SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Slováci prepadli SENCORMÁNII a hľadajú najstarší spotrebič

Sencor hľadá svoj najstarší spotrebič na Slovensku.

História značky Sencor sa začala písať v roku 1969, keď Američania pristáli na Mesiaci, prvýkrát vzlietol Boeing 747 aj nadzvukový Concorde, vznikol predchodca Internetu, začala sa výroba Škody 100... Jednoducho, bol to rok plný mimoriadnych udalostí a jednou z nich bol aj vznik japonského Sencoru.

Kazetové magnetofóny a autorádiá Sencor sa stali okamžite hitom v Ázii aj v Európe. V roku 1972 Sencor triumfoval vôbec prvým viacstopovým stereo magnetofónom. K prevratným technológiám sa onedlho pridala funkcia „reverse“, možnosť nahrávať na dvojitý kazetový magnetofón, prenosné Hi-Fi systémy. V 90-tych rokoch sa stal Sencor európskou firmou, no japonských zásad sa drží doteraz. Svoje výrobky z oblasti spotrebnej elektroniky, tabletov a telefónov, kancelárskej techniky, autoelektroniky, zdravia a krásy, kuchyne a domácnosti dodáva do viac ako 55 krajín sveta.

Sencor si obľúbili aj Slováci, a to napriek tomu, že kedysi bol ťažko dostupný a cesta k nemu viedla len cez náročné „pašovanie“ zo zahraničia, alebo cez Tuzex.

CD prehrávač je aj po mnohých rokoch stále funkčný (zdroj: archív V.Z.) CD prehrávač je aj po mnohých rokoch stále funkčný (zdroj: archív V.Z.)

Spotrebiče, ktoré slúžili celým generáciám, sa ešte aj dnes nájdu v slovenských domácnostiach a nielen ako nostalgická spomienka, ale ako stále funkční pomocníci. Kvalitu výrobkov Sencor potvrdzuje aj mikrovlnka, prihlásená doSENCORMÁNIE rovnako ako rádiobudík a ďalšie dnes už retro spotrebiče.

Stará, ale funkčná je aj táto mikrovlnka (zdroj: archív V.K.O.) Stará, ale funkčná je aj táto mikrovlnka (zdroj: archív V.K.O.)

Sencor hľadá svoj najstarší spotrebič na Slovensku. Ak doma taký máte, bez ohľadu na jeho funkčnosť, prihláste ho doSENCORMÁNIE na FB Sencor SK a môžete vyhrať zaujímavé ceny.

Pozrite si retro spotrebiče v SENCORMÁNII!

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ako rozoznať dobrú kávu? Poradí pražiarka
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  5. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  7. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  1. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  3. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  4. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  5. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné?
  6. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  7. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  8. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 21 068
  2. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 6 176
  3. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 5 438
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 819
  5. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 3 807
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 422
  7. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 2 280
  8. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 266
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo magazínu SME ženy je v predaji aj s darčekom.


INZERCIA 21 h

V Tunisku sa natáčali scény z filmu o Angelike aj Gladiátor.


INZERCIA 8. júl
Ilustračné foto

Naše lesy, naše drevo – spravujeme ich zodpovedne a transparentne.


4. júl

V lete sú Maldivy lacnejšie a prázdnejšie. Stačí vedieť, do čoho idete.


INZERCIA 4. júl
SkryťZatvoriť reklamu