SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Získajte sériu retro keramických hrnčekov

Nová kampaň Shell sa nesie v duchu retra. Pre zákazníkov je pripravená séria šiestich keramických hrnčekov s jeho dobovými logami.

Zákazníci čerpacích staníc Shell môžu získať za tankovanie palív retro keramické hrnčeky. Séria šiestich hrnčekov vyobrazuje dobové loga spoločnosti a jej divízií ako Shell Motor Oil či AeroShell a odkazuje tak na jej bohatú históriu.„V spoločnosti Shell neustále inovujeme naše služby. V tejto kampani sa naopak, pozeráme spätne na našu úspešnú minulosť a pripomíname si cestu, ktorú sme za tie roky prešli, vysvetľuje dôvody vzniku retro kampane Jana Voštinárová, manažérka korporátnej komunikácie Shell.

Kampaň odkazujúca na bohatú históriu spoločnosti prichádza presne 30 rokov od otvorenia prvej čerpacej stanici Shell na česko-slovenskom trhu.

Na dizajne hrnčekov spolupracoval známy český ilustrátor Jan Henke. Súčasťou kampane sú aj vizuály zasadené do dobových kulís, ktoré zobrazujú motoristickú módu a životný štýl minulého storočia a nesú prvky Shell Heritage.

Je pre nás dôležité, aby naše spotrebiteľské kampane vždy ponúkali zákazníkom hodnotu. Teší nás, že v novej kampani si so zákazníkmi môžeme zaspomínať a zo staníc si odnesú dizajnový kúsok do ich domácností či práce,“ dopĺňa Jana Bujnová, marketingová manažérka spoločnosti Shell pre oblasť palív.

Zákazníci môžu získať hrnček za natankovanie aspoň 30 litrov paliva Shell V-Power s doplatkom 2,99 eur, natankovanie aspoň 30 litrov paliva Shell FuelSave s doplatkom 5,99 eur alebo za nákup dvoch 4-litrových vôd do ostrekovačov Smart s doplatkom 5,99 eur. Biele a červené hrnčeky sú určené všetkým zákazníkom a členovia vernostného programu Shell ClubSmart si môžu vybrať aj špeciálne žlté hrnčeky. Kampaň trvá do 29. januára 2023 alebo do vyčerpania zásob.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  2. Plátené tašky a opakované použitie
  3. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor
  5. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  6. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  7. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  1. Plátené tašky a opakované použitie
  2. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  3. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  4. Nespoliehajú sa na štát, ale na vlastné sily
  5. Digitálna bezpečnosť opäť v centre pozornosti
  6. Takto chutí zlato
  7. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  8. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor
  1. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 7 786
  2. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 7 204
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 3 866
  4. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna 3 776
  5. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 3 700
  6. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 3 653
  7. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd 2 453
  8. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 2 436
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Udržateľnosť nie je iba výstrelkom dnešnej doby.


INZERCIA 3 h

Union uvádza, že až 35 % všetkých poistných udalostí tvorí storno služieb, ako sú pobyty či letenky.


INZERCIA 3 h

Zvonku ich nerozoznáte, no rozdiel pocítite – v spotrebe, vo výkone aj na celkovej kondícii motora.


INZERCIA 3 h

Riaditeľ Kositu Christenko: Už jeden pravidelný príjem do rómskej rodiny zásadne mení pohľad na svet.


4 h
SkryťZatvoriť reklamu