SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

COOP Jednota zviditeľnila Slovensko a potvrdila kvalitu značky

Ekologické aktivity COOP Jednoty zaregistrovali aj zahraniční experti.

(Zdroj: COOP Jednota)

Ekologické aktivity COOP Jednoty zaregistrovali aj zahraniční experti. V prestížnej celosvetovej súťaži vlastných značiek Salute to Excellence Award v Amsterdame ocenili COOP bambusové tyčinky do uší prvenstvom v kategórii Personal Care.

Najväčšia domáca maloobchodná sieť uspela v súťaži už štvrtýkrát a potvrdila, že kvalita produktov, ktoré predáva pod vlastnou značkou presahuje hranice Slovenska. Víťazné bambusové tyčinky do uší patria do novej kozmetickej rady vlastnej značky, ktorú COOP Jednota uviedla na trh tento rok pod názvom Biova.

"Teší ma, že spotrebitelia si Biovu rýchlo obľúbili. Víťazstvo v medzinárodnej súťaži vlastných značiek je pomyselnou čerešničkou na torte a potvrdením, že vnesenie ekologických atribútov medzi výrobky našej vlastnej značky má zmysel. Samotné tyčinky nie sú plastové, ale bambusové, takže sú prirodzene rozložiteľné a nezaťažujú životné prostredie stovky rokov. Ich balenie je z nelakovaného papiera, ktorý sa po použití dá ďalej recyklovať," uviedol Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty Slovensko. K triedeniu odpadu nabáda aj grafický symbol v podobe modrého kontajnera, ktorý na obal výrobku umiestnila COOP Jednota Slovensko v rámci ekogického a edukačného programu Jednotne-ekologicky. Domáci reťazec postupne umiestňuje symboly farebných triediacich kontajnerov na všetky produkty vlastnej značky, ktorých je viac ako 750. Program má svoju vlastnú webovú stránku www.jednotne-ekologicky.sk.

COOP Jednota kladie na výrobky vlastnej značky vysoké nároky, každý mesiac ich iniciatívne podrobuje viacstupňovým kontrolám v nadnárodných laboratóriách. Tradičný reťazec má svoju obchodnú politiku postavenú predovšetkým na ponuke slovenských potravín, ktoré tvoria 70 % z celkového predaja. Slovenské výrobky dominujú aj v sortimente privátnej značky. Zo 750 druhov tovaru 85 % pochádza od slovenských dodávateľov.

Celosvetovú súťaž vlastných značiek organizuje Asociácia výrobcov privátnych značiek PLMA, ktorá bola založená v roku 1979 s cieľom propagovať vlastné značky. Je to jediná organizácia svojho druhu zastupujúca viac ako 4 500 členských výrobcov na celom svete. Medzi členov PLMA patria veľké nadnárodné korporácie aj malé rodinné podniky. Veľtrh pozostáva z potravinárskeho aj nepotravinárskeho segmentu.

COOP Jednota si tradične udržiava svoju prestíž v konkurencii najznámejších reťazcov. V uplynulých ročníkoch získala prvenstvá potravinárskymi produktmi COOP kremžská horčica Mamičkine dobroty, COOP strúhaný chren Tradičná kvalita a COOP bylinný čaj Junior, s ktorým vyhrala minulý rok.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 593
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 322
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 716
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 136
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 346
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 889
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 876
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 381
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nová Kráľovská rozhľadňa, 26 atrakcií, folklór, horské káry, výhľady aj skvelé jedlo – leto v Bachledke jednoducho musíš zažiť!


16 h

Celoštátne oslavy 80. výročia víťazstva nad fašizmom sa 8. mája 2025 sústredia na jedno miesto, na letisko do Piešťan.


20 h

CTP Slovakia buduje sieť 15 CTParkov s takmer miliónom m² plochy na prenájom


INZERCIA 30. apr

Výnosy vaječnej farmy Babičkin dvor s dlhopismi na pražskej burze vzrástli o 17 %.


INZERCIA 30. apr
SkryťZatvoriť reklamu