SME
Pondelok, 23. máj, 2022 | Meniny má Želmíra

Moja dm-App prepája digitálne služby a predajne dm

Nová aplikácia dm s množstvom výhod.

(Zdroj: dm)

Od 1. apríla spúšťa dm novú mobilnú aplikáciu Moja dm-App, vďaka ktorej môžu zákazníci nakúpiť ešte pohodlnejšie, rýchlejšie a jednoduchšie, využívať rozsiahlejšie funkcie e-shopu dm a taktiež využívať jej výhody pri nákupe v predajni dm. Novinkou a jedným z najväčších benefitov je možnosť jej prepojenia so zákazníckym kontom v e-shope dm, vďaka čomu získajú zákazníci možnosť aktivácie a uplatnenia kupónov aj pri nákupe cez aplikáciu alebo e-shop dm. V aplikácii je okrem nákupného zoznamu implementovaný aj nákupný skener, ktorý po oskenovaní čiarového kódu ponúka ďalšie užitočné informácie o produkte. Výhodami sú aj zobrazenie dostupnosti tovaru v obľúbenej predajni dm a možnosť využita rýchleho online nákupu s expresným vyzdvihnutím tovaru v predajni dm už o tri hodiny. Pri nákupe v dm nie je potrebné používať plastovú kartičku, stačí predložiť QR kód z aplikácie. Stiahnuť si ju možno zadarmo v aplikáciách Appstore a Google Play.

"Náš e-shop mojadm.sk sa vyvíja naozaj dynamicky vďaka našim zákazníkom, ktorí sa prostredníctvom online priestoru informujú o produktoch, ich zložení a využití. Je to skutočne naša najväčšia ‚predajňa‘. So zavedením Mojej dm-App chceme vytvoriť prepojenie naprieč všetkými kanálmi a napĺňať tak potreby svojich zákazníkov ponukou šitou na mieru a podporiť tak medzinárodné omnichannel smerovanie," vysvetľuje Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti.

Medzi najväčšie výhody novej aplikácie patria:

  • možnosť rýchleho nákupu prostredníctvom svojho smartfónu,
  • možnosť využitia služby expresné vyzdvihnutie v predajni dm,
  • veľmi jednoduchá možnosť uloženia svojich obľúbených produktov do záložky Môj nákupný zoznam– kliknutím na srdiečko pri vybranom produkte,
  • personalizované odporúčania v záložke Moje produkty – tipy na exkluzívne, trendy a podobné výrobky, ktoré zákazník obvykle nakupuje,
  • praktický produktový skener – pri oskenovaní produktu v predajni dm alebo v domácom prostredí sa zákazníkovi v aplikácii zobrazí jeho detailný opis,
  • možnosť uplatnenia všetkych kupónov a extra kupónov pri nákupe cez aplikáciu, e-shop dm, ako aj pri nákupe v predajni dm.

Dm stavia na rozvoji rozsiahlejšej omnichannel stratégie. Úlohou novej aplikácie Moja dm-App je ešte užšie prepojiť potreby zákazníkov v oblasti stacionárneho nákupu, digitálnych služieb, ako aj úspešného zákazníckeho programu active beauty.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Do 4. ročníku projektu ENGIE Eco školy sa tento rok zapojila aj ZŠ Československej armády v Moldave nad Bodvou.


13 h

Do 4. ročníku projektu ENGIE Eco školy sa tento rok zapojila aj ZŠ P.O. Hviezdoslava vo Veľkých Kapušanoch.


13 h

V Liptovskom Mikuláši sa stavia viac, ako kedykoľvek predtým. Liptovský Mikuláš je dobré miesto pre život.


INZERCIA 23 h
SkryťZatvoriť reklamu