Od založenia firmy Kompava ubehlo presne 20 rokov. Dve desaťročia úspešného pôsobenia v biznise sú pre spoločnosť dôležitým miľnikom, pretože sa spätne pozerá nielen na rast, úspechy, vybudované vzťahy so zákazníkmi či s obchodnými partnermi, ale tiež na budúce ambície a ciele, ktoré chce v ďalšej ére podnikania dosiahnuť. Po dvadsiatich rokoch však známa spoločnosť z Nového Mesta nad Váhom dospela k názoru, že ich značka potrebuje nový vizuálny impulz s čím súvisí celkový rebranding a kompletný obalový redizajn produktov, ktoré tento rok podstúpili.
Prvý apríl 2002 sa navždy zapíše do histórie, ako dátum kedy vznikla silná a stabilná značka, ktorá kvalitou svojich produktov obohatila trh a za dve desaťročia si dokázala nájsť stabilných a spokojných zákazníkov či obchodných partnerov. Zatiaľ, čo niektoré biznisové praktiky zostali počas rokov rovnaké, iné aspekty podnikania sú po dvoch desať ročiach radikálne odlišné. Napríklad, marketingová oblasť a spôsob, akým zákazníci vizuálne vnímajú značku pokiaľ s produktom ešte nemajú prvotnú skúsenosť. V momente, kedy sa zákazník pri nákupe rozhoduje, ktorý produkt si vloží do košíka, zohráva balenie primárnu úlohu, a to obzvlášť, ak nepozná kvalitu produktu.
Kompava je presvedčená o tom, že po 20 rokoch podnikania vie citlivo reagovať na zmeny, nároky a dopyt trhu, a tak zmeny považuje za dôležité vo všetkých aspektoch, a to vrátane zmien vo vizuálnej komunikácii. S príchodom nového sloganu, loga, zmeny farebnosti a celkového rebrandingu spoločnosti Kompava sa rozhodli pristúpiť aj k ďalšiemu kroku, a to k redizajnu obalov vo všetkých produktových líniách. Považujú to za vhodný spôsob, ako zostať pre zákazníkov neustále vizuálne zaujímavou a relevantnou značkou. „Zvolili sme modernejšiu a atraktívnejšiu formu vizuálnej komunikácie. Rovnako sme zmenili vizuál aj produktom na podporu zdravia, a preto už taktiež majú nový „look.“ Chceme tým viac upozorniť na jednotnosť produktov a zvýrazniť značku. Novým sloganom „Live an effective live,“ chceme poukázať, že výživové doplnky z našej produkcie sú predovšetkým funkčné a vieme si nimi zabezpečiť efektívnejší život po zdravotnej, ale tiež športovej stránke,“ objasňuje zmeny riaditeľka marketingu Mgr. Lucia Komorechová.
Kompava prezliekla produkty do nových šiat
Firma sa rokovnako stotožňuje sa s názorom, že nový, moderný vzhľad upúta zákazníkov už od prvého momentu, než väčšmi opozeraný dizajn. Vizuálnou zmenou prinášajú konkurenčnú výhodu a sviežejší nádych. Inovatívne vyladený obalový dizajn rešpektujúci základnú farebnosť a nové prvky oslovia aj novú mladšiu cieľovú skupinu, ktorá skôr siahne po výrobku vo vizuálne príťažlivom balení. Ľahko a bez slov dokážu obalom vyjadriť hlavné elementy ich filozofie. Farby evokujú sviežosť, inovatívnosť, mladosť, hravosť, ale rovnako kvalitu, ktorú ich značka roky prináša na trh.
Nové logo
Tradičná signálna zelená farba ustupuje a nahrádza ju tlmenejší tón v smaragdovom odtieni. Vo výsledku pôsobí logo veľkorysejšie, no popri tom si zachováva požadovanú kontinuitu. Minimalistické proporcie dodávajú logu dostatočnú vzdušnosť a s celkovým obalovým redizajnom aj harmonický súlad. „Graficky znázornený názov firmy má nové dravšie farby, inovatívnejší dizajn a evokuje nové časy či výzvy, kedy sa firma začína rozrastať na európske trhy a prichádza s väčšími možnosťami diagnostiky. V súčastnosti otvárame nové zahraničné trhy, kde by sme chceli naše produkty uviesť. Našou víziou je neustále rásť a vytrvať, i keď to miestami nie je ľahké,“ prezradila na záver ciele do budúcna riaditeľka marketingu spoločnosti Kompava Mgr. Lucia Komorechová.