SME

Nahliadnite do zákulisia e-shopu s prírodnymi produktami Naureus

Nahliadnite do zákulisia najväčšieho internetového obchodu s prírodnými produktami na Slovensku. Vyspovedali sme office managerku.

Rozhovor s členom tímu Naureus - Terkou Petrákovou:

Terka pracuje v spoločnosti na pozícii Office manager. Na túto pozíciu sa vypracovala vďaka dlhodobému pracovnému nasadeniu. Prešla si všetkými pozíciami okrem predaja koncovým zákazníkom v predajni, ale aj tam sa naučila procesy, aj keď nemusela. Aktuálne je kľúčovým článkom v spoločnosti a aj vďaka nej funguje zázemie Naureusu na jednotku s hviezdičkou :)


Terka, pracuješ v spoločnosti už vyše päť rokov. Aká bola tvoja pracovná cesta do dnešného dňa?

Začínala som ako administrátor stránky. Práve vtedy sme na web pridávali slovenskú Soaphoriu, hneď sa mi zapáčila :) . Ďalej som začala prijímať faktúry, preberať a vykladať tovar – takto som sa bližšie oboznámila so sortimentom. Postupne som začala aj vybavovať zákaznícke objednávky – administratívne, aj fyzicky, zabalením objednávok. Teraz sa venujem skôr podkladom pre účtovníctvo, objednávaniu lekárenského sortimentu, komunikácii s dodávateľmi, administrácii, a samozrejme, keď treba, pomáham aj v sklade.

Keď sa pozrieš spätne na svoje skúsenosti, ktorá bola najťažšia?

Pre mňa určite telefonické komunikovanie so zákazníkmi. Odmalička som sa obávala telefonovania s cudzími ľuďmi a na telefonáty od zákazníkov sa ani nedá nejako pripraviť, pretože nikdy neviete, čo bude chcieť zákazník riešiť, či mu budem vedieť pomôcť. Teraz sa už ale toho bojím menej :)

Mohla by si popísať bežný pracovný deň, prípadne aké dni/obdobia sú pre vás najnáročnejšie?

Ráno si uvarím čaj, pitný režim musí byť :) Prácu začínam objednaním lekárenského sortimentu, potom povybavujem maily, ktoré priebežne kontrolujem celý deň. Následne sa venujem všetkým možným administratívnym činnostiam. Často sa mi stáva, že ráno to vyzerá na pokojný deň a nakoniec si ani nestihnem všimnúť, ako ubehli hodiny a už je čas ísť domov.

V sklade sa bežný deň začína chystaním tovaru do objednávok, následne ich spracovaním a balením. Popritom sa prijíma, kontroluje a vykladá tovar. Vždy sa snažíme vybaviť aj objednávky, ktoré prídu v daný deň, aby zákazníci mali tovar doma čo najskôr.

Najnáročnejšie obdobie sú určite Vianoce, teda čas pred nimi. Niekedy vianočný zhon začína už aj na prelome septembra/októbra. Vtedy je to naozaj vyčerpávajúce, ale vždy sme to zvládli, pretože si pomáhame. Keď treba, balí každá ruka-noha :)

Isto tak ako v iných spoločnostiach aj u Vás dochádza k určitej obmene zamestancov, aké výhody by si odporučila prípadným záujemcom o prácu u Vás?

Sme menšia firma, je tu do 10 ľudí a, ako si aj sami hovoríme, sme ten najlepší tím, ktorý spolu všetko zvládne :) Myslím, že máme medzi sebou veľmi dobré vzťahy, pomáhame si navzájom, príležitostne si spolu sadneme, pokecáme, oddýchneme, hlavne po nejakom náročnejšom období, prípadne keď má niekto sviatok.

A ako som spomínala vyššie, sú dni, keď sa naozaj nezastavíme, čo má tiež svoje výhody - netreba nám žiadnu posilku a nudiť sa tu určite nebudete :)

V spoločnosti všetci vnímame veľký tlak na ekológiu, vo vašom prípade sa to týka asi ekologického balenia tovaru. Je možné baliť tovar ekologicky?

Možné to je, ale len sčasti. Produkty sú často balené v skle a ak chceme, aby prišli v poriadku domov našim zákazníkom, nevyhneme sa použitiu bublikovej fólie. Skúšali sme to aj bez nej, ale, bohužiaľ, pri preprave sa tovar veľakrát poškodil.

Čo sa týka ostatného obalového materiálu, snažíme sa využiť všetko, čo by už inak skončilo ako odpad. Využívame noviny a letáky, ktoré by sa už inak dali do zberu. Rovnako využívame obaly, v ktorých nám chodí tovar, či výplň, či kartóny a krabice. Aspoň takýmto znovupoužitím sa snažíme prírode pomôcť.

Si v spoločnosti expert na zloženie kozmetických produktov, zmenil sa vďaka tomu Tvoj pohľad na kozmetiku?

Sama seba nerada nazývam expertom, pretože zložiek používaných v kozmetike a potravinárste je nekonečne veľa a určite nepoznám všetky. No je pravda, že som už prestala čítať, čo nám sľubujú výrobcovia na obale kozmetických produktov. Pozriem sa na zloženie a vidím – aha, tento šampón je proti vypadávaniu vlasov, tento krém mi zjednotí tón pleti, toto mlieko si na seba určite nedám, atď.

Takže áno, môj pohľad na kozmetiku sa rozhodne zmenil, vyberám si už len podľa zloženia. Keď som tu začínala pracovať, mávala som ekzém na tvári, pleť som mala až opuchnutú. Doktorka na kožnom mi povedala, že sa s tým mám zmieriť, že som alergik, že to už inak nebude. Tak som si pomohla sama – asi polroka som si na tvár dávala len čistý kokosový olej (teraz viem, že by boli vhodnejší kandidáti, ale pomohol mi) a s ekzémom na tvári už problém nemám. Ak sa teda niekto pýta, áno, prírodná kozmetika Vám môže aj takto pomôcť, no musíte jej dopriať čas, za jednu noc zmena nepríde.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Bez nich by elektrina netiekla.
  2. Objavuj, cestuj, zaži – tu a TEAZZ!
  3. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  4. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  5. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne
  6. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s
  7. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov
  8. Prečo milionári nevypínajú ani na vrchole?
  1. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  2. Bez nich by elektrina netiekla.
  3. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  4. Taký obrovský úver ich mohol úplne položiť
  5. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov
  6. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne
  7. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s
  8. Signature vône podľa osobnosti
  1. Prekvapenie na čele. Sem budú Slováci cestovať v roku 2026 13 906
  2. Slováci vytvorili mlieko, ktoré nemá obdobu v celej Európe 11 681
  3. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne 6 729
  4. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“ 6 057
  5. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 4 078
  6. Z akcie pre kolegov spravil známy moderátor úspešný biznis 3 592
  7. Od dnes len 3 dni – exotika s BUBO s 55% zľavou 3 582
  8. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 3 434
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Oceňuje úspechy podnikateľov na Slovensku a motivuje nové generácie.


INZERCIA 2 h

Ipesoft si vybudoval dominantné postavenie.


INZERCIA 2 h
Program digiPEERS podporuje u mladých kritické myslenie a odolnosť.

Tínedžeri ako lídri digitálnej bezpečnosti – zoznámte sa s digiPEERS.


INZERCIA 23. sep

Grant iniciujú spoluzakladatelia skupiny J&T, Patrik Tkáč a Ivan Jakabovič.


INZERCIA 23. sep
SkryťZatvoriť reklamu