SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najdôveryhodnejší na Slovensku! Päťnásobný úspech pre Tesco

Tesco získalo až päť víťazstiev v najnovšom prieskume Dôveryhodné značky!

Zákazníci na Slovensku dôverujú Tesca a s rastúcou obľubou navštevujú jeho 154 predajní, využívajú populárnu službu Online nákupy a vyhľadávajú produkty vlastnej značky Tesco. Potvrdzujú to najnovšie výsledky šiesteho ročníka marketingového programu Dôveryhodné značky , v rámci ktorého Tesco na Slovensku zaznamenalo výrazný úspech, a to hneď päťnásobne. Program oceňuje značky, v ktoré majú slovenskí spotrebitelia najväčšiu dôveru.

Dôveryhodné značky predstavujú jediný marketingový program na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a na základe výsledkov reprezentatívneho prieskumu vyhodnocuje značky s najväčšou dôverou zo strany slovenských spotrebiteľov.

„Náš príbeh na Slovensku píšeme už 25 rokov. Som nesmierne hrdý, že na záver roka prichádza fantastická správa – päťnásobný úspech pre Tesco, ktorý potvrdzuje, že sme naďalej skvelým miestom na nákupy pre zákazníkov a za každých okolností im prinášame niečo navyše. Veľmi sa tešíme z toho, aký skvelý výsledok sme dosiahli v programe Dôveryhodné značky 2021. Tesco a jeho pridružené značky sa stali víťazmi v piatich kategóriách a navyše sme sa stali prvou značkou, ktorá v histórii tohto programu dosiahla prvenstvo hneď v toľkých kategóriách. Navyše, podarilo sa nám to v súčasnom neľahkom období, a preto mi nedá nezopakovať jedno obrovské ďakujem adresované všetkým kolegom a kolegyniam Tesca za ich obetavú prácu. Rovnako patrí vďaka našim zákazníkom, vážime si ich dôveru a ocenenie vnímame ako veľký záväzok,“ uviedol Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku.

Tesco na Slovensku vyhralo v nasledujúcich kategóriách programu Dôveryhodné značky:

  • E-shopy s potravinami (Tesco Online nákupy dostupné pre 2,8 milióna obyvateľov Slovenska)
  • Predajcovia potravín (reťazec prevádzkuje 154 obchodov rozličných formátov, 3 distribučné centrá či 18 čerpacích staníc)
  • Privátne značky (zahŕňajú potraviny za najdostupnejšiu cenu na trhu, ako aj obľúbené výrobky prémiovej kvality Finest);
  • Výhru získala aj značka odevov F&F od Tesca, a to v kategórii: predajcovia odevov
  • Úspech reťazca uzatvára ocenenie pre Tesco Finančné služby, ktoré podávajú zákazníkom pomocnú ruku v rozličných životných situáciách

Aj do budúceho obdobia si Tesco na Slovensku stanovilo ambiciózne ciele: „Darí sa nám organicky rásť, otvorili sme nové obchody, neustále zlepšujeme ponuku pre zákazníkov vrátane našich obľúbených vlastných značiek a rozširujeme taktiež online nákupy – ich dostupnosť, komfort či rýchlosť donášky. Kontinuálne prinášame nakupujúcim niečo navyše, napríklad vďaka značke odevov F&F, na ktorú sme hrdí aj vďaka tomu, že sa stáva čoraz viac udržateľnou. Rovnako je to aj pri všetkých ostatných aktivitách Tesca na Slovensku, pri ktorých myslíme na potreby planéty a ochranu jej obmedzených zdrojov. Už dnes môžeme všetkých ubezpečiť, že hmatateľný príspevok pre komunity a neustály dôraz na pozitívnu zmenu pre celú spoločnosť – vrátane trvalej udržateľnosti – zostávajú kľúčovými piliermi nášho podnikania aj do ďalších rokov, “ zdôraznil Martin Kuruc z Tesca.

Pozn. pre editorov:

Do ankety Dôveryhodné značky , ktorú uskutočnila nezávislá agentúra NielsenIQ v mesiaci október 2021, sa zapojilo 2000 respondentov. Reprezentatívna vzorka spotrebiteľov hodnotila v 68 kategóriách vyše 600 značiek, ktoré boli zaradené do prieskumu prioritne na základe ich predajov.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  2. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  5. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  6. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel
  7. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  8. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  1. TIPOS spustil novú kampaň
  2. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  3. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  5. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  6. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  7. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  8. Ku kybernetickej bezpečnosti prispejú aj dobrovoľné hlásenia
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 11 285
  2. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 7 944
  3. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 6 744
  4. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 6 205
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 866
  6. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 3 536
  7. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu? 3 248
  8. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone 3 139
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

TIPOS spustil v čase futbalových Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov novú kampaň.


4 h

Prichádza nová séria HONOR 400.


INZERCIA 14 h

TN live prináša aktuálne správy, aj úplne nové publicistické relácie.


INZERCIA 14 h

Jej ovocnú chuť poznáš, no vieš, že skrýva aj zaujímavé tajomstvo?


INZERCIA 14 h
SkryťZatvoriť reklamu