SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Stávkové spoločnosti chcú otvoriť dialóg o hazarde

Pre väčšinu je hazard zábavou, rizikové sú asi tri percentá populácie.

zdroj: unsplash.comzdroj: unsplash.com

Napriek tomu je užitočné o tom hovoriť. K takémuto záveru dospeli spoločnosti Tipsport, Fortuna a Niké, ktoré sa rozhodli pomocou spoločného programuZodpovedné hranie otvoriť dialóg so všetkými zainteresovanými stranami a pristúpiť aj takto k riešeniu problémov sektora. „Chceme informovať verejnosť o zodpovednom prístupe k hraniu, aby bolo predovšetkým zábavou. Zároveň chceme v programe ukázať hráčom, že ak sa ocitnú v rizikovej situácii a svoje hranie už nemajú úplne pod kontrolou, existujú možnosti, ako a kde vyhľadať pomoc,“ približuje program Zodpovedného hrania Peter Papanek, riaditeľ Inštitútu pre zodpovedné hranie.

Popri vzdelávaní verejnosti je súčasťou projektu aj samotná prevencia. K plneniu spoločných záväzkov na ceste k zodpovednému prístupu sa zaviazali hlavní hráči na trhu a partneri Zodpovedného hrania, ktorými sú Fortuna, Niké a Tipsport. Spoločným postupom tak stávkové spoločnosti zahájili novú éru. Tá spočíva v ich samoregulácii nad rámec zákona s cieľom ochrániť hráča pred nebezpečenstvom.

zdroj: unsplash.com zdroj: unsplash.com

„Zodpovednosť za bezpečné stávkovanie a hranie už nie je vymedzená len zákonmi, ale aj dobrovoľnými záväzkami najväčších firiem na trhu. Celý systém zodpovedného hrania budeme ďalej rozvíjať a zdokonaľovať. Tým zvýšime komfort a bezpečie hráčov v online aj offline prostredí,“ vysvetľuje Peter Papanek. „Ak budeme postupovať podľa rovnakých pravidiel a chrániť hráčov naprieč celým trhom, máme reálnu šancu spoločne účinne zasiahnuť, ak by sa hranie niekomu vymykalo kontrole. Naším cieľom totiž je, aby hranie zostalo zábavou.“

Ak chceš vedieť, ako si na tom s hraním práve ty, stránka uvedeného programu ti ponúka aj možnosť anonymne sa otestovať. Všetko o programe Zodpovedné hranie sa dozvieš na webe hrajzodpovedne.sk.

Načítavam video...

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  2. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  3. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  4. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  5. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  6. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  7. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  8. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží
  1. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  3. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  4. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  5. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  6. Lesopark Hlboké slávnostne otvára svoje brány
  7. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  8. McDonald’s otvoril svoju prvú reštauráciu v Spišskej Novej Vsi
  1. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 8 013
  2. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 6 605
  3. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 6 265
  4. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 6 063
  5. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 5 067
  6. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 3 838
  7. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 2 684
  8. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 2 255
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

First moment zmenil trh a zohnať výhodný last minute zájazd je čoraz ťažšie.


INZERCIA 27. jún

Špeciálne literárne vydanie Magazínu Víkend s ilustráciami od Kristíny Mésároš.


INZERCIA 27. jún

O Cyrilo-metodských oslavách s Karin Silberhorn.


INZERCIA 26. jún

Počuli ste už slovné spojenia „starnutie obyvateľstva“ alebo „demografia“?


INZERCIA 26. jún
SkryťZatvoriť reklamu