Liptovskom Mikuláši sa stavia viac, ako kedykoľvek predtým. Liptovský Mikuláš je dobré miesto pre život.


INZERCIA 22 h
SkryťZatvoriť reklamu