SME

Nadšenie zo skúsenosti prenášajú v dm na zákazníka

Workshopfest plný inšpirácií.

(Zdroj: dm)

Inšpirácia je emócia, ktorá dokáže nadchnúť zákazníkov. Nadšenie a inšpiráciu vedia na zákazníkov preniesť len zorientovaní pracovníci z predajní vďaka novým vedomostiam a praktickým skúsenostiam so sortimentom a produktami. Na interaktívnom podujatí Workshopfest mali možnosť kolegovia z dm drogerie markt z celého Slovenska spoznať a zažiť na vlastnej koži novinky zo sveta krásy, domácnosti a zdravia.

Pracovníci z predajní denne odpovedajú na rozličné otázky zákazníkov a snažia sa im vhodne poradiť. Aby sa vedeli zorientovať v sortimente a množstve nových produktov, načerpali potrebnú inšpiráciu a vedomosti priamo od odborníkov, navštívili dm Workshopfest. V priestoroch Neologickej synagógy v Žiline sa stretlo 183 spolupracovníkov z prevádzok z celého Slovenska spolu s dodávateľmi dm drogerie markt. Vďaka sérii vzdelávacích a interaktívnych workshopov získali množstvo skúseností a užitočných informácií pre seba, svojich kolegov a zákazníkov.

"Na začiatku bola idea. Poďme sa o produktoch, ktoré predávame, dozvedieť viac. Ale urobme to inak ako sme boli doteraz zvyknutí. Kolegom venujúcim sa internému vzdelávaniu v dm sa nápad zdal byť inšpiratívny a pustili sme sa do realizácie spolu s rezortom nákupu a marketingu. A tak vzniklo úžasné podujatie Workshopfest," vysvetľuje s nadšením Jana Hornáková, z oddelenia vzdelávania a rozvoja, rezort spolupracovník dm drogerie markt a pokračuje: "Je to festival najaktuálnejších noviniek a trendov na trhu krásy, domácnosti a zdravia."

 (zdroj: dm) (zdroj: dm)

Inšpirácia rozvíja a posúva vpred

"Inšpirácia je tá pravá emócia, ktorá môže nadchnúť zákazníkov, kolegov a celé okolie. Chceme, aby zažívali WAU momenty pri návšteve predajní. Tie ale môžu zažiť vtedy, ak ich na ne dokážu pozitívnym spôsobom preniesť naši spolupracovníci z predajní. Tí to však potrebujú vyskúšať čo najskôr na vlastnej koži. Iba tak dokážu dokonale poradiť či odporučiť konkrétny produkt. Ak s ním majú osobnú skúsenosť. Ak o ňom vedia informácie nad rámec tých, ktoré sú uvedené na obale," hovorí Jana Hornáková, z oddelenia vzdelávania a rozvoja, rezort spolupracovník dm drogerie markt.

"Stretla som tu množstvo angažovaných kolegov. Presne o to sa v dm-ke snažíme. Prepájať tých, ktorí vedia s tými, ktorí chcú vedieť. Vďaka vzdelávaniu tohto typu vedia prepájať súvislosti, môžu lepšie pochopiť potreby kupujúceho a odborne mu pomôcť. To je pridanou hodnotou, ktorú sa pokúšame poskytnúť," konštatuje Zuzana Vinklerová, prokuristka, vedúca rezortu Spolupracovník, dm drogerie markt.

Pánsky svet, pleťová, vlasová a dekoratívna kozmetika, domácnosť, zdravá strava, certifikácia bio produktov, doplnky výživy, diagnostika tela, fyzioterapia a mnohé ďalšie. Dvojdňové podujatie poňalo viacero užitočných tém a bolo rozdelené do ôsmich blokov. Ku každej téme bola priradená konkrétna skupina pozostávajúca z kolegýň a kolegov z predajní. Po prezentácii nasledovala diskusia s odborníkmi. Jednotliví dodávatelia sa spolupodieľali na tvorbe obsahu a vedení jednotlivých prednášok. Urobiť v jeden deň viacero workshopov k aktuálnym témam vrátane rôznych sprievodných aktivít sa ukázalo ako maximálne praktické a informačne výživné.

"Som nadšený, že konečne po viac ako dvoch rokoch sa môžu naši kolegovia stretnúť a porozprávať. Byť v priamom kontakte s dodávateľmi a odborne sa vzdelávať," dodáva Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt.

 (zdroj: dm) (zdroj: dm)

Úzke prepojenie s praxou

To, čo zákazník potrebuje, je inšpirácia, nadšenie a odbornosť. Aj takáto forma vzdelávania poskytuje následne nakupujúcemu informácie zlepšujúce kvalitu jeho života.

"dm chce prostredníctvom ekologických produktov vplývať na zákazníkov a zlepšovať tak životné prostredie. Prezentovali sme rôzne tipy ako žiť udržateľne. V každej sortimentnej skupine sme mali vhodnú alternatívu," hovorí Mária Kalčok Babušová, špecialista rezortu Spolupracovník, dm drogerie markt.

"Dozvedela som sa nové fakty o bylinkách a tak budem môcť prezdieľať množstvo užitočných informácií," teší sa Andrea Tomanová, filiálka Bratislava.

"Tento Worhshopfest mi dal veľa. Chcela som sa utvrdiť v niektorých veciach, či ich robím správne. Napríklad, či sa naozaj dobre starám o svoju pleť. Najmä teraz, keď sme po covide," dopĺňa Jana Ančinová, filiálka Bernolákovo.

"Na filiálkach máme stále viac mužských zákazníkov, ktorým budeme vedieť lepšie poradiť aj vďaka tomuto podujatiu," potvrdzuje Lenka Župová Zemanová, filiálka Košice.

"Počuli sme rady a tipy. Posuniem ich kupujúcim. Ako si správne farbiť vlasy alebo vhodnosť používania niektorých šampónov," uzatvára Viktória Sotoňáková, filiálka Námestovo.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Je rozhodnuté. Ceny FéliX brali džemy, hoteliéri aj technológie
  2. Pranie a sušenie, ktoré ladí s vaším domovom
  3. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  4. Výnimočný víkend v Košiciach: Biela noc priniesla umenie aj chuť
  5. Kliešť môže prekvapiť kedykoľvek, ochorenie hrozí celoročne
  6. Ikonické hororové postavy, ktoré ťa budú strašiť tento Halloween
  7. Bratislava sa rozlietala. Karibik aj Ázia sú ešte dostupnejšie
  8. Rekreačným poukazom viete zaplatiť aj kúpele pre starých rodičov
  1. Pranie a sušenie, ktoré ladí s vaším domovom
  2. Výnimočný víkend v Košiciach: Biela noc priniesla umenie aj chuť
  3. Kliešť môže prekvapiť kedykoľvek, ochorenie hrozí celoročne
  4. Ikonické hororové postavy, ktoré ťa budú strašiť tento Halloween
  5. Bratislava sa rozlietala. Karibik aj Ázia sú ešte dostupnejšie
  6. Je rozhodnuté. Ceny FéliX brali džemy, hoteliéri aj technológie
  7. Elektrifikujte svoj biznis! Ukážeme vám, ako na to
  8. Ako zistíte, že máte v tele zápal
  1. Bratislava sa rozlietala. Karibik aj Ázia sú ešte dostupnejšie 9 261
  2. Je rozhodnuté. Ceny FéliX brali džemy, hoteliéri aj technológie 8 930
  3. Kto nás naozaj zadlžil a prečo Slovákom siahajú na výplaty? 4 795
  4. V ich džemoch je viac vitamínov ako v domácich 3 673
  5. Nivy Tower je medzi top 10 kancelárskymi budovami sveta 3 362
  6. Rekreačným poukazom viete zaplatiť aj kúpele pre starých rodičov 3 146
  7. Kliešť môže prekvapiť kedykoľvek, ochorenie hrozí celoročne 2 774
  8. Sladké bez kompromisov: Ako Schär mení svet bezlepkových dobrôt 2 546
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ako zakomponovať spotrebiče potrebné na pranie a sušenie do dizajnového domova?


INZERCIA 12 h

Košice sa počas víkendu od 10. do 12. októbra stali centrom súčasného umenia.


INZERCIA 12 h
Ilustračná foto.

Kliešťová encefalitída patrí medzi najzávažnejšie vírusové ochorenia.


INZERCIA 10. okt

Ťahákom je Dominikánska republika.


INZERCIA 10. okt
SkryťZatvoriť reklamu