SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

dm a jej zákazníci podporili vznik 15 vzdelávacích centier

V poradí štvrtý rok sa dm zmenou BLACK piatku na GIVING rozhodla venovať 5 percent z celkového denného obratu e-shopu.

(Zdroj: dm)

V poradí štvrtý rok sa dm zmenou BLACK piatku na GIVING rozhodla venovať 5 percent z celkového denného obratu e-shopu mojadm.sk a všetkých svojich predajní v rámci svojej iniciatívy GIVING FRIDAY, ktorá tento rok padla na 26. novembra. Na vznik a vybavenie 15 vzdelávacích centier počítačovou technikou pre marginalizované skupiny sa tak vyzbierala suma 49 186,50 eura, vďaka ktorej vznikne po jednom centre v Bratislave, Skalici, Trnave, Galante, Dunajskej Strede, Žiline, Čadci, Nitre, Rožňave, Prešove a Banskej Bystrici a po dvoch centrách v mestách Spišská Nová Ves a Košice. Do nich budú mať prístup žiaci a študenti, ktorí majú online vyučovanie, dospelí, ktorí si zvyšujú rekvalifikáciu online formou, a všetci, ktorí sa chcú akoukoľvek online formou dovzdelať, rozvinúť svoj talent alebo sa spojiť so svojou rodinou a v súčasnosti na to nemajú podmienky. Okrem toho dm venuje do týchto miestností aj ďalšiu vyradenú techniku a vybavenie, ako napríklad tlačiarne, internetové routre či kancelárske stoličky.

Tento projekt pripravila dm v spolupráci so svojím partnerom – Slovenskou katolíckou charitou. Na Slovensku sa tento rok podarilo na projekt dm {spoločne} vyzbierať 49 186,50 eura, čo je o približne 4 000 eur viac ako minulý rok. Celkovo, vo všetkých 11 zúčastnených krajinách, sa podarilo vyzbierať sumu 407 000 eur.

"Som rád, že aj napriek neľahkým časom sa v uplynulý piatok naši zákazníci rozhodli prispieť svojím nákupom v predajniach alebo cez e-shop do výzvy dm Giving Friday a umožnili tak vznik 15 centier pre tých, ktorí to špeciálne v týchto dňoch veľmi potrebujú," povedal Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt.

"Naša vďaka patrí všetkým zákazníkom a zamestnancom dm drogerie markt Slovensko, ktorí aj napriek neľahkej pandemickej situácii a lockdownu nezaváhali a svojím nákupom v kamenných predajniach a e-shope podporili vznik 15 počítačových miestností. Veríme, že aj tento znak solidarity bude povzbudením pre ostatných šíriť dobro v predvianočnom čase," povedal Erich Hulman, generálny sekretár Slovenskej katolíckej charity.

Aj tento rok rástla výška priemerného nákupu

Celkový počet zákazníckych nákupov vo filiálkach a cez e-shop v tento deň dosiahol číslo 56 842, čo je o 3,35 percenta viac ako priemerný denný počet zákazníckych nákupov v dm, ktorý činil za posledný obchodný rok 54 996 nákupov. V porovnaní s minulým rokom, keď bolo v tento deň realizovaných 64 303 nákupov, počet nákupov síce klesol, ale zároveň sa zvýšila ich hodnota, čoho dôsledkom je, že sa vyzbieralo o približne 4 000 eur viac v porovnaní s minulým rokom, keď vyzbieraná suma v dm Slovensko činila 45 105 eur.

Najvyšší nákup v dm v sume vyše 1 200 eur

Celkovo najvyšší nákup bol realizovaný v sume 1 253 eur v Košickom kraji, konkrétne v predajni v Košiciach na sídlisku Ťahanovce. Najvyšší nákup v e-shope bol v tento deň realizovaný v sume 597 eur a uskutočnil ho zákazník z Jarovníc.

dm {SPOLOČNE}

Vo svojej najväčšej iniciatíve pod názvom dm {spoločne} pokračuje spoločnosť dm drogerie markt už siedmy rok. Prostredníctvom nej spolupracovníci a zákazníci dm spoločne podporujú výnimočné projekty a aktivity, čím šíria myšlienky dobrovoľníctva a pomáhajú zvyšovať záujem o filantropické aktivity a dobrovoľnícku prácu na Slovensku.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Mladým sa nič nechce? Rodičia často netušia, ako deti na sebe pracujú
  2. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  3. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  4. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  7. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  1. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  2. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  3. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné?
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  5. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  6. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  8. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 15 213
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 435
  3. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 3 587
  4. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 3 541
  5. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 2 936
  6. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 2 804
  7. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 473
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 433
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto

Naše lesy, naše drevo – spravujeme ich zodpovedne a transparentne.


4. júl

V lete sú Maldivy lacnejšie a prázdnejšie. Stačí vedieť, do čoho idete.


INZERCIA 4. júl

Júlové číslo magazínu Index je už v predaji. Aké články si v ňom prečítate?


INZERCIA 3. júl

5. júla si na celonárodných oslavách pripomenieme dedičstvo sv. Cyrila a Metoda.


INZERCIA 2. júl
SkryťZatvoriť reklamu