Historicky stavala WOOD & Company, najväčší obchodník s cennými papiermi v strednej Európe, predovšetkým na inštitucionálnych klientoch. Vybudovala si pozíciu silnej investičnej skupiny, ktorá ročne pre klientov zobchoduje na kapitálových trhoch 25 až 35 miliárd eur. „V posledných rokoch sa otvárame aj novým príležitostiam, rozširujeme portfólio v oblasti správy aktív a ideme bližšie k retailovým investorom, napríklad v podobe online investičnej platformy Portu,“ hovorí partner WOOD & Company, Ľubomír Šoltýs.
S prihliadnutím na nové komunikačné a marketingové výzvy vznikla atraktívna vizuálna identita. „Dynamickejšie logo lepšie vystihuje, kto sme a kam chceme ísť. Verím, že podporí modernejšie vnímanie značky,“ vysvetľuje Šoltýs. DNA a nastavenie WOOD & Company sú výstižne definované sloganom ´Investujeme do toho, čomu sami veríme´. Je totiž štandardom, že do vlastných produktov vkladajú osobné financie nielen všetci traja majitelia, ale často aj zamestnanci, ktorí ich pre klientov vytvárajú. Jednoducho preto, že im veria.
Keď „WOODi“ pred viac ako tromi dekádami začínali, len ťažko by jej zakladatelia dokázali predvídať turbulencie, ktorých sa dočkali v niekoľkých posledných rokoch. Covidová pandémia, ktorá paralyzovala svetovú ekonomiku na niekoľko mesiacov, vojnový konflikt doslova za hranicami krajiny alebo nebývalá energetická kríza.
„Krízy pomáhajú čistiť trh a preto sa ich snažíme vnímať skôr ako príležitosť, než hrozbu. Robíme našu prácu poctivo, bez zbytočných skratiek, čo sa nám na konci dňa vypláca. Každú krízu sme zatiaľ ustáli a stále rastieme,“ uzatvára Šoltýs a pokračuje: „Zamestnávame tých najlepších ľudí a vytvárame im dobré podmienky. Za posledné dva roky sme sa rozrástli z 300 na 450 zamestnancov, niektorí z nich sú u nás už viac ako dvadsať rokov, čo je na finančnej inštitúcii úctyhodné. Aj to nás utvrdzuje v tom, že to robíme dobre.“
Ak podľa odborníkov zo spoločnosti WOOD & Company existuje nejaký investičný tip pre súčasné turbulentné časy, sú to jednoznačne investície do komerčných nehnuteľností. Sú stabilnou kotvou každého portfólia a môžu ponúknuť zaujímavé výnosy aj v čase krízy. Oba podfondy, WOOD & Co. Retail podfond a WOOD & Co.Office podfond sa opakovane umiestňujú na popredných miestach v rebríčku realitných fondov a patria medzi najvýkonnejšie.