SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najdôveryhodnejší na Slovensku! Päťnásobný úspech pre Tesco

Tesco získalo až päť víťazstiev v najnovšom prieskume Dôveryhodné značky!

Zákazníci na Slovensku dôverujú Tesca a s rastúcou obľubou navštevujú jeho 154 predajní, využívajú populárnu službu Online nákupy a vyhľadávajú produkty vlastnej značky Tesco. Potvrdzujú to najnovšie výsledky šiesteho ročníka marketingového programu Dôveryhodné značky , v rámci ktorého Tesco na Slovensku zaznamenalo výrazný úspech, a to hneď päťnásobne. Program oceňuje značky, v ktoré majú slovenskí spotrebitelia najväčšiu dôveru.

Dôveryhodné značky predstavujú jediný marketingový program na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a na základe výsledkov reprezentatívneho prieskumu vyhodnocuje značky s najväčšou dôverou zo strany slovenských spotrebiteľov.

„Náš príbeh na Slovensku píšeme už 25 rokov. Som nesmierne hrdý, že na záver roka prichádza fantastická správa – päťnásobný úspech pre Tesco, ktorý potvrdzuje, že sme naďalej skvelým miestom na nákupy pre zákazníkov a za každých okolností im prinášame niečo navyše. Veľmi sa tešíme z toho, aký skvelý výsledok sme dosiahli v programe Dôveryhodné značky 2021. Tesco a jeho pridružené značky sa stali víťazmi v piatich kategóriách a navyše sme sa stali prvou značkou, ktorá v histórii tohto programu dosiahla prvenstvo hneď v toľkých kategóriách. Navyše, podarilo sa nám to v súčasnom neľahkom období, a preto mi nedá nezopakovať jedno obrovské ďakujem adresované všetkým kolegom a kolegyniam Tesca za ich obetavú prácu. Rovnako patrí vďaka našim zákazníkom, vážime si ich dôveru a ocenenie vnímame ako veľký záväzok,“ uviedol Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku.

Tesco na Slovensku vyhralo v nasledujúcich kategóriách programu Dôveryhodné značky:

  • E-shopy s potravinami (Tesco Online nákupy dostupné pre 2,8 milióna obyvateľov Slovenska)
  • Predajcovia potravín (reťazec prevádzkuje 154 obchodov rozličných formátov, 3 distribučné centrá či 18 čerpacích staníc)
  • Privátne značky (zahŕňajú potraviny za najdostupnejšiu cenu na trhu, ako aj obľúbené výrobky prémiovej kvality Finest);
  • Výhru získala aj značka odevov F&F od Tesca, a to v kategórii: predajcovia odevov
  • Úspech reťazca uzatvára ocenenie pre Tesco Finančné služby, ktoré podávajú zákazníkom pomocnú ruku v rozličných životných situáciách

Aj do budúceho obdobia si Tesco na Slovensku stanovilo ambiciózne ciele: „Darí sa nám organicky rásť, otvorili sme nové obchody, neustále zlepšujeme ponuku pre zákazníkov vrátane našich obľúbených vlastných značiek a rozširujeme taktiež online nákupy – ich dostupnosť, komfort či rýchlosť donášky. Kontinuálne prinášame nakupujúcim niečo navyše, napríklad vďaka značke odevov F&F, na ktorú sme hrdí aj vďaka tomu, že sa stáva čoraz viac udržateľnou. Rovnako je to aj pri všetkých ostatných aktivitách Tesca na Slovensku, pri ktorých myslíme na potreby planéty a ochranu jej obmedzených zdrojov. Už dnes môžeme všetkých ubezpečiť, že hmatateľný príspevok pre komunity a neustály dôraz na pozitívnu zmenu pre celú spoločnosť – vrátane trvalej udržateľnosti – zostávajú kľúčovými piliermi nášho podnikania aj do ďalších rokov, “ zdôraznil Martin Kuruc z Tesca.

Pozn. pre editorov:

Do ankety Dôveryhodné značky , ktorú uskutočnila nezávislá agentúra NielsenIQ v mesiaci október 2021, sa zapojilo 2000 respondentov. Reprezentatívna vzorka spotrebiteľov hodnotila v 68 kategóriách vyše 600 značiek, ktoré boli zaradené do prieskumu prioritne na základe ich predajov.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  2. Zvládli by ste za volantom šmyk? Inštruktor hovorí, čo chýba dnešným vodičom
  3. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  4. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  5. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  6. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  1. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  2. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  4. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné?
  5. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  6. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  7. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 20 213
  2. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 6 101
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 5 365
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 4 034
  5. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 762
  6. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 2 667
  7. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 2 483
  8. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 043
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

V Tunisku sa natáčali scény z filmu o Angelike aj Gladiátor.


INZERCIA 18 h
Ilustračné foto

Naše lesy, naše drevo – spravujeme ich zodpovedne a transparentne.


4. júl

V lete sú Maldivy lacnejšie a prázdnejšie. Stačí vedieť, do čoho idete.


INZERCIA 4. júl

Júlové číslo magazínu Index je už v predaji. Aké články si v ňom prečítate?


INZERCIA 3. júl
SkryťZatvoriť reklamu