SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Dôležitou súčasťou stratégie poisťovne MetLife je dobrovoľníctvo

Aj preto spoločnosť spolupracuje už od roku 2014 s Centrom pre rodiny a deti v Dedine Mládeže.

MetLifeMetLife

Bratislava/Dedina Mládeže 12. októbra (OTS) – Uplynulý týždeň poisťovňa v spolupráci s Centrom zorganizovala športové predpoludnie. Počas neho si deti vyskúšali rôzne športové aktivity a jednoduché prekážky, ktoré boli prispôsobené veku a zdatnosti dieťaťa. Po ich absolvovaní boli deti odmenené balíčkom, ktorý obsahoval sladké prekvapenie a potreby pre osobnú hygienu. Predpoludnie bolo zakončené diskotékou a deti dobrovoľníkom za odmenu predviedli svoje predstavenie Húsky, s ktorým sa budú prezentovať na podujatí v Českej republike.

Príjemnej akcie sa zúčastnilo desať dobrovoľníkov z poisťovne a dovedna 30 detí. „Dobrovoľníctvo má MetLife ´v krvi´, je to jeden z dôležitých aspektov stratégie, v rámci ktorého sa snažíme aj takouto formou dať niečo komunitám. Navyše, mesiac október sa nesie v duchu globálnej MetLife iniciatívy ´Dobrovoľníctvo s jasným cieľom´. Dôležité je, že deťom sme vyčarili úsmev na tvári a priniesli sme im zážitky, ktoré si budú ešte dlho pamätať,“ vysvetlila dobrovoľníčka a vedúca sekcie CSR MetLife Zuzana Žgančíková.

MetLife Centrum v Dedine Mládeže dlhodobo podporuje formou sponzorských darov, podielu z % dane, účasti na rôznych podujatiach, ktoré spoločnosť organizuje. Ako Žgančíková dodala, aj tentokrát okrem darčekov pre deti priniesli aj množstvo športových rekvizít a hygienických potrieb a po ukončení akcie ich personál Centra pohostil malým občerstvením.

Centrum pre deti a rodiny Dedina Mládeže sa prioritne špecializuje na poskytovanie starostlivosti pre deti so zdravotným znevýhodnením, ktoré ku prežitiu pekných dní v istote potrebujú ošetrovateľskú a opatrovateľskú starostlivosť. Je prvou lastovičkou na Slovensku v zriadení špecializovaných samostatných skupín pre deti s duševnými poruchami. Zároveň zabezpečuje starostlivosť aj o zdravé deti v samostatnej usporiadanej skupine, ako aj mladým dospelým. Súčasťou činností centra je aj práca s rodinou v teréne, s cieľom pomáhať vytvárať bezpečné, zdravé a podnetné prostredie, aby deti ostali súčasťou svojej biologickej rodiny. Fungujú prostredníctvom samostatne usporiadaných skupín, aktuálne je ich šesť. Skupiny sú pretransformované na rodinné typy a jednu profirodinu.

MetLife na Slovensku
MetLife pôsobí na Slovensku od roku 1995. Spoločnosť poskytuje široké spektrum produktov životného a úrazového poistenia. Spoločnosť sa stala synonymom finančnej istoty a profesionalizmu. Aktuálne má na Slovensku viac ako 900 000 klientov.

O spoločnosti MetLife
MetLife, Inc. (NYSE: MET) je prostredníctvom pridružených a dcérskych spoločností („MetLife“) jednou z popredných svetových spoločností poskytujúcich finančné služby v oblastiach poistenia, anuít, zamestnaneckých benefitov a správy aktív, aby pomohli individuálnym a firemným zákazníkom vytvoriť istejšiu budúcnosť. Spoločnosť MetLife bola založená v roku 1868, svoju činnosť vykonáva vo viac ako 40 krajinách a má popredné postavenie na trhu v USA, Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii, Európe a na Strednom východe. Viac informácií nájdete na stránke www.metlife.com, www.metlife.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  3. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  4. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  5. Plaťte, šetrite, investujte moderne – prehľadne a na pár ťuknutí
  6. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  7. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd
  8. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  1. Digitálna bezpečnosť opäť v centre pozornosti
  2. Takto chutí zlato
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor
  4. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  5. Vyskúšali sme Asus ProArt P16, notebook pre kreatívcov
  6. Sovy chránia lesy: LESY SR hlásia úspech s vtáčími búdkami
  7. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí
  8. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  1. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 7 640
  2. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 7 115
  3. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna 3 729
  4. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 3 694
  5. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 3 573
  6. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 3 185
  7. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 3 082
  8. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd 2 779
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nadácia Orange cez grantový program beznastrah.online rozdá 50 000 €.


4 h

Banská Bystrica prvýkrát víťazom McDonald’s Cupu.


9 h

Majiteľ autoškoly Marian Dobrý hovorí, že výkon si treba užiť, nie ho zneužívať.


INZERCIA 19 h

Komplex na Tehelnom poli ročne vygeneruje pre ekonomiku takmer 45 mil. eur.


INZERCIA 19 h
SkryťZatvoriť reklamu