SME
Utorok, 24. máj, 2022 | Meniny má Ela

Už žiadne sklamanie z akcií. S touto službou zákazníci ušetria!

Hornbach svojím zákazníkom dorovná rozdiel v cene zakúpeného tovaru, ktorý zlacnie. Ušetria tým desiatky eur!

Umelé navyšovanie cien

Nie je žiadnym tajomstvom, že marketingové praktiky mnohých spoločností spočívajú v umelom navyšovaní cien pred uvedením konkrétnych produktov do akcií. Zákazník je nútený rozhodovať sa okamžite a pod tlakom. Neuvážený nákup tak dokáže pokaziť celý zážitok z realizácie vysnívaného projektu. „V našej spoločnosti nepodporujeme nátlakové praktiky ani umelé navyšovanie cien. Zákazník by mal mať radosť nielen z realizácie svojho projektu, ale rovnako aj z nákupu. Preto na všetkých pobočkách Hornbach garantujeme trvale nízke ceny a možnosť rýchleho nákupu bez nutného porovnávania cien u iných predajcov," vysvetľuje pán Martin Taksonyi, riaditeľ najnovšej prevádzky Hornbach v Nitre, ktorá sa otvorí už 16. marca.

Vždy výhodný nákup

Pre Hornbach bola najlepšia cena pre zákazníka vždy prioritou. Od marca spúšťa preto novinku v podobe takzvaného predĺženia záruky trvale nízkych cien. Nová služba v projektových marketoch Hornbach zaručuje najvýhodnejšiu cenu aj po nákupe v dĺžke trvania 30 dní.

Predĺžená záruka trvale nízkych cien sa vzťahuje na širokú škálu produktov nielen v novootvorenej projektovej predajni Hornbach v severnej časti mesta Nitra, ale aj na kompletný sortiment vo všetkých ostatných predajniach na Slovensku. Zákazník už viac nezažije sklamanie zo svojho nákupu.

Na využitie tejto služby, ktorá šetrí náklady na realizáciu projektov, si stačí založiť zákaznícky účet – a to na webovej stránke alebo v aplikácii Hornbach, ktorá je dostupná pre iOS aj Android. Užívatelia aplikácie ocenia nielen férové predĺženie záruky trvale nízkych cien, ale aj mnoho praktických funkcií.

Hornbach stráži ceny za vás

Získať predĺženú záruku trvale nízkych cien je jednoduché. Každý nákup, ktorý návštevník uskutoční, či už cez eshop alebo na predajni, si môže nahrať do svojho zákazníckeho účtu. V prípade online nákupu sa zaeviduje automaticky. Ak sa náhodou stane, že do 30 dní od nákupu klesne cena zakúpeného produktu, zákazníkovi sa vráti cenový rozdiel na jeho zákaznícky účet. Obdrží ho vo forme kreditov, ktoré môže následne použiť na ďalší nákup v niektorej z predajní Hornbach alebo na e-shope.

Zákazník nemusí nič sledovať. V prípade zlacnenia tovaru mu príde notifikácia a kredity budú automaticky pripísané na zákaznícky účet.

Výšku kreditu si možno jednoducho skontrolovať v sekcii „môj kredit“. Kliknutím na tlačidlo aktivovať kredit vložíte do nákupného košíku. Kredit bude automaticky zaúčtovaný pri ďalšom nákupe online. Možno ho však uplatniť aj priamo na predajni formou darčekovej karty alebo si ho nechať zaúčtovať do ďalšieho nákupu.

Viac informácií nájdete TU.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Či už si chcete pripraviť rýchle občerstvenie alebo zásobiť špajzu, sušička potravín je užitočným pomocníkom v každej kuchyni.


INZERCIA 9 h

Diabetes mellitus je chronické ochorenie, ktoré patrí do skupiny tzv. civilizačných ochorení.


INZERCIA 10 h

Bežný hluk na školskej hodine je na úrovni zvuku vysávača, dá sa to však riešiť. Do júla môžu školy dostať dotáciu až 400 000 eur.


10 h
SkryťZatvoriť reklamu