SME

Contact Center Hub a Ncontactcenter od NFON

Každý, kto prevádzkuje call centrum, vie, že zaistenie jeho funkčnosti nie je jednoduché. Ako ho možno zefektívniť?

Produkty NFON ako skvelé riešenie pre vaše call centrum
Poďme sa pozrieť na to, ako nástroje od NFON Contact Center Hub a Ncontactcenter môžu pomôcť vášmu call centru.

Viete, aká je najčastejšia sťažnosť zákazníkov na call centrá? Že musia dlho čakať na odpoveď. Pomocou správnych nástrojov môžete v telekomunikáciách vytvoriť transparentné prostredie, v ktorom sa každá požiadavka vybaví včas, spoľahlivo a hlavne k spokojnosti zákazníka - a to na všetkých platformách.

Contact Center Hub

Prvou súčasťou od NFON je Contact Center Hub , ktorý do jedného nástroja integruje všetky požadavky. Nezáleží pritom, z akého kanálu prichádzajú. Na jednom mieste tak máte prehľad o hovoroch so zákazníkmi, e-mailových konverzáciách a chatovej komunikácii na vašej webovej stránke.

Kľúčom k úspechu je kompletná história každého zákazníka. Takto im môžete ponúknuť komplexné služby a nenechať si ujsť žiadnu informáciu.

Všetci používatelia kontaktného centra Hub - od operátorov až po servisný personál - sú pripojení k jednej aplikácii. Vďaka používateľsky prívetivému rozhraniu si s ním poradí naozaj každý. Systém sa navyše dá ľahko prispôsobiť vašim potrebám a k dispozícii je množstvo flexibilných balíkov. Všetko vám prispôsobíme na mieru a spoločne budeme reagovať na rast vašej spoločnosti.

Ncontactcenter je efektívny spôšob zákazníckej podpory

Ak sa na vašu zákaznícku podporu sústreďuje veľké množstvo obchodných telefonátov, môže byť náročné ich včas spracovať. Ak zákazníci čakajú, je to pre nich frustrujúce a vašej spoločnosti to neprospieva. Efektívnym riešením je Ncontactcenter .

Systém je priamo prispôsobený pre podniky, ktoré musia riešiť veľké množstvo zákazníckych požiadaviek. Postará sa o konzistentnú zákaznícku podporu vo všetkých kanáloch.

Všetky informácie o zákazníkoch sa zhromažďujú na jednom mieste, takže sú ľahko dostupné pre všetkých zúčastnených. Takže vám neuniknú žiadne dôležité správy ani informácie.

Používanie systému nielenže ponúkne úplne novú úroveň služieb zákazníkom. Pre vás a vašich zamestnancov to znamená vyššiu efektivitu. Vaši operátori môžu ľahšie vybavovať hovory, všetko je prehľadné a rýchle. A vaši zákazníci to ocenia.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: [email protected]; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť
  2. Páni, prestávate sa cítiť vo svojej koži? Toto môžu byť príčiny
  3. McDonald’s podporil dva zelené projekty v Prešovskom kraji
  4. Wattiva spúšťa na Slovensku revolúciu v nabíjaní elektromobilov.
  5. Požiar môže vzniknúť aj z nabíjačky. V zime riziko stúpa
  6. Výkon športiaka, úspora hybridu. Japonci opäť prekvapili
  7. First minute 2026: Rezervujte si dovolenku s extra bonusmi
  8. Slovenské firmy šetria a hľadajú flexibilné riešenia
  1. Páni, prestávate sa cítiť vo svojej koži? Toto môžu byť príčiny
  2. McDonald’s podporil dva zelené projekty v Prešovskom kraji
  3. Wattiva spúšťa na Slovensku revolúciu v nabíjaní elektromobilov.
  4. Požiar môže vzniknúť aj z nabíjačky. V zime riziko stúpa
  5. Výkon športiaka, úspora hybridu. Japonci opäť prekvapili
  6. METRO na Slovensku podporuje gastro a obchod už 25 rokov
  7. Slovenské firmy šetria a hľadajú flexibilné riešenia
  8. First minute 2026: Rezervujte si dovolenku s extra bonusmi
  1. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr 6 848
  2. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja 6 846
  3. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť 5 243
  4. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte 5 061
  5. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život 3 581
  6. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri 2 815
  7. First minute 2026: Rezervujte si dovolenku s extra bonusmi 1 759
  8. Výkon športiaka, úspora hybridu. Japonci opäť prekvapili 1 512
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nenápadné symptómy často naznačujú, že mužský organizmus volá o pomoc.

Pri hľadaní odpovedí môžu pomôcť aj laboratórne testy.


INZERCIA 4 h

Prešovský kraj mení výzva McDonald's. Nové projekty pre ľudí a prírodu!


INZERCIA 4 h

Nová bezplatná aplikácia umožní majiteľom EV ušetriť až 30% na domácom nabíjaní.


INZERCIA 4 h

Najčastejšie horia komíny a kotly, pribúdajú prípady s modernými technológiami.


INZERCIA 28. okt
SkryťZatvoriť reklamu