SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

COOP Jednota zviditeľnila Slovensko a potvrdila kvalitu značky

Ekologické aktivity COOP Jednoty zaregistrovali aj zahraniční experti.

(Zdroj: COOP Jednota)

Ekologické aktivity COOP Jednoty zaregistrovali aj zahraniční experti. V prestížnej celosvetovej súťaži vlastných značiek Salute to Excellence Award v Amsterdame ocenili COOP bambusové tyčinky do uší prvenstvom v kategórii Personal Care.

Najväčšia domáca maloobchodná sieť uspela v súťaži už štvrtýkrát a potvrdila, že kvalita produktov, ktoré predáva pod vlastnou značkou presahuje hranice Slovenska. Víťazné bambusové tyčinky do uší patria do novej kozmetickej rady vlastnej značky, ktorú COOP Jednota uviedla na trh tento rok pod názvom Biova.

"Teší ma, že spotrebitelia si Biovu rýchlo obľúbili. Víťazstvo v medzinárodnej súťaži vlastných značiek je pomyselnou čerešničkou na torte a potvrdením, že vnesenie ekologických atribútov medzi výrobky našej vlastnej značky má zmysel. Samotné tyčinky nie sú plastové, ale bambusové, takže sú prirodzene rozložiteľné a nezaťažujú životné prostredie stovky rokov. Ich balenie je z nelakovaného papiera, ktorý sa po použití dá ďalej recyklovať," uviedol Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty Slovensko. K triedeniu odpadu nabáda aj grafický symbol v podobe modrého kontajnera, ktorý na obal výrobku umiestnila COOP Jednota Slovensko v rámci ekogického a edukačného programu Jednotne-ekologicky. Domáci reťazec postupne umiestňuje symboly farebných triediacich kontajnerov na všetky produkty vlastnej značky, ktorých je viac ako 750. Program má svoju vlastnú webovú stránku www.jednotne-ekologicky.sk.

COOP Jednota kladie na výrobky vlastnej značky vysoké nároky, každý mesiac ich iniciatívne podrobuje viacstupňovým kontrolám v nadnárodných laboratóriách. Tradičný reťazec má svoju obchodnú politiku postavenú predovšetkým na ponuke slovenských potravín, ktoré tvoria 70 % z celkového predaja. Slovenské výrobky dominujú aj v sortimente privátnej značky. Zo 750 druhov tovaru 85 % pochádza od slovenských dodávateľov.

Celosvetovú súťaž vlastných značiek organizuje Asociácia výrobcov privátnych značiek PLMA, ktorá bola založená v roku 1979 s cieľom propagovať vlastné značky. Je to jediná organizácia svojho druhu zastupujúca viac ako 4 500 členských výrobcov na celom svete. Medzi členov PLMA patria veľké nadnárodné korporácie aj malé rodinné podniky. Veľtrh pozostáva z potravinárskeho aj nepotravinárskeho segmentu.

COOP Jednota si tradične udržiava svoju prestíž v konkurencii najznámejších reťazcov. V uplynulých ročníkoch získala prvenstvá potravinárskymi produktmi COOP kremžská horčica Mamičkine dobroty, COOP strúhaný chren Tradičná kvalita a COOP bylinný čaj Junior, s ktorým vyhrala minulý rok.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Čo bude toto leto in?
  2. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 126
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 797
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 161
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 3 855
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 230
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 059
  7. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 042
  8. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 3 031
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Týchto 5 beauty trendov musíte vyskúšať


INZERCIA 8 h

Magazín Leto v Rakúsku 2025 nájdete vložený v denníkoch SME a Korzár už dnes.


INZERCIA 21. máj

Vychováva mladé talenty a učí ich disciplíne.


INZERCIA 20. máj

Zistite, ako sa buduje pracovné prostredie, v ktorom nemajú predsudky miesto.


INZERCIA 20. máj
SkryťZatvoriť reklamu