SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Garnier pomôže 250 miliónom ľudí v snahe o zelenší život

Globálna kozmetická značka uvádza vzdelávaciu kampaň zameranú na pomoc nám všetkým urobiť jeden zelený krok.

• Globálna štúdia ukázala, že hoci 81% ľudí túži žiť udržateľnejšie, iba menej ako 6% skutočne denne robí niečo na ochranu planéty *.
• Nová séria videí, vytvorená National Geographic CreativeWorks za účasti National Geographic Explorers, je zameraná na zdieľanie odborných znalostí & skutočných praktických rád v rámci kľúčových tém udržateľnosti spojených s kozmetickým priemyslom.
• Séria bude mať svetovú premiéru na Expe 2020 v Dubaji a bude tiež celosvetovo k dispozícii.

1. októbra 2021 značka Garnier predstavuje ďalší míľnik v rámci záväzkov Green Beauty - uvádza vzdelávaciu kampaň zameranú na udržateľnú konzumáciu.

Vďaka videám vytvoreným zo strany National Geographic CreativeWorks dáva značka Garnier spotrebiteľom prístup k odborným znalostiam a skutočným praktickým radám. Ide o prvý krok v rámci nového záväzku pre značku a ktorého cieľom je podporiť a pomôcť 250 miliónom ľudí, aby mohli do roku 2025 žiť na našej planéte ekologickejším životom.

"Na dosiahnutie úspechu Green Beauty chce značka Garnier motivovať spotrebiteľov, aby sa so svojimi zelenými krokmi zapojili aj oni. Udržateľnosť môže byť naozaj citlivou témou a naším cieľom je urobiť ju naozaj dostupnou- s tým už sme začali, vďaka našim produktom, od rýchlo oplachovateľných tuhých šampónov, kartónových a plniteľných obalov atď. - ale chceme ísť ešte ďalej. Vďaka práci National Geographic CreativeWorks chceme dať našim spotrebiteľom prístup k najlepším odborníkom a ich radám pre každodenný zelenší život", hovorí Garnier Global President Adrien Koskas.

Tento nový záväzok Garnier je najnovšou súčasťou ambicióznych cieľov neplánových do roku 2025 k zníženiu vplyvu celého hodnotového cyklu značky na životné prostredie. Garnier bude ďalej pokračovať vo svojej transformácii k udržateľnosti, však vedomie, že 80% uhlíkovej stopy šampónu pochádza z domáceho používania **, ukazuje, že je potrebné vzdelávať aj spotrebiteľov, aby sa vedeli zapojiť.
Na prvej časti plnenia tohto záväzku spolupracoval Garnier s bádateľkou National Geographic Explorers teamu Rosou Vasquez & Imogen Napper - ich odborné znalosti a skutočné praktické rady môžu pomôcť spotrebiteľom v ich každodennej snahe o skutočnú zmenu a odpovedať na dôležitú otázku - Môže byť krása zelená?
"Sme pyšní, že môžeme spolupracovať s Garnier , pomôcť a dať spoločne život tomuto záväzku v rámci Green Beauty. Prinášame vášeň a rozprávačský talent odborníkov a bádateľov National Geographic 's Explorers, aby pomohli zdieľať príbehy Garnier, zároveň učili ľudí porozumieť ich vplyvu na svet a predstaviť si nové možnosti. To je to, čo v National Geographic CreativeWorks vieme najlepšie ", dodala Nadine Heggie, VP Brand Partnerships National Geographic.

Dostupný a zároveň vzdelávací obsah pokryje témy udržateľnosti, ktoré sa týkajú krásy. Zameriame sa problematiku plastov & obalov, vysvetlíme využitie vody a zelené poňatie vedy a podelíme sa o praktické rady s cieľom urobiť udržateľnosť dostupnejšou a uľahčiť ľuďom zelené kroky (#onegreenstep) v ich každodennom živote.

Spoločný Projekt Garnier a National Geographic bude predstavený na Expe 2020 v Dubaji s tým, že prvé video bude možné zhliadnuť 1.októbra na https://www.nationalgeographic.com/garnier-green-beauty.
Ďalšie epizódy budú nasledovať čoskoro potom.

Čo je iniciatíva Green Beauty?

Spoločnosti Garnier predstavuje kompletný a komplexný prístup k udržateľnosti. Cieľom je zmeniť každú fázu hodnotového reťazca spoločnosti Garnier, a znížiť tak dopad na životné prostredie, najmä v týchto oblastiach:

Plasty a obaly:
✔ Do roku 2025 budú všetky produkty vyrobené z nulového množstva primárneho plastu, čím dôjde ku každoročnej úspore 40 000 ton plastu
Produkty a zloženie:
✔Do roku 2022 budú všetky ingrediencie rastlinného pôvodu, rovnako ako ingrediencie z obnoviteľných zdrojov, získané výlučne udržateľným spôsobom.
✔ Do roku 2025 bude mať 100% noviniek Garnier lepší environmentálne profil
Výrobné závody a výroba:
✔ 100% závodov, v ktorých sa vyrábajú produkty Garnier, bude do roku 2025 uhlíkovo neutrálnych, vďaka obnoviteľným zdrojom energie
✔ Uhlíkové emisie už boli znížené o 72%
Solidárne zdroje surovín:
✔ Do roku 2025 sa Garnier zaviazal podporiť 1 000 komunít prostredníctvom programov solidárneho získavania surovín.

Dnes už značka Garnier dosiahla to, že ...
✔ je viac ako dvojnásobné využitie recyklovaného plastu v obaloch (3 670 ton v roku 2019 oproti 9 019 tonám v roku 2020).
✔ takmer polovica (49%) výrobných závodov je teraz uhlíkovo neutrálna (oproti roku 2019 pribudlo 7 závodov).
✔ Je posilnené postavenie 787 komunít prostredníctvom programu Solidarity Sourcing pre suroviny (oproti 670 komunitám v roku 2019).
✔ má 97% nových alebo renovovaných výrobkov lepší environmentálny alebo sociálny profil.

*Zdroj: Garnier Sustainability Research 2021
** Odvodené na základe analýzy cyklu používania šampónov Garnier Ultra Doux

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  3. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  4. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  5. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  6. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  7. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  8. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží
  1. Kaufland pozýva na letnú oslavu plnú farieb: príde Tina aj Kali
  2. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  3. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  4. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  5. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  6. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  7. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  8. Lesopark Hlboké slávnostne otvára svoje brány
  1. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 6 690
  2. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 6 231
  3. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 6 068
  4. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 5 224
  5. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 5 193
  6. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 3 987
  7. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 2 776
  8. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 2 092
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Prinášame vám 5 rád od najšťastnejších národov


INZERCIA 9 h
Obľúbení detskí interpreti budú baviť najmenších

V Senici vás 6. júla čaká aj Smejko s Tanculienkou a rodinné atrakcie.


INZERCIA 9 h

First moment zmenil trh a zohnať výhodný last minute zájazd je čoraz ťažšie.


INZERCIA 27. jún

Špeciálne literárne vydanie Magazínu Víkend s ilustráciami od Kristíny Mésároš.


INZERCIA 27. jún
SkryťZatvoriť reklamu