SME

Stávkové spoločnosti chcú otvoriť dialóg o hazarde

Pre väčšinu je hazard zábavou, rizikové sú asi tri percentá populácie.

zdroj: unsplash.comzdroj: unsplash.com

Napriek tomu je užitočné o tom hovoriť. K takémuto záveru dospeli spoločnosti Tipsport, Fortuna a Niké, ktoré sa rozhodli pomocou spoločného programuZodpovedné hranie otvoriť dialóg so všetkými zainteresovanými stranami a pristúpiť aj takto k riešeniu problémov sektora. „Chceme informovať verejnosť o zodpovednom prístupe k hraniu, aby bolo predovšetkým zábavou. Zároveň chceme v programe ukázať hráčom, že ak sa ocitnú v rizikovej situácii a svoje hranie už nemajú úplne pod kontrolou, existujú možnosti, ako a kde vyhľadať pomoc,“ približuje program Zodpovedného hrania Peter Papanek, riaditeľ Inštitútu pre zodpovedné hranie.

Popri vzdelávaní verejnosti je súčasťou projektu aj samotná prevencia. K plneniu spoločných záväzkov na ceste k zodpovednému prístupu sa zaviazali hlavní hráči na trhu a partneri Zodpovedného hrania, ktorými sú Fortuna, Niké a Tipsport. Spoločným postupom tak stávkové spoločnosti zahájili novú éru. Tá spočíva v ich samoregulácii nad rámec zákona s cieľom ochrániť hráča pred nebezpečenstvom.

„Zodpovednosť za bezpečné stávkovanie a hranie už nie je vymedzená len zákonmi, ale aj dobrovoľnými záväzkami najväčších firiem na trhu. Celý systém zodpovedného hrania budeme ďalej rozvíjať a zdokonaľovať. Tým zvýšime komfort a bezpečie hráčov v online aj offline prostredí,“ vysvetľuje Peter Papanek. „Ak budeme postupovať podľa rovnakých pravidiel a chrániť hráčov naprieč celým trhom, máme reálnu šancu spoločne účinne zasiahnuť, ak by sa hranie niekomu vymykalo kontrole. Naším cieľom totiž je, aby hranie zostalo zábavou.“

Ak chceš vedieť, ako si na tom s hraním práve ty, stránka uvedeného programu ti ponúka aj možnosť anonymne sa otestovať. Všetko o programe Zodpovedné hranie sa dozvieš na webe hrajzodpovedne.sk.

Načítavam video...

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  2. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  3. Ak chcete byť bohatší, musíte nad peniazmi rozmýšľať
  4. Daň z cukru zasiahne sociálne slabších a ohrozí výrobu sirupov
  5. Vyhnúť sa plateniu daní? Drzý gróf v Apúlii to vyriešil svojsky
  6. Exportujete do zahraničia? Poistite si svoje pohľadávky
  7. Práca snov? Prihlás sa na prácu sprievodcu v BUBO
  8. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  1. Ak chcete byť bohatší, musíte nad peniazmi rozmýšľať
  2. Exportujete do zahraničia? Poistite si svoje pohľadávky
  3. Vyhnúť sa plateniu daní? Drzý gróf v Apúlii to vyriešil svojsky
  4. Práca snov? Prihlás sa na prácu sprievodcu v BUBO
  5. Daň z cukru zasiahne sociálne slabších a ohrozí výrobu sirupov
  6. Deň narcisov už po piatykrát v dm
  7. Nissan Qashqai: Facelift prináša množstvo inovatívnych vylepšení
  8. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 691
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 8 669
  3. V púpave je všetko, čo potrebujete 5 211
  4. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy 4 105
  5. Esplanade - wellnes s pridanou hodnotou 3 112
  6. Veľká zmena pre ľudí s postihnutím 2 916
  7. Náš prvý prezident sa nebál hovoriť o mravnosti v politike 2 387
  8. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte 2 268
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Hľadáme ľudí, ktorí pocestujú od Himalájí po Amazóniu a budeme ich za to platiť.


INZERCIA 3 h

Podnikateľov môžu zaskočiť neuhradené faktúry zo silných exportných trhov.


INZERCIA 3 h

Architektonický unikát v dedine Alberobello navštevujú turisti z celého sveta.


INZERCIA 3 h
SkryťZatvoriť reklamu