SME
Pondelok, 20. marec, 2023 | Meniny má Víťazoslav

Získajte sériu retro keramických hrnčekov

Nová kampaň Shell sa nesie v duchu retra. Pre zákazníkov je pripravená séria šiestich keramických hrnčekov s jeho dobovými logami.

Zákazníci čerpacích staníc Shell môžu získať za tankovanie palív retro keramické hrnčeky. Séria šiestich hrnčekov vyobrazuje dobové loga spoločnosti a jej divízií ako Shell Motor Oil či AeroShell a odkazuje tak na jej bohatú históriu.„V spoločnosti Shell neustále inovujeme naše služby. V tejto kampani sa naopak, pozeráme spätne na našu úspešnú minulosť a pripomíname si cestu, ktorú sme za tie roky prešli, vysvetľuje dôvody vzniku retro kampane Jana Voštinárová, manažérka korporátnej komunikácie Shell.

Kampaň odkazujúca na bohatú históriu spoločnosti prichádza presne 30 rokov od otvorenia prvej čerpacej stanici Shell na česko-slovenskom trhu.

Na dizajne hrnčekov spolupracoval známy český ilustrátor Jan Henke. Súčasťou kampane sú aj vizuály zasadené do dobových kulís, ktoré zobrazujú motoristickú módu a životný štýl minulého storočia a nesú prvky Shell Heritage.

Je pre nás dôležité, aby naše spotrebiteľské kampane vždy ponúkali zákazníkom hodnotu. Teší nás, že v novej kampani si so zákazníkmi môžeme zaspomínať a zo staníc si odnesú dizajnový kúsok do ich domácností či práce,“ dopĺňa Jana Bujnová, marketingová manažérka spoločnosti Shell pre oblasť palív.

Zákazníci môžu získať hrnček za natankovanie aspoň 30 litrov paliva Shell V-Power s doplatkom 2,99 eur, natankovanie aspoň 30 litrov paliva Shell FuelSave s doplatkom 5,99 eur alebo za nákup dvoch 4-litrových vôd do ostrekovačov Smart s doplatkom 5,99 eur. Biele a červené hrnčeky sú určené všetkým zákazníkom a členovia vernostného programu Shell ClubSmart si môžu vybrať aj špeciálne žlté hrnčeky. Kampaň trvá do 29. januára 2023 alebo do vyčerpania zásob.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Amazon v Seredi dáva veciam druhý život
  2. Katka so vzácnym ochorením: Rozhodla som sa, že deti mať nebudem
  3. Ako riešia krízu v zahraničí? Nižšia daň, zľavy z odvodov, zmrazená cena potravín
  4. Ako môžu elektromobily znížiť náklady vašej firmy?
  5. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife
  6. Čím je Azúrové pobrežie tak príťažlivé? Zistíte po pár chvíľach
  7. Náš mobil môžu ovládať na diaľku, ale dá sa tomu zabrániť
  8. Tipuj dedinský futbal online a vyhraj zájazd na Ligu majstrov
  1. Čo všetko potrebujete vedieť, ak chcete tehlovú fasádu
  2. Bývanie, ktoré má všetkých "5P"
  3. Nový e-book od BaseLinker Kompletný sprievodca po marketplacoch
  4. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife
  5. Ako môžu elektromobily znížiť náklady vašej firmy?
  6. Pulirio.sk - upratovacia firma, ktorá vznikla z nuly
  7. Kedy s dieťaťom prvýkrát k zubárovi? Odpoveď vás prekvapí
  8. Čím je Azúrové pobrežie tak príťažlivé? Zistíte po pár chvíľach
  1. Doba nízkych úrokov je späť. Garantovaná hypotéka 1,49% 13 434
  2. Náš mobil môžu ovládať na diaľku, ale dá sa tomu zabrániť 12 494
  3. Ako riešia krízu v zahraničí? Nižšia daň, zmrazená cena potravín 10 824
  4. Čím je Azúrové pobrežie tak príťažlivé? Zistíte po pár chvíľach 8 789
  5. Jednoznačný recept na úspech? Buďte pripravení prispôsobiť sa 7 699
  6. Aké sú NAJ slovenské chute? Prezradili ich známi výrobcovia 5 517
  7. Získajte peniaze pre zelený projekt. K dispozícii je 250-tisíc 2 847
  8. Amazon v Seredi dáva veciam druhý život 2 251
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Fasáda je viac ako len estetický prvok domu.


INZERCIA 51m

Priamo pod svahmi Devínskej Kobyly vyrastie projekt Stockerka. Ide o výnimočné bývanie, ktoré disponuje skvelými parametrami.


3 h

Spoločnosť BaseLinker vytvorila platformu, ktorej cieľom je napojiť firmy na lokálne aj globálne trhoviská-marketplaces.


5 h
SkryťZatvoriť reklamu