Pre zotrvávajúce negatívne dopady pandémie na zdravie Slovákov sa poisťovňa KOOPERATIVA rozhodla zásadne prenastaviť svoj balík asistenčných služieb a obohatila ho o viacero noviniek z oblasti telemedicíny.
Balík eDoktor, ktorý líder tohto segmentu zahrnul do ceny svojho životného poistenia, umožňuje získať konzultácie s odborníkmi ohľadom telesného aj duševného zdravia a stavia na benefitoch bezkontaktnej komunikácie, dostupnej kedykoľvek a kdekoľvek.
„Konzultácie s odborníkmi na duševné zdravie, prístup do COVID-19 poradne, zameranej aj na poradenstvo pri pretrvávajúcich komplikáciách, špeciálny diagnostický test v prípade onkologického ochorenia a mnohé ďalšie služby z oblasti telemedicíny – to všetko získavajú naši klienti po novom cez jednu poistnú zmluvu. Odborné a nadštandardné služby starostlivosti o zdravie sú im pritom k dispozícii bez ohľadu na to, ako majú riešené svoje verejné zdravotné poistenie,“ uvádza Silvia Nosková Illášová, hovorkyňa poisťovne KOOPERATIVA.
Prinášame prehľad balíka benefitov eDoktor, ktoré už po novom poskytuje KOOPERATIVA ako súčasť životného poistenia Profi komplet:
• Odborníci na duševné zdravie - telefonická alebo video konzultácia s odborníkmi z rôznych oblastí mentálneho zdravia a zdravého životného štýlu. Klienti si môžu podľa svojej potreby dohodnúť rozhovor napr. s psychológom, psychiatrom, fyzioterapeutom alebo životným či vzťahovým koučom a nezáväzne a diskrétne sa tak porozprávať o tom, čo ich trápi v pracovnom či súkromnom živote.
• COVID-19 poradňa - platforma služieb, ktorej cieľom je pomôcť lepšie znášať priame dôsledky ochorenia COVID-19. Na základe odpovedí pacienta cez praktické dotazníky poskytnú odborníci individualizované rady a odporúčania - nielen ako správne nastaviť domáci liečebný režim, ale aj ako riešiť pretrvávajúce problémy. V prípade ťažšieho priebehu ochorenia sú k dispozícii aj odborníci v oblasti pneumológie.
• Personalizovaná onkológia – umožňuje absolvovať špeciálny diagnostický test pre klientov, ktorí trpia onkologickým ochorením prsníka, prostaty alebo hrubého čreva. Výstupom testu je určenie zoznamu účinných látok na danú mutáciu nádorového ochorenia a nasmerovanie ošetrujúcich lekárov-onkológov na cielenú terapie aj s vypracovaným návrhom liečby.
• Konzultácie so špecialistami – klienti majú možnosť si v prípade potreby či neistoty dohodnúť z domova video stretnutie priamo s lekármi špecializovanými na rôzne oblasti. Tí poskytnú usmernenia na počiatočné otázky, ktoré pomôžu pacientovi rozhodnúť sa, či je potrebná osobná návšteva odborníka. Spojiť sa takto môžu napr. s internistom, neurológom, gynekológom, dermatológom, diabetológom, pediatrom a ďalšími špecialistami.
• Linka zdravia – neobmedzená telefonická linka dostupná 365 dní v roku, 12 hodín denne je dostupná na akékoľvek konzultácie zdravotného stavu s odborným personálom, keď nie je nevyhnutná osobná návšteva svojho lekára v ambulancii. Na linke je možné poradiť sa na základe príznakov ochorenia, konzultovať možný postup liečby, vhodnosť užívania liekov, a to nielen u dospelých ale aj detí.
Súčasťou nového balíka zdravotníckej asistencie pre klientov Kooperativy je aj aplikácia TeleDoc, ktorá umožňuje spravovať si všetky ponúkané služby cez osobný účet v mobilnom telefóne. „Dostupná je cez App Store a Google Play a po prihlásení stačí zadať číslo poistnej zmluvy, vďaka čomu je možné využívať služby bezplatne a okamžite,“ vysvetľuje Silvia Nosková Illášová. Benefitom poisťovne KOOPERATIVA ostáva aj obľúbená služba Druhý medicínsky názor – možnosť konzultovať závažnú diagnózu alebo plánovaný medicínsky zákrok na diaľku s odborníkmi z renomovaných zahraničných kliník.
Nové asistenčné služby, zahrnuté do produktu životného poistenia Profi komplet, môžu klienti využívať aj opakovane, podľa svojich potrieb. Poisťovňa KOOPERATIVA ich ponúka v spolupráci so spoločnosťami Global Assistance a Diagnose.me. Bližší popis všetkých benefitov telemedicíny v rámci poistenia je dostupný tu.
KOOPERATIVA patrí medzi slovenské poisťovne s najväčším objemom plnenia viazaného na priame následky pandémie. Od marca 2020 do konca apríla 2022 vyplatila v súvislosti s ochorením COVID-19 viac ako 8 miliónov EUR, týkajúcich sa 3 429 poistných udalostí.